Polecane posty

strd    4

pewnie puściło zabezpieczenie na widełkach wałka wysprzegljącego, jak dobrze pamiętam, to widełki są przykręcone tylko śrubą na siłę, ale niestety trzeba odjechać silnikiem, żeby tam zajrzeć ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

A może urwało Ci się cięgno które łączy pedał sprzęgła z dżwignią Która wysprzęgla?Poruszaj sprzęgłem ręką i zobacz pod kabiną czy tam to cięgno nie jest urwane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

jak mogło sie urwać cięgło skoro napisałże dzwigienką wyłaczającą mozę luźno machać sobie a co do autora to nie wiem po co ty zakładasz taki temat przecież masz okienko odkręć dwie śrubki weź latarkę i zajrzyj czy sie wyłamały widełki czy może klin ścieło bo widełki są na klinie a nie skręcane jakąś śrubką na siłe co już jakiś specjalista wyżej napisał nie mając zielonego pojecia o czym pisze klin jest szeroki więc to raczej nie on i nie trzeba rozpoławiać ciągnikażeby tam zajerzeć kolego ty chyba nie masz 360ki że takie głupoty wypisujesz a później kroś jak też nie wie to się narobi od h..a a ty odkręć dekielek i wtedy będziesz mógł być z siebie dumny że sam do tego doszłeś ;[


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

teoretycznie możesz próbować przez okienko ale ne iwem czy krtoś wczeniej tego próbował raczej musisz rozpołowić

Edytowano przez Matey

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Możesz to zrobić okienkiem jeśli wymieniasz same widełki-zdejmujesz zabezpieczenie ,wybijasz wałek

klin przyklej silikonem do wałka ,żeby ci nie spadł(ale dopiero po przełożeniu wałka przez pierwszy otwór(ten z lewej)-potem jedna osoba trzyma widełki na swoim miejscu a druga celuje wałkiem-sprawdź najpierw czy widełki suwliwie przesuwają się po wałku-po zamontowaniu nie spadną bo trzymają sie na łożysku sprzęgłowym z obu stron

Lepiej najpierw spróbować bez rozpoławiania bo to pół dnia robory i zawsze sie morze jakaś śróba urwać wężyk od paliwa czy jakaś podkładka być do wymiany

ja ostatnio wymieniałem spręzynkę od łapki sprżęgła i też sobie poradziłem bez rozpoławiania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AF7018    0

spokojnie można to przez okienko zrobić a najlepiej przez to okrągłe na dole.

no chyba że masz tam kabinę mocowaną, ale to i tak dużo szybciej odłożyć jeden wspornik od kabiny niż cały ciągnik rozpoławiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Przez to okienko od dołu czasem się da. Nie zawsze. Tak jak mówią przedmówcy próbuj szczęścia;)

Tylko wyłącz bieg i odłącz klemę na akumulatorze zanim włożysz łapy w sprzęgło.

 

Mówię wyłącz bieg bo wielu nie ma ręcznego i zostawia na biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Cześć.Tak jak napisałem w temacie mam problem z biegami w 60-siątce.

 

Jeszcze nie dawno w wiosne miałem płynną jazde a teraz jest coraz gorzej a mianowicie problem polega na tym ,że jadąc np.załadowaną przyczepą ruszam z 3 po rozpędzeniu chcąc zwiększyć bieg na 4 to od razu mi nie wskakuje tylko muszę czekać na minimalne obroty silnika a w tym czasie ciągnik prawie się zatrzymuje a z 4 ciężko ruszyć.Z 4 na 5 jest tak samo.Z samym traktorem również(po prostu w momencie przełaczania biegów w skrzyni charczy)

 

Wg mnie przyczyną może być problem w sprzęgle albo luzy na zębatkach w skrzyni biegów ale nie jestem pewny, więc wstrzymałem się z naprawą i założyłem ten temat chcąc przeczytać Wasze opinie i porady.

 

Jeżeli możecie mi pomóc to z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:D ameryki nie odkryje,rozpoławiaj ciągnik i rób sprzęgło szkoda skrzyni :D

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

A próbowałeś regulować łapki na kole zamachowym ? Czy wogóle jest tam jakaś regulacja jeszcze czy już faktycznie zjechane masz sprzęgło, sprawdz jaki jest luz pomiędzy łapkami a łożyskiem wyciskowym, to co napisałeś to są właśnie objawy nie rozłanczającego sie do końca sprzęgła dlatego te ciężkie właczanie biegów i zgrzyty na wszystkich biegach.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Jest do końca wyregulowane dalej nie da rady.Ale wydaje mi się gdyby sprzęgło było walnięte to by wogóle nie ruszył z miejsca ojciec miał taki przypadek z jakieś 6 lat temu wymieniono sprzęgło i było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Co dokładnie masz na myśli mówiąc "do końca wyregulowane"? Bo można to różnie rozumieć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1062    0

podłącze się do tematu.

Mam ten sam problem w c330, gdy np. rozpędzę się na 4 do 1600 obrotow to nie mogę wbić 5 bo zgrzyta, muszę czekać aż silnik zwolni trochę, a w tym czasie ciągnik prawie się zatrzymuje, do tego nawet na wolnych obrotach ciężko wbić wsteczny (szosowy),

Też mam szukać przyczyny w sprzęgle czy może już skrzynia do remontu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Co dokładnie masz na myśli mówiąc "do końca wyregulowane"? Bo można to różnie rozumieć.

 

miałem na myśli te cięgno od sprzęgła.Jakiś czas się je wyregulowało i było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Skrzynia w C-360 jest nie synchronizowana,

wiec przy przełączaniu biegów trzeba włączać sprzęgło na "dwa razy"

 

Odkryłem Ameryke? <_<


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

U mnie na "2 razy" zmieniam tylko z 4 na 5 bieg. Na reszcie biegów jednorazowe wciśniecie sprzęgła wystarcza <_<


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Załóż łapki od zetora i kapelusze też od zetora i powinno dać się wyregulować sprzęgło. Chyba, że tarcza już wykończona. Ale jak znam życie to najlepiej założyć od zetora kapelusz, łepki, kamienie i tarczę też. Wtedy będzie spokój na długie lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

nie chciałem zakładać nowego tematu ale mam problem z biegami w 3p otórz podczas remontu machanik przedłużył dźwignię od sprzęgła żeby lżej chodziło i założył sprężyne żeby odbijało i teraz jest problem, sprzęgło chodzi za lekko i nie da rady go wyczuć, zaraz po powrocie od mechamika zaczęliśmy wozić gnój i na wykręcie nie dało sie wyłączyć wałka ale później jakoś sam problem zniknął, a teraz biegi czasami nie chcą wchodzić, nie słychać żadnego zgrzytania i poprostu nie da sie wbić biegu tylko po puszczeniu i ponownym wciśninięciu sprzęgła wchodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a koledzy czy może mi ktoś powiedzieć lub jeszcze lepiej obrazkowo pokazać którą stroną powinny być włożone tarcze w c360 bo rozebrałem sprzęgło a zapomniałem spojrzeć jak były stare założone i teraz mam problem bo nie wiem którą stroną powinny być włożone bardzo proszę o szybką pomoc bo na razie jest ciepło i chciałbym to skończyć a później nie chce marznąć w zimnym i nie ogrzewanym garażu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj