Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uprawa Kukurydzy po łące


50 odpowiedzi na ten temat

#41 Share Mariuszbrzeski

Mariuszbrzeski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Piłka Nożna.

Napisany 03 czerwiec 2014 - 13:28

Uprawa Kukurydzy po łące ok Dursban zakupiony czekam na wieczor i wyruszam pryskac juz sie pomalu zbieraja chmury moze popadac ale teraz mozecie mi powiedziec w jakiej dawce opryskac te kukurydze bo nie wiem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Uprawa Kukurydzy po łące Dzisiaj, 16:10
  •  

#42 Share Mariuszbrzeski

Mariuszbrzeski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Piłka Nożna.

Napisany 07 czerwiec 2014 - 17:02

Uprawa Kukurydzy po łące kukurydza pryskana tym dursbanem 3 czerwca ale efektow nie widac robaki nie zdychaja i dalej wcinaja kukurydze juz tak powiem ze 20 arow to stratny jestem czy ten preparat jeszcze nie zadzialal wie ktos cos o tym ?

#43 Share Soulshakin

Soulshakin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 czerwiec 2014 - 21:37

Uprawa Kukurydzy po łące Szkodniki glebowe to się niszczy przez odpowiednią agrotechnike i zaprawianie nasion a nie pryskanie po siewie bo tutaj marna szansa żeby środek doszedł odpowiednio głeboko i zniszczył larwy.

Oprysk to może zadziała jak by sie przed siewem prysneło i wymieszało z glebą.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Uprawa Kukurydzy po łące Dzisiaj, 16:10
  •  

#44 Share farmer777

farmer777

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 276 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:hoduje bydło trzode i króliki

Napisany 08 czerwiec 2014 - 22:00

Uprawa Kukurydzy po łące ja pryskałem durspadem po zaoraniu po skibach i zaraz uprawiałem i za 3 dni siałem bo też siałem drugi raz przez drutowca

#45 Share Farmkeen

Farmkeen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 kwiecień 2015 - 12:21

Uprawa Kukurydzy po łące

Panowie. W jakiej dawce pryskać Dursbanem przed siewem kukurydzy na polu, na którym częściowo była łąka i trochę sadu ? Oczywiscie po oprysku zamierzam wymieszać to wszystko agregatem. ;)



#46 Share Mariuszbrzeski

Mariuszbrzeski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Piłka Nożna.

Napisany 12 marzec 2016 - 18:12

Uprawa Kukurydzy po łące

2 lata siana kukurydza bylo pryskane dursbanem 2 razy i nic coraz wiecej tych drutowców zeszlego lata z 1.5 ha ogolociły bo susza byla w tym roku boje sie ze to samo bedzie a tylko ten kawałek aktualnie mi pasuje do zasiania kuku boze jeszcze ktos slyszal o jakims sposobie na te robale 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Uprawa Kukurydzy po łące Dzisiaj, 16:10
  •  

#47 Share przemek28_28

przemek28_28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 416 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 marzec 2016 - 00:30

Uprawa Kukurydzy po łące Kolego ale to pryskaj zanim posiejesz kukurydze. Wuja pryskał przed deszczem i nic nie robił a siał za jakies 2 tyg i nic mu nie jadły bo wyginely

#48 Share Mariuszbrzeski

Mariuszbrzeski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Piłka Nożna.

Napisany 17 marzec 2016 - 18:31

Uprawa Kukurydzy po łące

tydzien przed sianiem pryskalem w deszczyk i dalem dobra dawke i nic nie pomoglo tam moze co nie ktore padly a jak bylem pare dni na polu temu z łopatka to jest ich pelno najbardziej pod kępami 



#49 Share slawo333

slawo333

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 07 kwiecień 2016 - 19:27

Uprawa Kukurydzy po łące

bede chciał zasiac kukurydze na kiszonke na łace ktora zaorałem na zime co mam zrobić przed sianiem kukurydzy

 



#50 Share lambogrand

lambogrand

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 475 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Slaskie

Napisany 07 kwiecień 2016 - 20:30

Uprawa Kukurydzy po łące

sprzedawca mi powiedzial ze dzisiejsze insektycydy tj. dursbany itp to sa afrodyzjaki dla szkodnikow w porownaniu z srodkami stosowanymi wczesniej i to jest raczej prawda kiedys jak sie przejechalo na robala to wszystko za opryskiwaczem zdechlo nawet zajac krzywo lecial



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Uprawa Kukurydzy po łące Dzisiaj, 16:10
  •  

#51 Share ZUCH1234

ZUCH1234

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 700 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Świętokrzyskie

Napisany 10 kwiecień 2016 - 06:37

Uprawa Kukurydzy po łące

Coś w tym jest tylko ze i samemu pryskajacemu bardziej szkodzily . Jak byłem po opryskiwacze na składzie to facet mówił ze daje 3 l/h pod ziemniaki to i pewnie pod kukurydzę tyle nie zaszkodzi . Ja tez teraz będę siak po trawie tylko tyle że w maju bo pierwszy pokos jako taki bedzie . Dodatkowo będę zaprawial prestige . Poprawka w mondrej książce pisze ze na pedraki i drutowce zaleca sie stosowanie (chloropiryfos) taki jak jetban , owadofos extra , pyrifos gold , pirinex exrta , w ilkosci 1,5 - do 2,5 l/h informacja ta pochodzi z programu ochrony roslin  z 2013 r tak ze info pewne


Edytowany przez ZUCH1234, 10 kwiecień 2016 - 10:02.


Podobne tematy :d

Tylko na agroFakt.pl: Kukurydza: ile kosztuje suszenie? zobacz »