Skocz do zawartości

Zdjęcie

jaka pompe do ursusa 1204-1224


37 odpowiedzi na ten temat

#21 Share at_horses

at_horses

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 09 styczeń 2008 - 19:41

jaka pompe do ursusa 1204-1224 oczywiście że był taki model...
ja mam podobny problem, zmieniłem już 3 pompy w przeciągu 2,5 roku... wszystkie niby wzmacniane 26,5 dm3/min... porażka
kiedyś 2 kupiłem w przeciągu tygodnia z hydromotu... przy obu były wycieki w tych samych miejscach, wada była jedna śruba na imbus niedokręcona i wywalało uszczelniacze...
w zeszłym roku byłem na Słowacji żeby tam kupić słowacka pompę ale.... to Polacy robili do tych ciągników hydraulikę i TYLKO polskie pompy są w nich montowane(słowa sprzedawcy) no i wróciłem z polska pompą...
podobno jest jeszcze pompa o większej mocy coś ok 30 dm3/min bo znajomy kupił taką w siedzibie hydromotu. Podobno napeawde nieżle sobie z nią 16 radzi (nie męczy sie z 4 obracalna przy obrocie)
Jedyna rada to tam zadzwonić i zapytać o to... powodzenia

ps jak będziesz coś dokładnie wiedział to daj znać na forum.
mf 3635... udany sprzet:)

zts12145 z turem.... porazka... ale jeszcze sie nie rozleciał do końca....
jak sie tak dalej bedzie sypał to trzeba bedzie zaprzac szkapy-nieroby do roboty:P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
jaka pompe do ursusa 1204-1224 Dzisiaj, 20:17
  •  

#22 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 styczeń 2008 - 18:45

jaka pompe do ursusa 1204-1224 a nie pasuje tam pompa od 1224 z wydatkiem 41 l/min?

#23 Share at_horses

at_horses

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 13 styczeń 2008 - 18:24

jaka pompe do ursusa 1204-1224 pewnie pasuje tylko ja takiej nigdzie nie mogłem dostać... w sklepach mówili ze jest tylko 26,5 dm3/min "wzmocniona"... jak masz namiary gdzie można ja kupić to wrzuć na forum lub na priv
mf 3635... udany sprzet:)

zts12145 z turem.... porazka... ale jeszcze sie nie rozleciał do końca....
jak sie tak dalej bedzie sypał to trzeba bedzie zaprzac szkapy-nieroby do roboty:P

#24 Share szyszka

szyszka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 14 styczeń 2008 - 13:26

jaka pompe do ursusa 1204-1224

oczywiście że był taki model...
ja mam podobny problem, zmieniłem już 3 pompy w przeciągu 2,5 roku... wszystkie niby wzmacniane 26,5 dm3/min... porażka
kiedyś 2 kupiłem w przeciągu tygodnia z hydromotu... przy obu były wycieki w tych samych miejscach, wada była jedna śruba na imbus niedokręcona i wywalało uszczelniacze...
w zeszłym roku byłem na Słowacji żeby tam kupić słowacka pompę ale.... to Polacy robili do tych ciągników hydraulikę i TYLKO polskie pompy są w nich montowane(słowa sprzedawcy) no i wróciłem z polska pompą...
podobno jest jeszcze pompa o większej mocy coś ok 30 dm3/min bo znajomy kupił taką w siedzibie hydromotu. Podobno napeawde nieżle sobie z nią 16 radzi (nie męczy sie z 4 obracalna przy obrocie)
Jedyna rada to tam zadzwonić i zapytać o to... powodzenia

ps jak będziesz coś dokładnie wiedział to daj znać na forum.

z ta wzmocniana jest tak ze moze na poczatku lepiej pracujie ale jak porobisz dluzej to grzeje jeszcze bardziej jak ta normaln , a olej ja k woda

#25 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2008 - 13:44

jaka pompe do ursusa 1204-1224 tych wzmacnianych 41dm3 już niema a jeśli szukacie pomp to z Hydrotoru to miby te same firmy ale ale Hydromot jest tańszy to może i jakość gorsza

#26 Share tomek15h

tomek15h

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Przemyśla
  • Zainteresowania:Rolnictwo,
    motoryzacja ,
    mechanika,
    budowa maszyn

Napisany 15 styczeń 2008 - 18:33

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Jaki olej stosuje sie do hydrauklicznego obwodu pomocniczego zasilającego układ kierowniczy orbitrol
prosze o podanie parametrów jeśli ktoś ma dostęp do instrukcji.Pozdro.

#27 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3534 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 15 styczeń 2008 - 19:34

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Mam zetora 12145 z turem i standardową pompę trzeba było wymieniać co rok :/ Odkąd jest założona wydajniejsza (chyba 40L) problemu nie ma już ze 3 lata... więc jak kupować to tylko tą wydajniejszą, tylko trzeba pamiętać żeby dołożyć redukcje na przewodzie zasilającym to te większe mają większą średnice ssania ale redukcja załatwia problem.

Co do oleju we wspomaganiu to trzeba lać olej typowo hydrauliczny np. boxol.

#28 Share tomek15h

tomek15h

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Przemyśla
  • Zainteresowania:Rolnictwo,
    motoryzacja ,
    mechanika,
    budowa maszyn

Napisany 16 styczeń 2008 - 06:08

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Ponawiam pytanie???
Jaki olej stosuje sie do hydrauklicznego obwodu pomocniczego zasilającego układ kierowniczy orbitrol
prosze o podanie parametrów jeśli ktoś ma dostęp do instrukcji.Pozdro.

#29 Share tata1

tata1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 109 postów

Napisany 16 styczeń 2008 - 11:53

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Ja mam we wspomaganiu BOXOL 26 tu link: http://www.orlen-oil...t_show.php?id=6
a można dać HYDROL L-HL tu link: http://www.dexol.com.../po_przem_p.htm

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
jaka pompe do ursusa 1204-1224 Dzisiaj, 20:17
  •  

#30 Share przemo161

przemo161

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 13 lipiec 2008 - 12:09

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Kup sobie wzmocnioną wytrzymuje większe ciśnienie i ma większą sile podnoszeniapamiętaj żeby pasowała do rozdzielacza. ;)

#31 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 13 lipiec 2008 - 16:21

jaka pompe do ursusa 1204-1224 powiem tak czym się różni wzmocniona od zwykłej: obudową! ostatnio rozmawiałem z gościem który ma zakład naprawy hydrauliki siłowej i on twierdzi że te pompy różnią się tylko obudową i ceną w środku koła zębate są takie same można to sprawdzić w katalogach z częściami do tych pomp bo niby się je regeneruje, ale do rzeczy w katalogu do wzmocnionej są te same numery części co do zwykłej czyli pic na wodę. A jeszcze jedno sprawa może to nie pompy są takie kiepskie tylko zła ich eksploatacja bo po pierwsze co ile zmieniacie olej w skrzyni i czyścicie filtr od tej hydrauliki. Proponuje jeszcze odkręcić podstawę do filtra i sprawdzić czy w przegrodzie między kanałem wchodzącym do filtra i wychodzącym jest korek zaślepiający bo niektórzy mechanicy żeby nie czyścić tych filtrów wybijali te korki tylko że barany nie pomyśleli że wtedy cały olej wchodzący do pompy nie przechodzi przez filtr tylko po za nim tz. jest brudny i jak pompa ma chodzić skoro w oleju są opiłki. w praktyce każdy jeden ciągnik który pracował w pgerz tego korka nie ma.

#32 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3534 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 13 lipiec 2008 - 17:28

jaka pompe do ursusa 1204-1224 U siebie olej zmieniałem jakieś 5 lat temu razem z pierwszą pompą. Wysiadła po roku, następna po następnym roku. Większa pompa działa już ponad 3 lata na tym samym oleju więc napewno nie była to wina oleju. I nie różni się tylko obudową bo na tej większej tur znacznie szybciej idzie do góry z obciążeniem niż na tych małym pompach.

#33 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 13 lipiec 2008 - 19:37

jaka pompe do ursusa 1204-1224 gościu który sie na tym zna twierdzi że się nie różnią ale może miała ustawioną większą wydajność tylko zastanawiam się jak może one są tak robione która im wyjdzie to działa a jak nie wyjdzie to trudno, ale mam pytanie czy zabrudza się ci filtr od podnośnika.

#34 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3534 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 13 lipiec 2008 - 20:54

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Chyba gość jednak słabo się zna bo niby jak się ustawia wydajność? Tylko jedynie wielkością. A filtr nie zabrudza sie jakoś specjalnie.

#35 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 13 lipiec 2008 - 21:07

jaka pompe do ursusa 1204-1224 o jego wiedzę to się nie martw to nie jest garażowiec tylko duży i sprawdzony zakład, a z tym ustawieniem to chodziło mi o to że nie każda pompa którą kupujesz ma takie samo ciśnienie niektóre są g**** warte choć nowe dlatego warto sprawdzić ciśnienie przed założeniem pompy na ciągnik, a skoro filtr ci się specjalnie nie zabrudza to daje głowę że korek o którym pisałem wcześniej w twoim ciągniku został wybity i pewnie opiłki znajdujące się w oleju są główną przyczyną siadania pomp w twoim ciągniku. pozdro

#36 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3534 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 13 lipiec 2008 - 21:44

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Czytaj ze zrozumieniem. Mała pompa wysiadała mi co roku. Duża działa od 3,5 i ma się bardzo dobrze. A przegrodę na filtrze mam.

#37 Share agronom83

agronom83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 styczeń 2010 - 20:11

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Kolga @ janis12 ma racje:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
jaka pompe do ursusa 1204-1224 Dzisiaj, 20:17
  •  

#38 Share Bombay

Bombay

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.zachodniopomorskie, powiat Myślibórz, gmina Debno

Napisany 27 luty 2010 - 16:05

jaka pompe do ursusa 1204-1224 Szukam opinii na temat ciągnika Ursus 1224 i porównaniu jego z Fortschrittem zt 323.
no co nikt nic nie wie ???????????????

Podobne tematy