Zaloguj się, aby obserwować  
Pablo19922

Mocne uderzenie przy włączaniu przedniego napędu.

Polecane posty

Pablo19922    0

Witam. Mam problem ze swoim MF-em 399 1996r. skrzynia 18/6 mianowicie przy włączaniu przedniego napędu jest bardzo mocne uderzenie aż przednimi kołami zatrzęsie. Nie mam pojecia dlaczego olej w skrzyni jest, w przednim moście też. Prosił bym o jakąś pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

Możliwe że tryby źle się zazębiają bądź jakieś łożysko jest walnięte . Nie miałem doczynienia z taką dolegliwością jeszcze.


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Masz duży luz wzdłużny na tulei. Jadąc bez napędu ciągnik pcha przodek, włączając napęd jest szarpnięcie i stąd ten efekt po mojemu. Sprawdź jeszcze luz na zwrotnicach i krzyżakach. Podczas pracy z napędem jest wszystko ok?

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Też mi się wyadje , że przyczyną mogą być luzy w układzie przedniego napędu. Sprawdź mocowanie osi do ciągnika-tuleje, krzyżaki, wał napędowy - poruszaj góra/dół oraz na boki tak jak się kręci. Sprawdź tez czy nie ma luzów na końcówkach układu kierowniczego. Jeśli są też będzie tak się działo. U mnie lewa końcóka ma luz może 1 mm. Jak włącze napęd czuje lekkie puknięcie z lewej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    21

u mnie też się się tak dzieje aż cale koło podskakuje ale tylko przy wyłączaniu napędu a most jest praktycznie cały do tulejowania i wymiany końcówek oraz krzyżaka w wałku napędowym

 

u mnie też się się tak dzieje aż cale koło podskakuje ale tylko przy wyłączaniu napędu a most jest praktycznie cały do tulejowania i wymiany końcówek oraz krzyżaka w wałku napędowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek1988
      Witam.
      Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika.  To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
    • Przez LTZ55a
      Witam, widzę, że w tym dziale dużego ruchu nie ma, ale zapytam. Czy miał ktoś tak, że przy pełnej beli, podczas otwierania klapy zamek po ktorejś ze stron uderzał głośno w zderzak, do którego przykręcona jest dolna pokrywa? Wydaje mi się, że winna jest zbyt twarda sprężyna, bo uderzenie jest dość mocne. Natomiast z lewej strony nie ma tego uderzenia.
    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez zeflik
      Witam Koledzy , może mi ktoś odpisze , wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym napęd ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj