padre1989

Wymiana filtrów oleju na pojedynczy Ursus C-355

Polecane posty

padre1989    13

mam pytanie odnosnie zmiany filtrow podwojnych na pojedynczy wymienny , czy dziury w bloku pasuja, nie moge znalezc podobnego tematu wiec zakladam nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominic    33

Ja u siebie w 4011 zmieniłem z podwójnego filtra na pojedynczy i nowy korpus pasował + przewód olejowy bo jest inny. Myślę że nie powinieneś mieć problemu.


c 330
4011
mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Założyłem i jest problem na wolnych obrotach pokazuje 5 atm, a jak dam gazu to i do 15 atm dochodzi, coś jest nie tak :( Ratujcie

Edytowano przez Marcin91
post napisany z włączonym Caps Lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Jeśli mnie pamięć nie myli to w podstawie podwójnych jest zawór przelewowy wmontowany. Miska do zdjęcia i zakładaj zawór przy pompie jesli się da. Jak nie to pompa do wymiany. Tego nie jestem pewny.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Tak trzeba zdjąć miskę olejową i z pompy wykręcić śrubę drążoną i zamontować zawór przelewowy ,bo tak jak teraz to filtr rozerwie.

  • Like 1

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, gdzie ten zawór trzeba wkręcić? wymieniłem pompe w moim c360 na tą nowszy typ co ma niby zawór od spodu i po tym zabiegu na wolnych mam 5atm a jak dodaje gazu to rośnie do 12atm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nic mi to nie mówi, ja już nie wiem czy potrzebny jest mi zawór przelewowy czy tylko wystarczy ten otwór wywiercić w tej śrubie co przewód się przykręca przy pompie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Czego nie wiesz? Ma niby zawór czy nie ma zaworu? Masz rysunki, katalog, zdjęcia z tym zaworem jak wygląda i gdzie ma być.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok, tylko że w sklepie co kupiłem nową pompe mówili że ta nowa pompa nowy typ ma wbudowany zawór nie mówili nic o tym by dokładać go, jakbym wiedział że takie problemy będą to bym kupił starego typu pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zawór załóż i tyle. Na rysunkach, zdjęciach jest jak byk widoczny.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Powiem ci szczerze że pojęcia nie mam. Straciłem kontakt z tymi ciągnikami z 10 lat temu i nie jestem na bieżąco z nowinkami.

Z tego co piszą i co wynika ze zdjęć pompa nowy typ ma zawór wbudowany w kwadratowym nadlewie na obudowie.

http://allegro.pl/pompa-olejowa-silnika-ursus-c360-nowy-typ-oleju-i5984329139.html

Jesli ty taka masz to nie potrzebujesz dodatkowego wkręcać. Zbyt wysokie ciśnienie jest z innego powodu. Możliwe że jest zawór nie ustawiony lub zablokowany.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie ja tak poleciałem na to że niby nowy typ mysle sobie a ulepsze go a tu wyszło na to że nie dość że drożej mnie wyniesie to w sumie gorzej będzie bo zawór będzie całkiem oddzielnie i wg mnie szkoda było z tym zachodu


no ja właśnie taką mam z tym wbudowanym zaworem na dole


ten gość w sklepie mówił ze muszę mieć jakaś śrube założoną z otworem 2mm co się przykręca przewód do pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Śruba drążona z otworkiem. Załóż i zobaczysz. Ale mimo wszystko sprawdź zaworek.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak go sprawdzić? czytałem że są w nim jakieś podkładki którymi reguluje się czy ma być do filtra tzw bączka wtedy ma podawać wyższe ciśnienie lub do zwykłego filtra czyli niższe tylko nie wiem ile ich tam jest tych podkładek i ile wyjąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Rozebrać go, sprawdzić czy iglica nie jest zablokowana i złożyć. Nic więcej nie zrobisz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez lukasz248
      Jaki olej lać do hydrauliki w koparce zbudowanej na jumz? Gdzieś wyczytałem, że w przednie pompy powinny być zasilane olejem silnikowym.? I jeszcze jedno pytanie, gdzie w skrzyni znajduje się korek kontrolny poziomu oleju? 
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj