Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sprzęgło C-360


691 odpowiedzi na ten temat

#341 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2012 - 21:53

Sprzęgło C-360 Chyba brak zajęcia skoro ciągnik działa to poco mieszać :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęgło C-360 Dzisiaj, 11:18
  •  

#342 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 październik 2012 - 22:26

Sprzęgło C-360

No a słuchajcie koledzy jakby założyć tak jak pisałem z ursusa c 385??


cze,
wydaje mi się że ktoś cie strasznie namówił do zamaczu z 385,
jeśli chodzi lekko to jest dobrze a jeśli przy tym ślizga ci tarcza to zarzuca zamach olej i tyle,poślizga a za chwilę jedzie spoko i znowu to samo.

#343 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 28 październik 2012 - 23:05

Sprzęgło C-360 Ludzie są bardzo dziwni, luźno mu chodzi sprzęgło i to dla niego problem :D Nie rozumiem, przecież o to właśnie chodzi. Chyba że nogę tak trenujesz :P
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#344 Share arniormo

arniormo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kułakowice trzecie
  • Zainteresowania:samochody,i jak to w gospodarstwie nowinki techniczne

Napisany 29 październik 2012 - 21:38

Sprzęgło C-360 Nogi akurat nie trenuje tylko dlamnie to dziwne jest bo w jaką 60-tke nie siądę to ciężej działa i to dlatego mnie zastanawia.

#345 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 październik 2012 - 21:56

Sprzęgło C-360 Być może masz większy odstęp między pierwszym, a drugim stopniem i takie wrażenie, że chodzi lżej, bo powinno się tylko wciskać do pierwszego stopnia, a jeżeli ktoś ma za mały odstęp, to ciśnie dalej, bo nie rozłącza na pierwszym, a łapie już drugi i dlatego to wszystko chodzi ciężej. W mojej też tam chodzi lekko.

#346 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 październik 2012 - 23:51

Sprzęgło C-360 Proponuje ustalić czy sprzęgło ma uślizg i to powinno być najważniejsze bo jeśli nie to się cieszyć z przyjemnego wciskania sprzęgła i nic nie ruszać.

#347 Share --U--R--S--U--S--

--U--R--S--U--S--

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Nie pamiętam

Napisany 21 styczeń 2013 - 20:13

Sprzęgło C-360 "Jałowy skok pedału sprzęgła, mierzony na końcu pedału 15-25 mm " nie rozumiem tego cytatu jak się to mierzy ? mógł by mi ktoś wytłumaczyć?

#348 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2013 - 20:22

Sprzęgło C-360 Skok pedału zanim łożysko wycisku dojdzie do dzwigienek

#349 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2013 - 22:09

Sprzęgło C-360 Luz pedału miedzy pozycją gdy go nie dotykasz do momentu kiedy poczujesz pierwszy opór przy naciśnięciu.
Rozwiń metrówkę i oprzyj ją przed pedałem. Odczytaj ile wskazuje metrówka w najwyższym punkcie pedału. Potem go naciśnij do pierwszego oporu i odczytaj.
Różnica pomiarów ma się mieścić w podanej tolerancji.

#350 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2180 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2013 - 22:44

Sprzęgło C-360 Tak tylko wartości są podane na przedłużonej dzwigni czy na orginalnej ?I chyba wymiar w cm a nie mm.
Ja mam skok dość duży na przedłuzonej dzwigni łapki ustawione na 3i6 mm i jest ok.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęgło C-360 Dzisiaj, 11:18
  •  

#351 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2013 - 23:05

Sprzęgło C-360 Oczywiście, że na oryginalnej.
Wymiar na pewno w milimetrach. W centymetrach to by był cały skok pedału.
Chyba że 1,5-2,5cm. :D
Na przedłużanej dźwigni to normalne, że skok jałowy będzie większy.

#352 Share --U--R--S--U--S--

--U--R--S--U--S--

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Nie pamiętam

Napisany 22 styczeń 2013 - 09:53

Sprzęgło C-360 Witam , dzięki za odpowiedz , właśnie ja mam przedłużoną dźwignię i pewnie wymiar się będzie różnił od oryginalnych wymiarów jeszcze mam wycięty ogranicznik tak więc pedał idzie dalej niż powinien , tylko jest problem szarpie/rwie sprzęgło i nie wiem czego to może być powodem źle wyregulowanego sprzęgła czy coś innego były wymieniane oby dwie tarcze i był problem ze zjechaniem silnika

#353 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2013 - 10:07

Sprzęgło C-360 Wyreguluj na dźwigniach od sprzęgła a nie na pedale.

#354 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2180 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2013 - 19:27

Sprzęgło C-360 :)

Edytowany przez Tomasz78, 05 luty 2013 - 20:27.


#355 Share -U-R-S-U-S-

-U-R-S-U-S-

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 23 luty 2013 - 15:19

Sprzęgło C-360 Mam takie pytanie: rozpolowilem 60tke, w celu usuniecia wyciekow z zaslepki kanalu olejowego, zaslepki walka rozrzadu i ewentualnych uszczelek pokryw, zauwazylem ze walek glowny ma dosc spory luz w kolnierzu obudowy skrzyni jakies 5-7mm i teraz pytanie czym to jest spowodowane? Na co jeszcze zwrocic uwage gdy juz odkrece obudowe walka? Zaslepka walka rozrzadu ma jakas uszczelke po spodem?

#356 Share Alamo

Alamo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 241 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2013 - 09:35

Sprzęgło C-360 Na boki czy w przód i w tył? bo jeżeli na boki to wszystko w porządku,koniec wałka jest na łożysku,łożysko jest usytuowane w wale korbowym,zaglądnij w koło zamachowe,powinieneś je zobaczyć.Pozatym proponował bym sprawdzić tarcze sprzęgłowe skoro ciągnik rozpołowiony,szczególnie WOM-u często zrywa nitowany czop.Jakbyś zdjął obudowę wałka to wymień uszczelniacze (są 2,jeden pod pierścieniem ochronnym pomiędzy wałkami),może od nich masz wyciek od skrzyni?Dalej..koło pośrednie WOM-u (czy nie zbite)dalej..wał główny,czy zęby nie zbite,no i uważaj jak będziesz go wyjmował,na jego drugim końcu jest igiełkowe łożysko które może się rozsypać,z tego co pamiętam trzeba dwa wałki wyjąć na raz.Zaślepka wałka rozrządu chyba nie ma nic,nie powiem bo nie wiem,pewnie tylko nabita i nic więcej,kup nową do tego jakiś klej i powinno pomóc.

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowany przez MAT912, 25 luty 2013 - 11:53.


#357 Share -U-R-S-U-S-

-U-R-S-U-S-

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 25 luty 2013 - 11:49

Sprzęgło C-360 Luz jest w obudowie góra/dół/prawo/lewo, dzięki za konkretna odpowiedz :) , jak coś to będę jeszcze pytał

#358 Share -U-R-S-U-S-

-U-R-S-U-S-

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 04 marzec 2013 - 10:51

Sprzęgło C-360 Czyli 2 uszczelniacz jest pomiedzy wałkami? Żeby go wyjąć muszę wyjąć 2 wałki od napędu? Ok tylko jak go się wyjmuję, trzeba odkrecić górny dekiel skrzyni i coś od środka odbezpieczyć? Czy po rozpołowieniu wystarczy go pociagnąć do siebie? 1 uszczelniacz mam w przednim deklu skrzymi, i tylko on tam jest, a jak patrzyłem w katalogu to jescze 2 podzespoly tam są - były różne typy tych dekli?

#359 Share Piotr1216

Piotr1216

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostróda
  • Zainteresowania:Rolnictwo mechanika motoryzacja

Napisany 04 marzec 2013 - 18:41

Sprzęgło C-360 Ja wymieniałem wałek II stopnia to robiłem tak: odkryłem pokryrę górną skrzyni biegów, odkręciłem przednią pokrywę skrzyni, odkręciłem dekielek wałka z tyłu ciągnika, odkręciłem widełki tego dużego trybu co napędza ten wałek II stopnia, wsunołem wałek dolny womu w stronę tylnego mostu i zdjołem ten duży tryb, potem odkręciłem 3 śruby od łożyska wałka II stopnia i go wyjąłem trzymając wałek I trzymając wałek I stopnia, żeby się nie wysunął.
Jest uszczelniacz pomiędzy wałkami i musisz zdjąć wałek II stopnia tak jak opisałem. Są 2 typy tych pokryw jedna jest cała 2 ma na dole dekielek do wałka womu na 4 śruby
ja mam tą całościową
Mam nadzieję że ci pomogłem :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęgło C-360 Dzisiaj, 11:18
  •  

#360 Share -U-R-S-U-S-

-U-R-S-U-S-

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 04 marzec 2013 - 22:37

Sprzęgło C-360 Ok, pokieruje sie Twoimi radami. Głosuje na post :)

Podobne tematy c 360 sprzedlo c 360 sprzęgło