Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem


13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Pakoxd

Pakoxd

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:----------
  • Zainteresowania:Ciągniki

Napisany 23 październik 2013 - 20:51

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Tak jak w temacie mój zetorek, krórego mozecie obejrzec tu :http://www.agrofoto....45-ursus-5524k/ nie chce mi zapalic jesli zrobi sie na dworze ponizej 10 stopni. Próbujac go zapalic próbuje załapac ale to na nic. Macie jakies rozwiazania. Pozdro Pakoxd d-_-b

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Dzisiaj, 17:45
  •  

#2 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 październik 2013 - 21:34

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Przy próbie zapalanie jaki dym z komina? Jaki po udanej próbie?

#3 Share kasek

kasek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:radków woj.dolnośląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo i świrowanie na crossie i czym sie da w terenie

Napisany 23 październik 2013 - 22:44

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Kolego ten typ tak ma wiem to z autopsji , czyli nie masz czym się martwić i szukać przyczyny :)

#4 Share Stefano1

Stefano1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 październik 2013 - 05:40

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Raczej jest czym się martwić (chyba, że chodzi o temperaturę poniżej: -10 stopni C. Wtedy często bywają problemy :) ). Moja 80tka do tych kilku stopni poniżej zera pali bez problemu. Do -15 też powinna palić, bez żadnych samostartów itp, gdybym miał ją czym zakręcić :) Jak jest 10 stopni na plusie i nie chce odpalać, to albo kompresji nie ma, albo wtryskiwacze/pompa szwankują, albo wyprzedzenie wtrysku jest dość mocno źle ustawione.

#5 Share bubel500

bubel500

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 232 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Sport (szczególnie Formuła 1, walki MMA), wszelkie nowinki techniczne, motoryzacja i oczywiście rolnictwo oraz wszystko co z nim związane - szczególnie produkcja mleka, rasy bydła mlecznego, uprawa kukurydzy, produkcja pasz.

Napisany 24 październik 2013 - 07:36

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Pewnie masz silnik do remontu, ja przed remontem mogłem kręcić rozrusznikiem 15 min i nawet nie załapał. Palił jedynie po podaniu mu "samostartu". Wypróbuj to niech jedna osoba odpala a w tym czasie druga osoba poda samostart do filtra powietrza. Powinien odpalić jak nowy :)
Po remoncie nie zdążę nacisnąć przycisku rozrusznika i już chodzi :D
Pozdro

Edytowany przez bubel500, 24 październik 2013 - 07:37.

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

#6 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 24 październik 2013 - 07:58

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Napisz jak z kondycją silnika najpierw.
Najlepeij założyć rozruch na 24V z rozrusznikiem z Bizona.

#7 Share Pakoxd

Pakoxd

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:----------
  • Zainteresowania:Ciągniki

Napisany 24 październik 2013 - 18:13

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem dzieki za uwagi ale pewnie bedzie to problem silnika zetorek jest chyba z 87 roku przy samostarcie zapala po pierwszym zajaknieciu jeszcze raz dzieki i POZDRO d-_-b

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Dzisiaj, 17:45
  •  

#8 Share bubel500

bubel500

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 232 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Sport (szczególnie Formuła 1, walki MMA), wszelkie nowinki techniczne, motoryzacja i oczywiście rolnictwo oraz wszystko co z nim związane - szczególnie produkcja mleka, rasy bydła mlecznego, uprawa kukurydzy, produkcja pasz.

Napisany 25 październik 2013 - 20:29

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem

Napisz jak z kondycją silnika najpierw.
Najlepeij założyć rozruch na 24V z rozrusznikiem z Bizona.

Powiedz mi co ci to da? Jak silnik zajeżdżony to cz rozruch 12v czy 24v to i tak nie zapalisz. Co z tego że rozrusznik kręci jak silnik nie łapie bo już sprężania nie ma?
Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

#9 Share Pakoxd

Pakoxd

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:----------
  • Zainteresowania:Ciągniki

Napisany 25 październik 2013 - 21:15

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem

Powiedz mi co ci to da? Jak silnik zajeżdżony to cz rozruch 12v czy 24v to i tak nie zapalisz. Co z tego że rozrusznik kręci jak silnik nie łapie bo już sprężania nie ma?

Ale jak miał by nawet przekładac rozruszniki to trzeba byłoby instalacje całe zmieniac i duzo z tym bawienia sie

#10 Share bubel500

bubel500

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 232 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Sport (szczególnie Formuła 1, walki MMA), wszelkie nowinki techniczne, motoryzacja i oczywiście rolnictwo oraz wszystko co z nim związane - szczególnie produkcja mleka, rasy bydła mlecznego, uprawa kukurydzy, produkcja pasz.

Napisany 26 październik 2013 - 07:48

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Niekoniecznie, wystarczą 2 akumulatory 12v, rozrusznik 24v i taki przełącznik: http://allegro.pl/ur...3627007250.html
Ten przełącznik to takie coś, że przy rozruchu przełącza na 24v, a po zapaleniu masz znów 12v.
Nie wiem jaki w tym sens, ja w swoim 8045 mam 2 akumulatory 12v 110ah i do tego rozrusznik Lucas 12v. Nie zdąrze nacisnąć startera i już chodzi, trzeba mieć tylko dobry silnik. Co za różnica 12v czy 24v jak silnik nie ma sprężania? Możesz nawet wsadzić silnik elektryczny 7kw i kręcić nim pół dnia i tak nie zapali, chyba że z samostartem, odpala po nim jak nowy, jednak do dobrego silnika nie mam zamiaru go używać bo szkoda silnika na te gó*no.

Edytowany przez bubel500, 26 październik 2013 - 07:51.

Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

#11 Share C-S-R

C-S-R

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ELW

Napisany 26 październik 2013 - 08:24

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem O widzę super mechanika który polecił sposób sprawdzenia kompresji na samostart. Fajnie jest umieć tak na odległość podac przyczynę i że odrazu silnik kompresji nie ma. Mozna tak kogoś w koszty wprowadzić niezłe. Odrazu ktoś silnik rozbierze bo przeciez komprsji nie ma... poskłada i nadal może nie odpalać. Pozatym silnik który nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa też odpali na samostarcie


Pakoxd zmierz kompresję w pierwszej kolejności. W 8011 znajomego też sie podobnie działo że poniżej 10 stopni krecił i kręcił... ale zapalał. Pompe miał drugą na podmiankę i po zabiegu problemy sie skonczyły.

Edytowany przez C-S-R, 26 październik 2013 - 08:28.


#12 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 26 październik 2013 - 08:28

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Troche nie łapiesz, bo po założeniu tego przełącznika to jest 24V. Każda 120 tak ma.
Jak nie ma spężania to polepszy odpalanie, bo ogółem 80 słabo palą. A to że teraz nie odpala to może być wina rozrusznika, po prostu jest wyrobiony i nie ma obrotów.
Ale przyczyn nie palenie jest przynajmniej z 10 i takie pisanie jak się nie widziało to wróżenie.

#13 Share bubel500

bubel500

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 232 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Suwałk
  • Zainteresowania:Sport (szczególnie Formuła 1, walki MMA), wszelkie nowinki techniczne, motoryzacja i oczywiście rolnictwo oraz wszystko co z nim związane - szczególnie produkcja mleka, rasy bydła mlecznego, uprawa kukurydzy, produkcja pasz.

Napisany 26 październik 2013 - 18:45

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Właśnie wiem że jest 24v ale to jest do palenia, a światła i reszta masz 12v
Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem Dzisiaj, 17:45
  •  

#14 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 październik 2013 - 19:30

Zetor Crystal 8045 Problem z zapaleniem niekoniecznie to musi być kompresja.
Zanim zabierzesz sie za rozbieranie silnika wykręć pompe wtryskową oraz wtryskiwacze i pojedx do zakładu specjalistycznego niech CI sprawdzą i wyregulują.
Jeśłi wsio będzie ok, to za samo sprawdzenie i regulację nie dasz więcej niż 150, a bedziesz miał przynajmniej pewność, ze instalacja paliwowa jest ok.
Jeśłi jednak od dłuższego czasu nic nie ruszałeś, to czeka cię przynajmniej wymiana wtryskiwaczy (weź polskie WZM, odpuść sobie chińczyki, bo po roku znów bedzie problem) 4x40zł, oraz regenracja pompy (koło 500zł), ale mówie CI, warto.
Traktor zacznie mniej palić, stanie sie wyraźnie mocniejszy i o ile silnik to nie kompletna padaka (a o ile nie chla Ci oleju na potęge i trzyma jako takie ciśnienie smarowania to nie jest), to problemy z odpalaniem też znikną.

TAk czy owak będziesz musiał to zrobić. Jeśli pomoże na odpalanie, a pewnie pomoże, to ok, a jeśłi nie pomoze, to i tak przy remoncie kapitalnym silnika zwykle daje sie pompe do sprawdzenia i wymienia sie wtryski, wiec i tak to by CIe czekało.

Także za dużo sie nie zastanawiaj, tylko szukaj zakładu w okolicy, dzwoń, umów sie na termin i działaj.

Edytowany przez nunu85, 31 październik 2013 - 19:32.


Podobne tematy zetor crystal 8045 zapaleniem