Polecane posty

romano82    4

Ja z własnego doświadczenia napiszę, że po generalnym remoncie (tylko t25) przez 30 mth ciągnik chodził na luza. Olej ciekł po tłumiku. Dopiero jak poszedł w robotę po 1 dniu mu przeszło - oleju na wydechu nie ma. Po wymianie oleju do kolejnej wymiany nic nie było dolewane. Rocznie tym ciągnikiem robię około 200 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

robiłem kapitalkę w T25 , w Zetorze5211 i nigdy nie spokałem się z takim przypadkiem. Dlaczego nie ma i nie było wcześniej takich przypadków w Zetorach czy ciągnikach polskich, rosyjskich nie mówiąc o zachodnich ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek-Z80    0

Witam

Kolego AREK 80 ,mam ten sam problem ,podaj mail lub nr.telefonu porozmawiamy.

 

 

Witam. Oto mój e-mail: arek16@spoko.pl

Edytowano przez Arek-Z80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adanow    0

Witam

Mój problem zakończył się rozstaniem z Majorem 80 ,dzięki dealerom za profesjonale zakończenie sprawy.Natomiast mam żal do Zetor Polska i Czechy za Arogancję i nieprofesjonalizm, obarczanie problemem użytkownika i dealera .

Z mojej strony pozdrawiam wszystkich zaineresowanych moim problemem Cześć.............................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

już do Zetora nie wrócisz ? Wszyscy dużo obiecują dopóki nie kupisz .Pewnie trochę pomogło postraszenie nadaniem rozgłosu sprawy w internecie ?

Edytowano przez DAREK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek-Z80    0

Witam. Dzisiaj robiłem talerzówką. Traktor nie był gaszony, 1,60ha zrobiłem w 3 godz z dojazdem. Na mtg spalił 5,3l. Narazie jestem zadowolony z Zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adanow    0

Witam

Z ciekawości zapytam czy macie problemy z silnikiem w Zetorze Major tak jak ja miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedyś serwisant z valtry powiedział mi że miał taki przypadek, w n101 zagięty przewód odmy, tak wzrosło ciśnienie w silniku ze walił olejem z tłumika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofer    0

spotykałem sie juz z takim problemem w c-330, c-360, c-360P po remontach silnka i do puki nieposzedł do ciężkiej pracy to nic nie pomagało, alo mu przejdzie albo zaszkodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

w każdym bądź razie nie powinno tak się dziać w ciągnikach opuszczających fabrykę , bo co do jakości części przeznaczonych na remont to długo by tu pisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adanow    0

Czy macie problemy z silnikami w Zetorach Major 80,pytam jako buły użytkownik Majora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam19xxx19    0

ja piszę odnośnie majora 80 też widzę olej na tłumniku ale nie że on spływa ale taki nalot niewielki nie mam pojęcia co to

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj