Zaloguj się, aby obserwować  
_lolo_

Zetor 10145 chłodnica

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
_lolo_    0

Witam mam problem ze swoim zetorkiem, bowiem ostatnio przy dość ciężkiej orce poczułem dziwny zapach i z pod maski wydobywała się para. po otwarciu maski okazało się że płyn jest wypychany przez korek. myślałem że coś się przycieło ale i tak już skończyłem. wróciłem do domu i problem pojawił się ponownie przy kładzeniu obornika. Moim zdaniem jest to walnięta uszczelka pod głowicą ale nie jestem pewien. POMOCY. bo nie wiem co mam rozbierać. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

Mam jeszcze jedno pytanie. Głowice rozebrałem i prawda uszczelka walnęła ale mam jeszcze jeden problem bo mój ciągnik dymi na ciepłym i zimnym silniku. Dodam że robiona była pompa turbo było dobre i ustawiane wtryski lecz dziś zauważyłem że zawory są brudne w wielu miejscach i chropowate czy to one są temu winne??

Edytowano przez _lolo_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Dym dymowi nie jest równy. :) Początek wtrysku jest dobrze ustawiony?

 

A zawory- jak nie szczelne to nie ma kompresji, jak nie ma kompresji to nie ma ognia na tłoku, jak nie ma ognia na tłoku to kijowo spala, a jak kijowo spala, to i kopci i zazwyczaj nie ma czym jechać (tj, za...tentego..dalać ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

A czy źle ustawiony rozrząd ma coś z tym wspólnego? dodam źe zawory są dobrze ustawione nie leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Kolego zawory w głowicy chodzi a nie o wtryski paliwa. Rozrząd jakbyś miał troszkę źle ustawiony to by nie palił wcale, albo bardzo źle chodził. Chropowate i brudne mogą być zawory po prostu od nagaru, który się nazbierał, a to jest normalne. Opisz dokładnie jak kopci, tzn jaki kolor ma dym, i czy podbierał Ci olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

WItam ponownie niestety remonty głowicy i zaworów nie pomogły a sporo mnie to kosztowało. Jutro ponownie rozbieram ciągnik i jedyne opcje to sprawdzenie ciśnienia na tłokach, a jeżeli tam nic nie znajde to źle ustawiony rozrząd. Oleju nie pobiera dymi takim niebieskawym dymem, wtryskiwacze odpowiednie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    72

Ja może troche inne pytanie zadam bo nie chce nowego tematu zakładać. :)

 

Panowie macie w swoich zetorkach chłodnice oleju? ,jak tak to do czego jest podłączona?

Bo mam od Stara i chce podłączyć ,a wiem że powinna być.

 

Z góry dzieki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja sam montowałem chłodnicę.

Jeden otwór wierciłem w pokrywie, tak jak jest oryginał, a drugą rurką podłączyłem do pompy wspomagającej.

Jak nie masz pompy wspomagającej to podłącz przed filtrem PP 8,8.

Ja miałem problem bo skrzynie mocno nagrzewała się i były problemy z hydrauliką, po założeniu chłodnicy problem ustał.

Miałem też chłodnicę z jakiegoś Stara, wojskowego nawet, lub czegoś podobnego, takie fawiry, podobne do Bizona 56 tylko że jeden rząd, i bardzo dużo pomogło.

Podejdź do jakiegoś ciągnika i popatrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrZetor    3

Witam mam prośbę czy mógł by ktoś zrobić zdjęcia jak ma ta chłodnice oleju zamontowana i gdzie ona powinna się znajdować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj