Polecane posty

lukbold    1054

ja o serii 3000 od MFa myślałem.... naprawa tego to przyjemność (nie licząc wizyty w sklepie). Te małe, starocie fergusony o których piszesz..... a idź w diabły a tylko widełki biegów wymieniałem oraz wyciągałem pompy hydrauliczne z U 5314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13
3 minuty temu, jan1234567890 napisał:

no wiesz muszę się przygotować 

najważniejsze już wiesz (uważać na igiełki [ w starym typie luźnych złośliwych igiełek nie ma]) a reszta wyjdzie podczas rozbierania , jak nie czujesz się na siłach, to najlepszym wyjściem będzie dobry mechanik, bo "mechanik" będzie opcją bardzo drogą :P

lukbold w tej serii nie miałem okazji grzebać, chwile jeździłem 3060 ale tam się nic nie psuło :P ale o tych starych mam tak złą opinie wyrobioną że w głowie mi się nie mieści jak można sprzedać c 360 i zapłacić 25000 za ustrojstwo jakim jest mf 255 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

bo mf 255 jest fajny póki nie trzeba coś w nim grzebać choć sam MF255 to pikuś w porównaniu do U5314 którego mam.... zanim wybebesze kabine to już mam dość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, TheEnd napisał:

najważniejsze już wiesz (uważać na igiełki [ w starym typie luźnych złośliwych igiełek nie ma]) a reszta wyjdzie podczas rozbierania , jak nie czujesz się na siłach, to najlepszym wyjściem będzie dobry mechanik, bo "mechanik" będzie opcją bardzo drogą :P

lukbold w tej serii nie miałem okazji grzebać, chwile jeździłem 3060 ale tam się nic nie psuło :P ale o tych starych mam tak złą opinie wyrobioną że w głowie mi się nie mieści jak można sprzedać c 360 i zapłacić 25000 za ustrojstwo jakim jest mf 255 

ok ale wiesz u nas na wsi jest tylko jeden nienadający się mechanik  wiec trzeba myśleć samemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Panowie sprzęgło sprzęgłem ale kupował ktoś nowy pedał sprzęgła z tymi plastikowymi wkładkami? Oryginał tak mi się wyrobił że idzie po skosie i zaciąga mi ręczny, podkładki nic nie dają, zbyt duże wyrobienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

kup i wymień, ja miałem jeszcze wytarty wałek pedałów więc wymieniałem komplet 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Wałek mam wymieniony, na szczęście w porę bo nie rozbiło otworu w skrzyni także nic nie leci. Pedał jak pedał ale co z jego jakością i tym plastikiem...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

pedał jak pedał, źle się tego nie da wyprodukować , tulejki plastikowe z dobrego plastiku, przerabiałem pedał na prosty do c 4011, tulejki wyciągałem i nic się nie rozpadło więc jakość nie najgorsza w tym wypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Tam działają takie siły że naturalnie szybko się wytrze.Bym takiego szajsu nie kupował,można mosiężną dotaczać ale szkoda czasu,szukaj z neta oryginału albo używki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Alamo Nie przesadzajmy, ja testuje ten plastik, jak dostanie luzów to zrobi się mosiężne tulejki albo wkładkę teflonową 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekbz2    9

Panowie jak wymienić uszczelniacz od strony skrzyni biegów bo cieknie po wałku lekko i sie slizga :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Ciągnik na pół,demontujesz wałki i wymieniasz,są tam dwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekbz2    9

Czyli dekiel od skrzyni tez musze odkrecic zeby zdjąć ten dekiel za sprzegłem ta ''osemke''? Czy po prostu odkrecić tą osemke dekiel i tyle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Ta pokrywa do zdjęcia.Na niej dodatkowo jest głuszka na cztery śruby,zdejmujesz ją pierwszą,pod nią ściągasz zabezpieczenie z wałka,musisz mieć klucz imbus m8 odkręcasz trzy śruby wyjmujesz wałki z piastą.Jeżeli ciągnik z lat 70 igiełki nie wysypią się bo będą w pancerzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekbz2    9

Ciagnik rok 67 przerobiony na c360 ale remont byl robiony z 10lat temu albo wiecej i cała nowa skrzynia biegów była nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To możesz mieć nowy typ,ale to będzie widać wyciągniesz trochę wałek i widać jak na dłoni czy w koszyczku czy gołe igiełki.I tak musisz wyciągnąć nieco żeby złapać trytką za igiełki i wyciągasz ten wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Tak na przyszłość to kupiłem ten pedał, plastik jak plastik ale o dziwo pasuje dość sztywno, brak miejsca na smarowanie ale w środku jest kanał na smar. Koszt 27zł także nie ma się nad czym zastanawiać i ewentualnie później dorabiać samą tulejkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Widzisz,żaden ciągnik nie oferuje takich cen:)

Musi zwalać Górny dekiel zeby je spiąć,dla mnie bezcelowe marnowanie czasu.Igiełki chociaż spadną,to nieomal wszystkie zostają na dolnym trybie,kilka leci na dół,i co z tego,zbierasz je w dwie minuty a z deklem bawisz się godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co ty gadasz jak mi poleciały kilka zostało w skrzyni jeszcze trzeba pchać łapy w okej.15 min i odkręcone i świało pada.Po co taki partacki sposób proponować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekbz2    9

To c355 jest nie 4011. Wymieniony uszczelniacz. Frez 1 stopnia dłuższy do silnika na pewno? I polećcie jakąś dobra tarcze. W pobliskim sklepie jest jakas za 55 pewnioe dziadoswo i niby z ursusa za 80zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj