Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MyszaXD

MyszaXD

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 07 listopad 2013 - 14:43

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 Witam wszystkich. Mam taki problem iż mam zegar od ładowania i cały czas mruga czerwona kontrolka ale napięcie pokazuje? Mam też problem z zegarem od poziomu paliwa więc zalałem go do pełna a tu nic cały czas stoi w miejscu a kontrolka świeci jak głupia. Koledzy proszę o pomoc może ktoś z was spotkał się z takim problemem? Z góry wielkie dzięki pozdrawiam. :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 Dzisiaj, 19:06
  •  

#2 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 07 listopad 2013 - 17:23

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 Wielokrotnie spotkałem się z takim problemem.

#3 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 07 listopad 2013 - 18:11

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 Panie moderatorze co Twoja wypowiedz wnosi do tematu :blink:

#4 Share ROLNIK7

ROLNIK7

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WIELKOPOLSKA

Napisany 07 listopad 2013 - 19:15

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 Mruganie kontrolki to pewnie spalony bezpiecznik w układzie prostowniczym 12/24 z przodu maski, a co do wskaźnika paliwa to zapewne dziurawy pływak w baku.
http://pl.youtube.co...h?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

#5 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 07 listopad 2013 - 19:17

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4

Panie moderatorze co Twoja wypowiedz wnosi do tematu :blink:

Autor pytał czy ktoś spotkał się z takim problemem więc odpowiadam, że tak.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 Dzisiaj, 19:06
  •  

#6 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 07 listopad 2013 - 20:32

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 u mnie ta kontrolka pali się od jakiś 3-4lat i nic się nie dzieje, a jeśli chodzi o wskaźnik poziom paliwa to albo pływak jest dziurawy albo przewód gdzieś się przetarł i dotyka do masy(u mnie tak było)
KPK Kumurun Team

#7 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 07 listopad 2013 - 23:00

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 @Elektrotechnik kolega prosil o pomoc...
@ROLNIK7 belarusy 920.4, 952.4 i 1025.4 nie maja plywakow. Sa tam dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej mierzace ilosc powietrza nad paliwem a zegar pokazuje odwrotnosc. Spalony bezpiecznik powodowal by raczej staly efekt a nie mryganie. Poza tym ta pucha w ktorej jest ten zolty bezpiecznik ma za zadanie rozdzielic ladowanie na dwa akumulatory. 24V jest tylko i wylacznie na silniku rozrusznika w momencie rozruchu.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#8 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 09 listopad 2013 - 13:54

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4

@Elektrotechnik kolega prosil o pomoc...

No to niech sprecyzuje swoje pytanie. Bo na tak ogólnie postawione można odpowiedzieć w ten sposób: uszkodzony jest układ wskazywania napięcia i poziomu paliwa. Ale to przecież sam już wie.

@ROLNIK7 belarusy 920.4, 952.4 i 1025.4 nie maja plywakow. Sa tam dwie aluminiowe rurki jedna w drugiej mierzace ilosc powietrza nad paliwem a zegar pokazuje odwrotnosc.

Nie do końca jest tak jak piszesz. Ten czujnik mierzy bezpośrednio poziom paliwa, a jaką metodą mierzy nie będę się rozpisywał.

Poza tym ta pucha w ktorej jest ten zolty bezpiecznik ma za zadanie rozdzielic ladowanie na dwa akumulatory. 24V jest tylko i wylacznie na silniku rozrusznika w momencie rozruchu.

Nieprawda. Ta pucha to jest układ prostowniczy lub przetwornica napięcia (w zależności od wersji). Napięcie na rozruszniku stale wynosi 24V. A to przetwornica lub układ prostowniczy ma za zadanie umożliwić ładowanie szeregowo połączonych akumulatorów napięciem 24V.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 Dzisiaj, 19:06
  •  

#9 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 10 listopad 2013 - 14:15

Problem z zegarami w Mtz Belarus 920.4 @Elektrotechnik Co do rozrusznika pisalem co innego niz myslalem, wystarczy zwykly miernik napiecia i widac p
od razu, ale jest tak jak mowisz 24v jest zawsze na zacisku pradowym i dopiero wlacznik elektromagnetyczny mostkuje go ze stykiem idacym do silnika rozrusznika.

Co do reszty spieral sie nie bede ale jesli ta pucha spelnia takie funkcje jak mowisz to w takim razie alternator(ponoc 5-cio fazowy) nie ma zadnych diod prostowniczych ani regulatora, po prostu sa tam tylko uzwojenia tak??

Czy zeczywiscoe ta przetwornica daje 24v i laduje szeregowo czy ladowanie odbywa sie w sposob rownolegly napieciem 12v(bedac super dokladnym ok14,3v ale nie o to chodzi)?? Mam madzieje ze niczego nie pomylilem...
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy zegarami belarus 9204