andrjusza7

Renault Ares 710 RZ problem z ruszaniem

Polecane posty

kondziu123    3

W sumie nie ja tylko znajomy ale okazało się że nie łączyła jedna wtyczka pod kabiną której akurat nie sprawdziłem:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

Przy elektrohydraulicznym rewersie jeśli nie będzie szło wcisnąć biegu na postoju bez używania sprzęgła to prawdopodobnie może pociągać kosz jazdy. Do tego może szarpać. Jest to zazwyczaj 75% przypadków szarpań i problemów z jazdą w Aresach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

A jaka jest przyczyna w koszu jazdy, tego pociągania?

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

Spalone lub pęknięte tarczki albo przekładki. Kilka razy zdarzyło mi się, że pęknięte były tarczki sprężynowe, które rozpychają tłok, ale to było w nowszych modelach. Ale taką diagnostykę najlepiej przeprowadzić komputerowo, bo to jest najszybszy sposób. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

W zadnym aresie kosz przekazania napedu z silnika nie bedzie ciagnał skrzyni bo to fizycznie nie mozliwe. Moga zablokowac sie kosze od polowek przez spalone tarczki i to tyle. To o czym mowisz wystepuje w arionie serii 400.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

A pokazać ci zdjęcia jak potrafi wyglądać kosz jazdy do przody w aresie? Przekładki aż się powyginały, a czujnik na wyjściu z rewershiftu widział prędkość i nie puszczał kalibracji. Miałem to w aresach,a talerzyk pękał w nowszych, nie tylko 400, ale i 600. Jednak jeszcze nigdy nie miałem spalonych na połówkach, jest to w ogóle możliwe? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zigi_sl    0

Witam. Niedawno kupiłem Aresa 710 z 1998 roku. Mam problem z rewersem mechanicznym. Do przodu jest wszystko w porządku, natomiast do tyłu nie za każdym razem załapuje, ciągnik albo stoi, albo powolutu jedzie do tyłu, ale nie mam żadnej kontroli nad szybkością i po chwili się zatrzymuje. Czasem też jakby ginie luz i bez znaczenia czy rewers jest w pozycji do przodu czy do tyłu, ciągnik nadal jedzie tylko do przodu, Wydaje mi się, że linka działa prawidłowo, a problem tkwi w tym wałku. Może ktoś spotkał się  z podobnymi objawami? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj