Skocz do zawartości

Zdjęcie

przeróbka stodoły na chlewnie

9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share koma666

koma666

Zaawansowany

• userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów

Napisany 10 listopad 2013 - 09:17

przeróbka stodoły na chlewnie posiadam murowana stodołe, wymiary 9x18 z białej cegły, mur 12cm wzmacniany co kawałek słupkami z cegły 24cm
chodzi mi po głowie pomysł aby rozebrac to do fundamentów i na tych samych fundamentach pobudowac tuczarnie na głebokiej sciółce dla ok 120 sztuk, tzn chce zrobic 4 kojce po 30 szt i do kazdego drzwi do wybierania obornika

musze posiadac jakies pozwolenia ?
potrzebna jest zgoda sasiadów ?
fundament ten sam wymiary były by niezmienione

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
przeróbka stodoły na chlewnie Dzisiaj, 14:38
  •  

#2 Share GRGOJ

GRGOJ

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 318 postów

Napisany 11 listopad 2013 - 01:13

przeróbka stodoły na chlewnie nie jestem budowlancem ani prawnikiem, ale jak ruszasz sciany nosne, to chyba musisz miec zezwolenie. Moze gdybys tylko zmienil konstrukcje dachu (wpierw zrobil pod nia betonowy wieniec), to nie trzeba by tego zglaszac.

Edytowany przez GRGOJ, 11 listopad 2013 - 01:14.

#3 Share rolnik6666

rolnik6666

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 112 postów

Napisany 11 listopad 2013 - 09:35

przeróbka stodoły na chlewnie musisz mieć pozwolenie na rozbiórkę i projekt też ale możesz iść na całość bez żadnych papierów itd.. ale tu możesz liczyć na rozbiór budowy i wyskoką karę.. w tym roku chcę budować garaż.. rozbudować stary i nowy zrobić.. wymiary 10 na 7.. muszę mieć pozwolenia projekt.. bez pozwolenia mogę zrobić 5 na 7 i..

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share koma666

koma666

Zaawansowany

• userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów

Napisany 11 listopad 2013 - 09:38

przeróbka stodoły na chlewnie a czy jakas zgoda sasiadów jest potrzebna?

#5 Share dromik

dromik

Zaawansowany

• V.I.P.