Światlo STOP w zetorze 5211 nie działa proszę o pomoc
Przez
Azazello, w Instalacja elektryczna
Sprawdź Światlo STOP w zetorze 5211 nie działa proszę o pomoc na AgroTesty.pl
Zetor 5211 1984-1987 Dane techniczne
Zetor 5211 1987-1993 Dane techniczne
-
Podobna zawartość
-
Przez NABUCH
Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC. Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika. Wygląda że zegar reaguje poprawnie. Na wsuwce od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji jest poprawna . Czujnik był niedawno wymieniany . Podejrzewam czujnik chociaż niedawno był zmieniony .
-
Przez Knopers97
Witam posiadam zetora 16145 z 1981 roku problem pojawia się przy próbie włączenia wałka wom dżwignią pod siedzeniem sprzęgło kompletne wymieniłem tydzień temu a wałka nie da się wbić od razu zgrzyta jedynie na zgaszonym silniku wchodzi i po odpaleniu normalnie się kręci i jak chcę go wyłączyć to jest lekki zgrzyt ale da się gdzieś w internecie wyczytałem o jakiejś mikro pompce która jest powiązana z wom i znajduje się gdzieś na dole skrzyni ale niegdzie nie ma nic konkretnego .Proszę o pomoc co może być przyczyną że nie można włączyć wałka odbioru mocy
-
Przez ProxEQ
Witam, ostatnio zakupiłem tura 2B marki wol-met, słyszałem o tym że można podpiąć się odejściem oleju do filtra. wie ktoś gdzie można się podpiąć do tego filtra? (Piszę w imieniu mojego taty)
-
Przez grazia80
Witam
Mam problem z manometrem powietrza,mianowicie po włączeniu stacyjki pokazuje cały czas 0,6 bara co może być przyczyną ,podejrzewam czujnik na butli czy jest możliwość sprawdzenia go np omomierzem.Dodam że uw czujnik ma u mnie jedno wyjście
-
Przez Piotr30m
Witam. Mam problem z ciagnikiem, zetor 5211. Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok. Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca, ostojnik. Nadal jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ. Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
-