Azazello

Światlo STOP w zetorze 5211 nie działa proszę o pomoc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Adam224360    35

Albo czujnik padl, albo połączenia zaśniedzialy, albo kabelek się urwał albo przerwany przewód, za dużej filozofii nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam

 

W zetorze stop jest załączany poprzez dwa włączniki mechaniczne,znajdują się one nad pedałami hamulcowymi.

Te włączniki załączają przekaźnik który dopiero zaświeca światła stopu.

Sprawdź po kolei: bezpiecznik ,przekaźnik, żarówki czy są dobre. Oraz miernik lub żarówkę w dłoń i po kolei sprawdzać dokąd dochodzi prąd i usterka się znajdzie.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majjdann    95

Przekaźnik do wymiany miałem ten sam problem wymieniłem i działą okey . Koszt 15 zł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC.  Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika.  Wygląda że zegar reaguje poprawnie.  Na wsuwce  od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji  jest poprawna   . Czujnik był niedawno wymieniany .  Podejrzewam czujnik  chociaż niedawno był zmieniony  .
    • Przez Knopers97
      Witam posiadam zetora 16145 z 1981 roku problem pojawia się przy próbie włączenia wałka wom dżwignią pod siedzeniem sprzęgło kompletne wymieniłem tydzień temu a wałka nie da się wbić od razu zgrzyta jedynie na zgaszonym silniku wchodzi i po odpaleniu normalnie się kręci i jak chcę go wyłączyć to jest lekki zgrzyt ale da się gdzieś w internecie wyczytałem o jakiejś mikro pompce która jest powiązana z wom i znajduje się gdzieś na dole skrzyni ale niegdzie nie ma nic konkretnego .Proszę o pomoc co może być przyczyną że nie można włączyć wałka odbioru mocy
    • Przez ProxEQ
      Witam, ostatnio zakupiłem tura 2B marki wol-met, słyszałem o tym że można podpiąć się odejściem oleju do filtra. wie ktoś gdzie można się podpiąć do tego filtra? (Piszę w imieniu mojego taty)
    • Przez grazia80
      Witam 
      Mam problem z manometrem powietrza,mianowicie po włączeniu stacyjki pokazuje cały czas 0,6 bara co może być przyczyną ,podejrzewam czujnik na butli czy jest możliwość sprawdzenia go np omomierzem.Dodam że uw czujnik ma u mnie jedno wyjście
    • Przez Piotr30m
      Witam. Mam problem  z ciagnikiem, zetor 5211.  Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok.  Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca,  ostojnik.  Nadal  jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ.  Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj