Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nie rowna praca silnika na ciepłym.


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share pawel807

pawel807

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Rycki

Napisany 10 listopad 2013 - 12:56

Nie rowna praca silnika na ciepłym. Witam.
Od niedawna zaobserwowałem w moim Wladku, ze jak sie rozgrzeje to nie rowno pracuje silnik na wolnych obrotach. To znaczy nie faluje na obrotach, tylko slychac nie rowna prace. Na zimmnym chodzi ok, ale na cieplym cos jest nie tak. Zawory sprawdzone. Jakies pomysly ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nie rowna praca silnika na ciepłym. Dzisiaj, 15:32
  •  

#2 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1373 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 10 listopad 2013 - 23:45

Nie rowna praca silnika na ciepłym. To ma związek raczej z charakterystyką tego silnika...
Nic z tym nie zrobi. Z instrukcji: Kolejność zapłonu:1-2-0-0

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#3 Share pawel807

pawel807

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Rycki

Napisany 11 listopad 2013 - 07:17

Nie rowna praca silnika na ciepłym. Ale wczesniej tego nie bylo. Czego na zimnym jest ok, a na cieplym juz inaczej chodzi. Na wysokich obrotach nie slychac tego.

#4 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 11 listopad 2013 - 09:13

Nie rowna praca silnika na ciepłym. Może mieć to również wpływ z dawkowaniem paliwa przez sekcje w pompie, ciśnieniem jakie te sekcje uzyskują oraz ustawieniem ciśnienia na wtryskiwaczach.
Jeśli są odchyłki między nimi może być taki efekt.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nie rowna praca silnika na ciepłym. Dzisiaj, 15:32
  •  

#5 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 listopad 2013 - 19:25

Nie rowna praca silnika na ciepłym. Ta pompa ma tylko jedną sekcję tłoczącą. ;)

#6 Share wieslaw16

wieslaw16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1012 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 listopad 2013 - 21:04

Nie rowna praca silnika na ciepłym. Witam, moim zdaniem przyczyna tkwi we wtryskach, a może jakieś paliwo nie ciekawe ;) Pozdrawiam.

#7 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 listopad 2013 - 22:37

Nie rowna praca silnika na ciepłym. A moim zdaniem to jest przyczyna samo regulatora obrotów i przypuszczam że jest wyrobiona zębatka kątowa na samo regulatorze i w momencie jak olej jest zimny czyli gęsty to jest ok i regulator stawia delikatny opór a jak olej się rozgrzeję to nie stawia oporu i lata jak mu pasuję.możesz jeździć tak tylko odkręć korek kontrolny oleju i spuść nadmiar oleju.Sprawdzone na mojej pompie parę lat tak jeździł zmiana zębatki na nową dała efekt na rok.Zmiana samo regulatora rozwiąże problem a co do sekcji to odpada.sekcja pada jak silnik rozgrzany ma problem zapalić i wkręcić z wolnych obrotów na wysokie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nie rowna praca silnika na ciepłym. Dzisiaj, 15:32
  •  

#8 Share wieslaw16

wieslaw16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1012 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 listopad 2013 - 20:20

Nie rowna praca silnika na ciepłym. Witam, u mnie nie było różnicy w pracy silnika zimny czy rozgrzany ,a trybiki były tak wyrobione że w końcu przestały zazębiać i w końcu część ząbków się obcięła, i pompę dałem do naprawy, a po naprawie wstawiłem pompę to właśnie troszkę tylko pochodził silnik zaczął kuleć, i wziołem wtryski na stół to okazało się że wtrysk jeden zaczął słabo rozpylać, i pylił dopiero powyżej 200atm. po wymianie końcówek i ustawieniu wtrysków praca jest normalna ,no ale czasem na takie same objawy są różne przyczyny i może być tak jak podaje kolega wyżej ,mogą być też już i koła rozrządu wyrobione i podobne objawy będą, trudno więc w ciemno trafną diagnozę jednoznacznie postawić :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowany przez wieslaw16, 12 listopad 2013 - 20:22.


Podobne tematy rowna praca silnika cieplym