Polecane posty

Karol445    89

Tak oryginalnie były tam podkładki z jakiegos tworzywa ale nie sposób ich kupić jako części zamienne (przynajmniej u mnie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak się nie mylę to podkładki fibrowe i można je spokojnie dostać 24 sztuk ich idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Mam pewne pytanie co do regulacji sprzęgła 1 stopnia, wyregulowałem, odstęp prawidłowy 4mm od łożyska, więc trzeba jeszcze skontrować żeby się nie odkręciło i gotowe, sprawdzam jeszcze raz a tam dźwigienka się przestawiła i znowu jest źle i zauważyłem że ta śruba cała się kręci, kręcąc się zmienia się też jej długość co za tym idzie luz na dźwigience. Właściwie można ustawić ten luz bez kręcenia nakrętką, tylko samą śrubą, pytanie tylko czy ona się z powrotem sama nie przekręci. Czy to powinno tak być? Zobaczę jeszcze po pewnym czasie czy one nie będą się przekręcać i zmieniać luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ona nie może się sama kręcić gdyz prawidłowo powinna być zablokowana w wycięciach tarczy dociskowej a jesli tak jest jak piszesz ze kreci się cała i zmienia się jej dlugość to cos jest uszkodzone i trzeba to rozebrać i naprawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

zacznijmy od tego że 60tka to szmelc. Mi się wspomniana śruba nie kręci ale każde ruszenie nakrętką powoduje że łapka raz jednym, raz drugim rogiem jest bliżej łożyska... tego precyzyjnie nie ustawisz choć u siebie wszystko założyłem nowe odnośnie regulacji i jakoś to działa.. szkoda nerwów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Skoro się tak dzieje że zmienia się luz po okręceniu śruby to znaczy że jest ona wytarta z jednej strony w miejscu styku z łapką.
Najlepiej kupić srubę bez ściętego sześciokąta i naciąć samemu, ponieważ w starym docisku mogą być wyrobione otwory.
To sprzęgło można wyregulować że będzie chodzić całkiem przyjemnie i precyzyjnie.Wystarczy wyciągnąć z docisku 3-sprężyny i przedłużyć dźwignię,przerobić ciegło na solidniejsze z precyzyjną regulacją, odległość łapek I-stopnia ustawiam na 2mm. Po takiej modyfikacji działa wtedy jak w osobówce.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

jak wyciągniesz 6 sprężyn to bedzie działało jeszcze lżej i wygodniej ale czy to dobry sposób??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Rzeczywiście są tam wycięcia i śruba powinna być zablokowana a czemu u mnie się kręci to nie wiem, jedyne co było robione parę lat temu to były wymieniane kapturki, a reszta nie była ruszana od bardzo dawna, póki co zostanie tak jak jest, będę tylko sprawdzał czy się nie kręcą i nie zmienia się luz. One tak na tym docisku są z jednej strony tylko zablokowane więc zapewne jak ją kręcę to się podnosi nad ten próg, jak zmieni się ich położenie to po prostu ustawie je w najniższym położeniu i wtedy powinno być dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Nie wiem jak będzie działać jak wyciągniesz 6 sprężyn ale jak wyciągniesz 3 będzie działać 20-lat, przynajmniej u mnie tak jest.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Tylko że po wyciągnięciu tych sprężyn zmniejsza się nacisk na tarczę i może się ślizgać przy cięższych pracach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

nie pamietam czy to możliwe do wykonania ale może tarcze doscisku masz odwrotnie założone i po prostu te śruby nie mają gdzie sie zaczepic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    15

Nie ma takiej możliwości, one są po prostu wytarte i jak nimi  kręcę to się podnoszą i z powrotem wracają na miejsce, ustawie je w dolnym położeniu i będę próbował regulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo24    70

Wylecialy mi 3 sprezeny napinajace od lapek i teraz dotykaja lozyska oporowego co skutkuje jego ciaglym obracaniem sie. Da sie z tym jezdzic? czy brac sie za naprawe tego? 

PS. sory za brak polskich znakow. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

można z tym jeździć najwyżej łozysko się szybciej zużyje ale dla łożyska ja bym tego nie naprawiał. (koszt nowego jest znikomy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Haha w sobotę u mnie też pękły 2 na I stopniu.Dokładnie nie trzeba rozpoławiać ciągnika odkręcić i wyjąć łapkę, wsadzić i zahaczyć sprężynkę o kolo zamachowe  następnie wsadzić łapkę i naginać łapką spreżynkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo24    70

Kurcze ciezko chyba bedzie to zrobic przez to male okienko, ale sprobuje ;) dzieki za rady. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak ktoś bd kupywał te spreżynki do sprzęgła a ma swoje fabryczne jeszcze to porówna i przytnie te końcówki co się zahacza o koło zamachowe,te dzisiejsze spreżynki mają dłuższe końcówki wyniku czego spreżynka dalej wystaje i w miejscach gdzie wygina sie nie jest to z hartowanie i pęka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6011    1

mam taki problem prawdopodobnie ze sprzęgłem jeździ normalnie tylko wałek wom w czasie pracy nie chodzi. Przed łożyskiem oporowym lata jakas podkładka metalowa cienka wytwarza świst. Wałek jest dobry ( sprawdzany przy włączonej dźwigni nie obraca sie lekko przy zgaszonym ciągniku) co może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Podejrzewam, tarcza 2 stopnia się obcięła na nitach, a blaszka przed łożyskiem to odrzutnik z tarczy. Musisz rozjechać i wymienić tarczę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6011    1

własnie teraz spojrzałem i to jest tarcza bo nity leża w obudowie tylko teraz pytanie nie posiadam wózka do rozjechania może ktoś podrzuci jakiś pomysł jak najlepiej rozjechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Okrąglaki  pod spód na to szeroka decha i dwa pieńki jeden pod silnik drugi pod skrzynie i jedziesz z tym tematem, tylko jedna mała rada bo jak nie wpadłeś na pomysł na rozjeżdżanie ciągnika i tym bardziej na to.Przed odjechaniem wsadź pomiędzy ośkę a korpus przedniej osi drewienka  tak aby zablokować oś  żeby tobie silnik nie poleciał w lewo lub prawo

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

O matko - specjaliści od klocków i stolarki ciągnikowej. 

Jak nie posiadasz wózka to zaprowadź do mechanika, chyba że znasz się na tym dobrze to pożycz wózki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj