Skocz do zawartości

Zdjęcie

c-385 brak wody w bloku silnika


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share rolniku360

rolniku360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2014 - 10:20

c-385 brak wody w bloku silnika jak przez baka nie ma ciśnienia to z jakiej winy nie zatrze się silnik ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-385 brak wody w bloku silnika Dzisiaj, 21:35
  •  

#22 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 06 styczeń 2014 - 10:55

c-385 brak wody w bloku silnika

jak przez baka nie ma ciśnienia to z jakiej winy nie zatrze się silnik ?


Czy to są twoje teoretyczne domniemania, czy mialeś taki przypadek? Jeśli miałeś to napisz co w tym konkretnym przypadku było nie tak z tym bąkiem?
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#23 Share rolniku360

rolniku360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2014 - 11:24

c-385 brak wody w bloku silnika był zrobiony remont silnik ponieważ na ciepłym nie miał ciśnienia po prostu na zimnym było ok 4 a na ciepłym już 0 szlif wały góra nowa i to nic nie pomogło może troszeczkę było lepsze no ale nowy silnik żeby nawet 1 nie trzymał potem wymieniliśmy pompę olejową i to też nie przyniosło skutków więc jedyne co zostało był ten filtr i zmieniliśmy filtr i jak ręką odjął

#24 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 06 styczeń 2014 - 16:47

c-385 brak wody w bloku silnika Zdarza się był poprostu wadliwy, ale tak może być z każdym filtrem :) jeżeli ma wadę trzeba go wymienić na nowy sprawny,
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#25 Share rolniku360

rolniku360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2014 - 17:54

c-385 brak wody w bloku silnika to u nie jednego tak zmieniałem

#26 Share bayu86

bayu86

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2014 - 20:07

c-385 brak wody w bloku silnika U mnie w c-385 tez cisnienie zgineło i każdy z kim rozmawiałem mówił, najpierw zmien bąka potem bierz sie za silnik, ponieważ nie znam skutecznego sposobu na zdiagnozowanie dobrości bąka wymieniłem go na filtry przepływowe. Ponieważ mnie uczulano na tą część, ja przekazuje te wiedze dalej, może komuś to pomoże.

#27 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2014 - 20:53

c-385 brak wody w bloku silnika Bąk jest najlepszym filtrem olejowym stosowanym w silnikach pracujących w nie korzystnych warunkach tylko przy czyszczeniu sprawdza się luz osiowy i poprzeczny których nie powinno być no i co jakiś czas trzeba wymienić dysze bo ciśnienie oleju je rozrabia na większe otwory.Zetor długi czas montował bąka.

Edytowany przez balcerek1, 06 styczeń 2014 - 21:01.


#28 Share heniek36

heniek36

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2014 - 10:32

c-385 brak wody w bloku silnika miałem 80 z bąkiem tam trzeba wymienić w nim dysze jak silnik zdrowy to ciśnienie wzrośnie ok 0.5

#29 Share gorajw

gorajw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2014 - 15:32

c-385 brak wody w bloku silnika Ja też miałem problem z bączkiem, kupiłem silnik zatarty przez nieszczęsny bączek, po prostu pękł na pół wirnik i całe ciśnienie oleju wracało do misy i efekt wiadomy. Bączki w c 360 były stosowane bodaj do 1977 roku i ambicją było zdobycie filtrów pełnego przepływu i założenie do ciągnika. Gdyby doszło da zatkania wymiennych filtrów, silnik nadal będzie miał smarowanie ale nie filtrowanym olejem co jest lepsze aniżeli całkowite jego brak. W moim c 385 6 cylindrów dokonałem innej modernizacji, dodałem dodatkową pompę olejową i jak na razie chodzi przy 4 at.

Jeśli chodzi o uszczelkę może ona przepuszczać kompresję przy nagrzanym silniku a po zdjęciu głowicy trudno będzie znaleźć miejsce wydmuchu ja to było u mnie. Należy założyć uszczelkę 1,5 mm, z silikonem i wszystkimi otworami i będzie spoko. Korek chłodnicy może też być za twardy i ciśnienie prawie chce rozerwać chłodnicę, ma mieć coś koło 0,5 at. i tak napisane na korku, przekonałem się z własnego doświadczenia.

#30 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 styczeń 2014 - 16:39

c-385 brak wody w bloku silnika

...Gdyby doszło da zatkania wymiennych filtrów, silnik nadal będzie miał smarowanie ale nie filtrowanym olejem co jest lepsze aniżeli całkowite jego brak...


Jeżeli dojdzie do zatkania filtra pełno przepływowego otwiera się specjalny zawór, który otwiera całkowicie przepływ oleju. Nie tylko olej jest niefiltrowany, ale przepływa przez filtr (a raczej otwór) bez żadnego oporu, czyli tak jak by go wcale nie było. Zatem ciśnienia niestety nie będzie!
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-385 brak wody w bloku silnika Dzisiaj, 21:35
  •  

#31 Share gorajw

gorajw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 styczeń 2014 - 18:15

c-385 brak wody w bloku silnika Nie zgodzę się z tym twierdzeniem, każdy filtr wymienny posiada taki zawór i silnik będzie smarowany olejem ale częściowo nie filtrowanym, poza tym czujnik ciśnienia oleju jest za filtrem oleju i wszystko jest jasne. Polecam rozciąć stary filtr i wszystko się wyjaśni. Mam obecnie 3 ciągniki z filtrami pełnego przepływu i nie zamieniłbym się na bączka, z bączkiem to bawiłem się w SKR 35 lat temu.

#32 Share FINN

FINN

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dźwierzuty, k/ Szczytna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 19 styczeń 2014 - 19:20

c-385 brak wody w bloku silnika najlepiej połączyć oba te systemy ... czyli bąka i puszkowego, tak jak mam w 194 turbo... jak dla mnie idealne rozwiązanie... a bąk ma tą zaletę , ze filtruje olej od wymiany do wymiany do puki się nie zalepi , że stanie... a puszkowy już tak długo nie przefiltruje... ja byłem i jestem i bedę za bakiem, jesli silnik był fabrycznie w niego zamontowany... a te 0,5 atm więcej ciśnienia na wale to co to da?? jak już układ korbowy jest zużyty??
A jeśli ginie ciśnienie to najpierw trzeba zajrzeć( nie mylić z generalnym remontem) i zobaczyć w jakim jest stanie układ korbowy, pompa , i właśnie wspomniany "bąk", i jak wszystko jest ok to mozna zastanawiać się nad ewentualną wymianą bąka, ale podejrzewam ,że wystarczy zrobić tak jak pisze kolega @balcerek1. Po to jest ten filtr rozbieralny aby monitoraowac jego stan no i najwazniesze monitorować stan zużycia układu korbowego , bo na osadzie widać wszystko jak na dłoni...

"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 


#33 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 19 styczeń 2014 - 20:47

c-385 brak wody w bloku silnika

Nie zgodzę się z tym twierdzeniem, każdy filtr wymienny posiada taki zawór i silnik będzie smarowany olejem ale częściowo nie filtrowanym, poza tym czujnik ciśnienia oleju jest za filtrem oleju i wszystko jest jasne. Polecam rozciąć stary filtr i wszystko się wyjaśni. Mam obecnie 3 ciągniki z filtrami pełnego przepływu i nie zamieniłbym się na bączka, z bączkiem to bawiłem się w SKR 35 lat temu.


Kolego nie masz pojęcia o czym piszesz!

Jeżeli czegoś nie wiem to czytam, aby wiedzieć więcej. Wychodzę z założenia, że nie muszę się na wszystkim znać i są ludzie mądrzejsi ode mnie.
Dotyczy filtrów pełno przepływowych o których piszesz.
Po pierwsze:
Podaj konkretny filtr (nazwę producenta i numer), który nie ma tego zaworu! Zadzwonię do producenta i spytam się czy mówisz prawdę, czy kłamiesz?
Jeżeli nie podasz nazwy to dalsze dyskusje są bezzasadne.
Po drugie:
Zawór ów jest nieodzownym elementem filtrów jednorazowych puszkowych.
Otwiera się on w dwóch przypadkach:
1) kiedy wkład filtra jest całkowicie zapchany (przy określonym przez producenta filtra ciśnieniu) otwiera się zawór przelewowy
2) gdy zimny olej z dużą trudnością przeciska się przez papierowy element filtrujący, aby uniknąć rozerwania papieru, otwiera się zawór ciśnieniowy, przepuszczając olej bez filtrowania wprost do silnika poprzez duży, centralny otwór w wydrążonej śrubie. Jest to sytuacja absolutnie wyjątkowa i krótkotrwała. Nie niesie ze sobą wielkiego zagrożenia dla silnika.
Jeżeli którykolwiek filtr jednorazowy puszkowy pełnego przepływu nie posiadałby owego zaworu przelewowego doprowadziłby do zniszczenia układu smarowania.
Zawór zwrotny nie dopuszcza do spływania oleju z filtra i układu.
Każdy filtr powinien być sprawdzany na hermetyczność i ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego.
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#34 Share gorajw

gorajw

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2014 - 18:59

c-385 brak wody w bloku silnika Każdy Polak jest lekarzem i najlepiej wie jak i co, dalsza polemika i chwalenie się moimi doświadczeniami nie ma najmniejszego sensu, zawieszam wizyty na Agro Foto, miałem pochwalić się tłumikiem poziomym z nierdzewki, (i wiele innymi udoskonaleniami, takie moje hobby) lepiej jest zamknąć się w swoim świecie i tak żyć do końca ....HEJ.

#35 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 20 styczeń 2014 - 21:56

c-385 brak wody w bloku silnika Kolego nie tak szybko, głowa do góry. Wracaj do AF nie przejmuj się wszystkimi (moimi) postami. Nie taki był ich cel.
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#36 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2014 - 22:03

c-385 brak wody w bloku silnika

Każdy Polak jest lekarzem i najlepiej wie jak i co, dalsza polemika i chwalenie się moimi doświadczeniami nie ma najmniejszego sensu, zawieszam wizyty na Agro Foto, miałem pochwalić się tłumikiem poziomym z nierdzewki, (i wiele innymi udoskonaleniami, takie moje hobby) lepiej jest zamknąć się w swoim świecie i tak żyć do końca ....HEJ.

Spokojnie.AlaCapone dobrze pisze na temat filtrów puszkowych że ma zawór przelewowy i w filtrach typu bąk też jest zawór przelewowy.

#37 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 449 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2014 - 22:57

c-385 brak wody w bloku silnika

Jeżeli dojdzie do zatkania filtra pełno przepływowego otwiera się specjalny zawór, który otwiera całkowicie przepływ oleju. Nie tylko olej jest niefiltrowany, ale przepływa przez filtr (a raczej otwór) bez żadnego oporu, czyli tak jak by go wcale nie było. Zatem ciśnienia niestety nie będzie!

A ja się z tym nie zgodzę .Ciśnienie po otwarciu zaworu w filtrze będzie,tylko olej nie będzie filtrowany.Kolega Gorajw ma rację ,czujnik w układzie smarowania jest za filtrem i wszystko jasne jak widać nie dla wszystkich.Nie raz otworzył mi się zawór w 330 na zimnym oleju i kontrolka smarowania się wtedy nie zaświeciła.A co jak są ludzie którzy filtra nie zmieniają kilka lat to co nie mają smarowania w silniku.

Edytowany przez krzysztofz14, 20 styczeń 2014 - 23:17.


#38 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 styczeń 2014 - 23:11

c-385 brak wody w bloku silnika Tak będzie ciśnienie a olej nie będzie filtrowany.Filtr działa wtedy jak zawór redukcji ciśnienia czyli przekracza wartość 5 atmosfer dajmy na to i pokonuję siłę sprężyny i się otwiera przelew

#39 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 21 styczeń 2014 - 00:15

c-385 brak wody w bloku silnika Koledzy piszemy o tym, nie po to, żeby się kłucić, czy obrażać, ale żeby się czegoś dowiedzieć.
W pierwszej kolejności chodziło mi o to, że po zatkaniu filtra puszkowego olej jest niefiltrowany a ciśnienie faktycznie będzie, ale co z niego za radość. Można założyć w jego miejsce zawór ciśnieniowy i olej będzie niefiltrowany, ale ciśnienie będzie :D
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-385 brak wody w bloku silnika Dzisiaj, 21:35
  •  

#40 Share kamilrolnik18

kamilrolnik18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 298 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radziejów

Napisany 15 marzec 2015 - 10:43

c-385 brak wody w bloku silnika

Witam. Ostatnio czyściłem bąka bo była wymianu oleju i ciśnienie wzrosło do 3.5at . Dziwi mnie bo wcześniej ciągnik miał 4.5at ale obróciło panewkę i silnik przeszedł gruntowny remont i miał po remoncie ciśnienie 4at.

Teraz na rozgrzanym silniku spada poniżej 3at i mnie to martwi bo silnik jest po gruntownym remoncie i już dotarty. Może wymienić bąka na te filtry bo już nie wiem. Liczę na waszą pomoc.

Dzisiaj jezdzilem i kazdy w sklepach polecal mi zamiane bo bylem w 5 sklepach i w zadnym nie bylo dysz a jeden ze sprzedających mowil mi ze bak moze łapać luz i nie trzyma cisnienia a od 85 roku juz chyba wysluzyl swoje i moze lepiej zamienic na te filtry bo caly koszt kolo 250 zl za tefiltry i przystawke


Edytowany przez kamilrolnik18, 16 marzec 2015 - 10:25.


Podobne tematy wody bloku silnika