Skocz do zawartości

Zdjęcie

kiper do tylu 4.5t


16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share teohol

teohol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 27 październik 2013 - 20:31

kiper do tylu 4.5t czy moze ktos wie dlaczego gdy sie kipruje do tylu to skrzynia w przyczepie nie idze prosto do gory tylko ucieka na bok,czy moze rama jest zgieta?

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Przyczepa sztywna IFA HL 6102


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe IFA
  • 15000.00 PLN
  • 29 gru 2016
Przyczepa wywrotka Brandys Panav 17.13


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe Brandys
  • 20000.00 PLN
  • 29 gru 2016
www.zychar.pl Producent burt do przyczep, akcesoria rolnicze


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Pozostałe przyczepy
  • PLN
  • 12 lut 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kiper do tylu 4.5t Dzisiaj, 15:10
  •  

#2 Share romek6340

romek6340

    Zetor Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2426 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ryki- Lubelskie
  • Zainteresowania:Lotnictwo, motoryzacja, sport
    a rolnictwo jako hobby ;)

Napisany 27 październik 2013 - 20:52

kiper do tylu 4.5t To cały czas ucieka na bok czy tylko w pierwszej fazie podnoszenia (tak na kilka...kilkadziesiąt cm)?

Sprzedam Kombajn Bizon Z056, 1989 r. Szczegóły PW

Zapraszam na stronę:

https://www.facebook...razospbrzeziny/


#3 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2187 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2013 - 20:56

kiper do tylu 4.5t kolego nigdy nie załadujesz towaru idealnie w kaście wystarczy trochę aby się przeginała .

#4 Share teohol

teohol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 29 październik 2013 - 06:28

kiper do tylu 4.5t ucieka w pirwszej fazie podnoszenia.

ucieka w pierwszej fazie podnoszenia

#5 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 29 październik 2013 - 18:08

kiper do tylu 4.5t Na 99% rama zgięta. Jak podniesiesz to zobacz czy rama w pałąk nie jest zgięta, a stronę co przyczepa ucieka.

#6 Share wojtal24

wojtal24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1702 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 29 październik 2013 - 20:55

kiper do tylu 4.5t jeżeli jest to przyczepa typu d 47 to one są mało stabilne przy wywrocie do tyło wystarczy że nie równo stoi, ja w tym roku na równym betonie kipowałem pszenice (ok 4 ton ładunku) i też bujało, myślę ze słaba konstrukcja ramy myślę ze jak by w tym modelu typu d47 pozamykał ramy i je wzmocnił to myślę że było by lepiej
ZETOR TEAM

#7 Share teohol

teohol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 03 listopad 2013 - 09:08

kiper do tylu 4.5t a da sie jakos naprostowac?

#8 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 03 listopad 2013 - 09:52

kiper do tylu 4.5t D47 tak ma, to liche przyczepy niestabilne, na uszach mają luzy jak cholera, ramy same się wyginają jak chcą, na to nie ma lekarstwa.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#9 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 03 listopad 2013 - 09:59

kiper do tylu 4.5t Oczywiście że można.
Najpierw zobacz czy jest krzywa, podnieś najlepiej do tyłu, i popatrz się na górę czy jesy wygięta, lepiej sznurek przyłuż do ramy.
Jak jest krzywa to trza ściągnąć pakę, ponacinać wzmocnienia poprzeczne, te ceowniki w poprzek, ale tylko spawy co są w poziomie, z góry i z dołu, pionowych nie ruszać, bo inaczej nie pociagnie, stanąć w jakimś garażu, miedzy ścianami, jedną stronę zaprzec z przodu i z tyłu kołkami drewnianymi o ściane , a z drugiej strony lewarek na środek przyczepy i ciągnąć, najlepiej mechaniczny, ja ciągłem windą kolejową.

Ale jak będzie prawie prosta, to może być przestawiona na uszach w pace górnej, ja tak miałem w jednej.
Odcinałem uszy z jednej strony, a paki górnej i spawałem jeszcze raz. Bo mi ściagało przy kiprowaniu do tyłu, okazało się że z jednej strony ucho układa się z przodu, a drugie układa się z tyłu w dolnym sawiasie. Odcinałem przednie i tylne z jednaj strony i od nowa spawałem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kiper do tylu 4.5t Dzisiaj, 15:10
  •  

#10 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 03 listopad 2013 - 10:03

kiper do tylu 4.5t Same to się nie wyginają i ładunek do 6 ton zboża też wytrzymują, ramę załatwiają przeładunki jak i nierówne podłoże przy kiprowaniu głównie do tyłu.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#11 Share teohol

teohol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 09 listopad 2013 - 21:05

kiper do tylu 4.5t dzieki za podpowiedz

#12 Share grzepo

grzepo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 postów

Napisany 10 listopad 2013 - 16:24

kiper do tylu 4.5t A jak na tym tle (kiprowania do tyłu) wypada D55? Bo faktycznie D47 ma takie straszne luzy na uszach że strach przy wywracaniu.

#13 Share tomas1

tomas1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2013 - 19:42

kiper do tylu 4.5t Witam moja d47 także jak stoi na nierównym terenie to sie troche przechyla , ale na równym idzie prosto.Ale nurtuję mnie inny problem mianowicie prawe przednie koło się buja podczas transportu i niewiem czy felga czy ośka bo opony są nowe,mam dwie szt d47 i w obu to samo....

#14 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 16 listopad 2013 - 10:20

kiper do tylu 4.5t obrecze na pewno nie sa proste, mozesz zamienic kola, choc watpie aby przy normalnym uzytkowaniu os sie wygiela, chyba ze miala jakies przygody

Polska B

 


#15 Share Fabian777

Fabian777

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2013 - 18:46

kiper do tylu 4.5t kolego tomas1 koło dlatego ci się buja bo prawdopodobnie masz luz na piaście , w prosty sposób można to sprawdzić stań z boku przyczepy popchnij nogą górną część koła w stronę osi jak będzie wyczuwalny luz to musisz dokręcić piastę

#16 Share tomas1

tomas1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2013 - 20:48

kiper do tylu 4.5t kolego Fabian777 do luzu to nie dopuszczam wszystko posmarowane i podociągane , bardziej realnea wydaje się opcja z obręczami jak wspomniał izydor6280,pozostaje się pobawic i zamienic koła to coś się akaże .Dzięki za sugestie pozdrawiam........

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
kiper do tylu 4.5t Dzisiaj, 15:10
  •  

#17 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 16 listopad 2013 - 21:32

kiper do tylu 4.5t

Witam moja d47 także jak stoi na nierównym terenie to sie troche przechyla , ale na równym idzie prosto.Ale nurtuję mnie inny problem mianowicie prawe przednie koło się buja podczas transportu i niewiem czy felga czy ośka bo opony są nowe,mam dwie szt d47 i w obu to samo....



Jakby oś była ugięta to nie występowało by bujanie koła tylko ściąganie lub ścinanie opony.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


Podobne tematy kiper tylu