Zaloguj się, aby obserwować  
MyszaXD

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4

Polecane posty

MyszaXD    0

Witam wszystkich. Mam taki problem iż mam zegar od ładowania i cały czas mruga czerwona kontrolka ale napięcie pokazuje? Mam też problem z zegarem od poziomu paliwa więc zalałem go do pełna a tu nic cały czas stoi w miejscu a kontrolka świeci jak głupia. Koledzy proszę o pomoc może ktoś z was spotkał się z takim problemem? Z góry wielkie dzięki pozdrawiam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wielokrotnie spotkałem się z takim problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panie moderatorze co Twoja wypowiedz wnosi do tematu :blink:

Autor pytał czy ktoś spotkał się z takim problemem więc odpowiadam, że tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

u mnie ta kontrolka pali się od jakiś 3-4lat i nic się nie dzieje, a jeśli chodzi o wskaźnik poziom paliwa to albo pływak jest dziurawy albo przewód gdzieś się przetarł i dotyka do masy(u mnie tak było)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

@Elektrotechnik kolega prosil o pomoc...

@ROLNIK7 belarusy 920.4, 952.4 i 1025.4 nie maja plywakow. Sa tam dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej mierzace ilosc powietrza nad paliwem a zegar pokazuje odwrotnosc. Spalony bezpiecznik powodowal by raczej staly efekt a nie mryganie. Poza tym ta pucha w ktorej jest ten zolty bezpiecznik ma za zadanie rozdzielic ladowanie na dwa akumulatory. 24V jest tylko i wylacznie na silniku rozrusznika w momencie rozruchu.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Elektrotechnik kolega prosil o pomoc...

No to niech sprecyzuje swoje pytanie. Bo na tak ogólnie postawione można odpowiedzieć w ten sposób: uszkodzony jest układ wskazywania napięcia i poziomu paliwa. Ale to przecież sam już wie.

@ROLNIK7 belarusy 920.4, 952.4 i 1025.4 nie maja plywakow. Sa tam dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej mierzace ilosc powietrza nad paliwem a zegar pokazuje odwrotnosc.

Nie do końca jest tak jak piszesz. Ten czujnik mierzy bezpośrednio poziom paliwa, a jaką metodą mierzy nie będę się rozpisywał.

Poza tym ta pucha w ktorej jest ten zolty bezpiecznik ma za zadanie rozdzielic ladowanie na dwa akumulatory. 24V jest tylko i wylacznie na silniku rozrusznika w momencie rozruchu.

Nieprawda. Ta pucha to jest układ prostowniczy lub przetwornica napięcia (w zależności od wersji). Napięcie na rozruszniku stale wynosi 24V. A to przetwornica lub układ prostowniczy ma za zadanie umożliwić ładowanie szeregowo połączonych akumulatorów napięciem 24V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

@Elektrotechnik Co do rozrusznika pisalem co innego niz myslalem, wystarczy zwykly miernik napiecia i widac p

od razu, ale jest tak jak mowisz 24v jest zawsze na zacisku pradowym i dopiero wlacznik elektromagnetyczny mostkuje go ze stykiem idacym do silnika rozrusznika.

 

Co do reszty spieral sie nie bede ale jesli ta pucha spelnia takie funkcje jak mowisz to w takim razie alternator(ponoc 5-cio fazowy) nie ma zadnych diod prostowniczych ani regulatora, po prostu sa tam tylko uzwojenia tak??

 

Czy zeczywiscoe ta przetwornica daje 24v i laduje szeregowo czy ladowanie odbywa sie w sposob rownolegly napieciem 12v(bedac super dokladnym ok14,3v ale nie o to chodzi)?? Mam madzieje ze niczego nie pomylilem...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez the1mati1
      Witam. Otóż mam problem z rozrusznikiem przy Belarusie 820, rocznik 2011, rozrusznik jakiś szmelc białoruski siedzi tu od nowości. Otóż już drugi raz mi zblokowało bendiks. Ciągnik normalnie odpalany i gaszony, aż za którymś razem próbuję przekręcić kluczyk a tu słychać że tylko cewka wysunęła bendiks i żądnej reakcji. Wyciągnąłem rozrusznik a tu zblokowany bendiks, wysunięty i nie wrócił na swoje miejsce i nie da się go przekrecić. Z drugiej strony tam gdzie szczotkotrzymacz, rozsadziło całą obydowę i delikatnie przesuneło wirnik do tyłu. Jakieś dwa tygodnie temu podobna sytuacja, ale wymieniłem bendiks ( bo były delikatnie scięte frezy) , poskladałem to jakoś, też wysunłeo bendiks i go nie cofnęło i rozsadziło delikatnie obudowe, ale udało sie złożyć. W czym może być przyczyna że tak sie dzieję? Z cewką powinno byc raczej wszystko w porządku bo wymnieniana wiosną. GDzie szukać przyczyny?
    • Przez Llukas123
      Witam wszystkich
      Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu w Belerus-ie 920... Dokladnie rzecz biorac jakims cudem olej z układu hydrualicznego przedostaje sie do skrzyni biegow... Czy ktos z forum mial styczność z taka awaria ?? Bylem u paru znajomych rolnikow, ale kazdy mowil co innego...jeden z nich  stwierdzil ze to wina pompy hydraulicznej 
      Jak myslicie .. Pozdrawiam 
    • Przez toobek
      Witam szanownych kolegów. Mamy taki problem z kuzynem. Posiada on BELARUSA 952 i gdy naciśnie przycisk do grzania świecy płomieniowej to załącza się również rozrusznik. Nie zawsze się tak dzieje, powiedzmy raz na 5 naciśnięć. Rozebraliśmy deskę rozdzielczą, wszystkie wiązki. Przekaźnik od świecy działa prawidłowo świeca grzeje, ale czasami również odpala. Może ktoś się orientuje gdzie szukać przyczyny, albo miał ktoś taki problem? Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam !!
    • Przez grodzioman
      Panowie ratujcie. Potrzebuję opis bądź zdjęcie jak podłączyć przewody do stacyjki do Belarusa 920 2007r. Wypadła mi stacyjka podczas wymiany i rozłączyły się przewody.  Stacyjka nowego typu, nie moge się połapać który był gdzie. Sprawa dość pilna bo zostałem bez tura przy bydle. 😒
    • Przez potok
      Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj