Polecane posty

Roki212    1818

Czy ja już tak dawno zaglądałem że pogubiłęm się w jego budowie hehe. Na mój rozum że im łapka dalej od łożyska to nie powinno się ślizgać tylko będzie właśnie nie rozłaczać i ciężej będzie wbić bieg 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki

 

 

 

a tarcze to panowie nie wiedzą jak mają być poprawnie założone bo w instrukcji dłuższym do silnika inni mówią że dłuszym do szkrzyni inni że 1 stopnia do skrznii dłuższym a 2 do silnika dłuszym a jeszcze inni  że odt dwie dłuższym do szkrzynii i komu mam wieżyć nie chce rozpołowiać co dziennie traktora bardzo proszę o poprawną odpowiedz.

Edytowano przez jan1234567890

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zobacz na rysunek  z której strony  w tarczę włożona i  zanitowana wstawka z frezem i tak samo załóż w ciągniku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tarcza I stopień dłuższy frez w stronę silnika,Tarcza II stopień dłuższy frez w stronę skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To będzie działało,ale na pewno potem ma wpływ jeśli tarcza się zużyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavko360    0
23 godziny temu, Adi96 napisał:

To będzie działało,ale na pewno potem ma wpływ jeśli tarcza się zużyje.

Jaki wpływ co ty opowiadasz tyle lat już tak jeżdżę i nic a ciągnik pracuje z prasą. Raz jak obróciłem te tarcze od jazdy to wcale nie wysprzeglał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Tarcza I stopnia dłuższy frez do silnika.Założysz ją odwrotnie a drugi raz będziesz rozpoławiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak wymienić uszczelniacz między wałkami sprzęgłowymi i co trzeba zrobić by odkręcić pokrywę z której te wałki wychodzą i gdzie są igiełki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nie wiem po co zadawać takie pytanie,rozbierasz sprzęgło więc tak samo składasz.Wyjęcie pokrywy jest bardzo proste,na jej dole jest zaślepka żeliwna na cztery śruby,pod nią zdejmujesz pierściń,ściagasz pokrywę,bierzesz klucz na imbus,trzy śruby,i ściągasz z piastą wałki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki  

a jak byś więcej zdjęc z szkrzyni miał to bym prosił o zamieszczenie i czy twoim zdaniem aby wymienić uszczelniacz muszę zdjąć oba wałki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Chłopie TY piszesz o tym uszczelniaczu od tygodnia.... jak Ci się nie chce to nie rób albo daj zarobić mechanikowi... ja wczoraj wieczór poszedłem do garażu, otwarłem piwo, a że silnik mam w remoncie to po godzinie czy dwóch bluzgania na te komunistyczną myśl techniczną miałem to rozebrane. W MFie zrobiłbym to za 30 min.

Uszczelniacz jest dość płytko... może i by go wydłubał, ale co z tego jak nie wiadomo w jakim stanie powierzchnia wałka, łożyska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Wydłubać to on może jedynie uszczelniacza między wałkami sprzęgłowymi,uszczelniacz na wałki musi zdejmować.Trzeba zobaczyć stan obudowy łożyska,łożysko.Ile jest na AF że o coś się pyta i robi to tygodniami

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

uszczelniacze są dwa, jeden w pokrywie , drugi pomiędzy wałkami, gdzieś wcześniej jest moje zdjęcie co dokładnie tam siedzi pomiędzy wałkami, w starym typie oczywiście, w nowym może być inaczej.

lukbold Tak samo jak Ty na tą czeską a nie komunistyczną myśl techniczną bluzgaasz 2 godziny tak ja 3 godziny na wszystkie mniejsze fregussony z jakimi mam w pracy do czynienia, najgorzej robi się zwolnice w mf 255 w terenie przy -20 :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, lukbold napisał:

Chłopie TY piszesz o tym uszczelniaczu od tygodnia.... jak Ci się nie chce to nie rób albo daj zarobić mechanikowi... ja wczoraj wieczór poszedłem do garażu, otwarłem piwo, a że silnik mam w remoncie to po godzinie czy dwóch bluzgania na te komunistyczną myśl techniczną miałem to rozebrane. W MFie zrobiłbym to za 30 min.

Uszczelniacz jest dość płytko... może i by go wydłubał, ale co z tego jak nie wiadomo w jakim stanie powierzchnia wałka, łożyska

no wiesz muszę się przygotować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez Krystian2152
      Błąd T87? 
      Co to za błąd??
      Wyskakuje mi czasami
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Klimston
      witam chciałbym zrobić mocniejsze sprzęgło w c360 ponieważ założyłem juz drugą tarcze sprzęgła i znów po jakimś czasie sprzęgło się ślizga. sprzęgło było regulowane juz kilka razy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj