rafal0079

problem z opryskiwaczem Bieradzki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafal0079    1

witam mam problem iż mam nowy opryskiwacz nie znam się za bardzo na nim i olej w pompie zrobił się srebrny taki metalczny i niewim czy tak ma być bo jak kupiłem go to sprawdzałem to był koloru żułtego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/26563-opryskiwacz-biardzki/page__st__120__hl__+opryskiwacz%20+biardzki#entry1213006

Tu masz temat, ten zaraz ktoś zamknie.

Ale abyś nie szukał jestem jednym z wielu którzy przez to przechodzili, żółty olej to olej z wodą, winne są przepony, jeżeli przejeździłeś taki olej mogłeś np. uszkodzić łożysko i ono obróciło sie w korpusie z aluminium, bo reszta w tym dziadostwie jest z plastiku.

Pompę da się naprawić, sam się nie poddałem i ją zrobiłem, trzeba rozkręcić te 4 śruby na klucz 19mm, i rozejdą się boki góra, zostanie karter z wałem, trzeba wydłubać simmeringi, a następnie pojawia się niespodzianka konstrukcyjna, idioci którzy wymyślili tę pompę wymyślili że łożyska są nabite ślepo do końca gniazd na wałku i gniazda w karterach z obu stron, aby wyjąć wał mimośrodowy trzeba poprostu wziąć śrubokręt rozwalić koronki i wysypać śruty z łożysk, no chyba że masz już obrócone łozysko w karterze to wyjdzie :D .


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Dzieki za link.

Zamykam

 

A autor niczego sie nie nauczył, najpierw pisał pełno ortów, a teraz dubluje temat, tym razem dostaje bana.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez arturo69a