Zaloguj się, aby obserwować  
hebel1224

Ursus 1634 Kupno !!!

Polecane posty

tomek73    579

W polu 6 jest oszczędniejsza, na godzinę więcej spali, ale z dwa razy tyle zrobi niż 4 cilindrowy.W transporcie różnie, raczej więcej spali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hebel1224    1

Ile pali takie 1634?? na H, przy orce przy maks obciążeniu . Ile przy wolnych przejazdach przy transporcie z przyczepą ??. Ciekawi mnie czy silnik 6 garowy , jest oszczedniejszy od 4 garowego MARTINA ??. What are your sugestions ??.

Mój ursus 1734 w orce pali średnio 12 litrów w zależności od warunków, 4 cylindrowe spalą może tyle samo ale tę robotę co ja zrobię 1734 to 4 cylindrowy połowę. Myślę że 1634 będzie palił podobnie jak 1734. Jednak do transportu lepszy jest 4 cylindrowy bo sobie bez problemu poradzi, a 6 cylindrowe to już trochę dużo po co ma tyle koni luźno biegać. Ja ursusem 1734 dużo wożę kukurydzy wozem t-088 ( w mojej galerii jest zdjęcie) to na godzinę gdzieś od 8 do 10 litrów zależy jak kto jedzie i jakie warunki polowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

dziś śmignął mi zetor-zts-18345 z jedną przyczepą D-47 przed oknem ;)

 

Oczywiście masz rację 4garki+turbo radzi sobie z samochodówką o DMC 18ton bez problemów.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
undisputed    0

W silnikach Z 8602.12 TURBO (156 KM) montowanych w 16-tkach można w pompie wtryskowej zdemontować tzw. ogranicznik dymienia. Zrobił to ktoś z forumowiczów w swoich ciągnikach. Podobno silnik jest wtedy mocniejszy i bardziej elastyczny, lepiej ciągnie od niższych obrotów tylko nie wiem jak ze spalaniem wychodzi wtedy i czy nie przęłoży się to szybsze zużycie skrzyni, synchronizatorów. Pytanie: Co może być przyczyną większego spalania i zarazem braku mocy w u1634 ( silnik nie dymi zbytnio, pracuje równo, filtry ok) Ma moc zadowalającą dopiero od 2000 tys obrotów i zaczął więcej palić? Miał ktoś taki problem w swojej szesnastce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Ja bym sprawdził turbo, ten zawór , przyczynom słabej mocy w silnikach doładowanych jest turbo ,jaki masz tam zawór .Kliknij jakom fotę tego turba .

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
undisputed    0

W tych silnikach chyba nie ma możliwości regulacji turbiny, tak jak dzisiaj patrzyłem żadnego zaworu tam nie widziałem. Bardziej wydaje mi się że mógł się zaciąć regulator ciśnienia wtrysku paliwa przy pompie. Jeszcze dobrze by było sprawdzić ciśnienie doładowania powietrza. Jak już zrobię dam znać co była za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj