adik199613

Renault 9514 tx

Polecane posty

adik199613    1

Witam. Mam problem z oświetleniem w mojej reni. A mianowicie wczoraj gdy robiłem na polu nadchodził juz wieczor i mało widziałem, postanowiłem włączyć światła i tu własnie tkwi problem, czyli nie działają mi przednie światła (chalogeny przod tył, te światła na błotnikach są z tyłu są tylko drogowe sie straciły. Gdy robiłem pare dni temu wszystko działo. Nie mam pojecia co sie stało. W kabinie swieci mi sie kontrolka od długich nie zależnie od tego czy jest przyłączone na mijania czy długie. Bezpieczni dobre wszystko jest jak było początku. Moze ktoś z was miał już cos takiego. Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

lepiej udaj sie z tym problemem do elektryka, watpie aby mozna bylo Ci pomoc na odleglosc

 

co moge jeszcze podpowiedziec :huh: spraedz przekazniki i przelacznik swiatel, jesli masz ten okragly, to podobno pasuje od jakiegos samochodu

w naszej tez skonczyl sie sygnal i wycieraczka :blink:

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

właśnie tez jak dziś nią robiłem to pomyślałem o wyłączniku, ale nie miałem czasu patrzec bo chciałem sie wyrobić do wieczora :) jutro to spróbuje z ojcem ogarnąć. Dzięki za rady :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

witam ponownie. Panowie mam takie pytanie, a mianowicie poszukuje tego przełącznika swiateł krótkie/długie do reni 9514tx, ma ktos moze namiary na taki sklep? Bo ten stary to wyczysczeniu podziałał z tydzien i sie spalił. Z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

U mnie zdaża się też czasami, że zapala się kontrolka od długich, a żadne światła drogowe czy mijania nie świecą. Jeszcze nie doszedłem co nie łączy, ale robię tak: podnoszę przedniego grila ze światłami i zatrzaskuję z powrotem i światła zaczynają działać. Czyli to nie przełącznik. Domyślam się tylko, że gdzieś coś nie łączy przy samych światłach, a skoro pali się kontrolka od długich to znaczy, że ginie masa. Mam 106.54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

no miałem to samo na początku, jak nie działały to podniosłem i zamknołem grila i działały, ale teraz już cos jes gożej bo nawet to nie pomaga. Jeszcze te kable dokładnie przepatrze, bo nie oszukujmy sie...ciągnik pare lat już ma :) i ten wyłącznie wyciąne i cos tam sie jeszcze moze zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

zrob na przekaznikach i sie nie spali

o co dokładniej Ci chodzi z tymi przekazinikami?

Edytowano przez adik199613

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli jest za duzy pobor pradu ktory przechodzi przez przelacznik od swiatel to wypala styki na przelaczniku, jezeli wezmiesz dolozysz przekazniki ktore bedą sterowane przez przelacznik , to prad na przelaczniku spadnie do kilku dziesiatych ampera , zywotnosc przelacznika 100x dluzsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

aaa o takie rozwiązanie chodziło. Ale narazie nie bede nic kombinować z przekazinikami, teraz to musze zrobic tak żeby te światła działały bo w końcu mnie miski złapią za jadę bez świateł czy cos tam pewnie by wymyślili :D a jak jadę wieczorem to mi wszyscy migają bo tylko mi halogeny działą i jednak troszku oslepiają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

problem rozwiązany, nie było masy to sobie przerobiłem tą mase, czyli podpiłem mase pod klakson i działa :)

Troche prubową popatrzyłem i wyszło właśnie masy nie ma 30 min roboty i działa :)

wielkie dzięki za udzielenie rad, pozdrawiam i bezawaryjnościo w pracy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj