filp3090

mf 3090 sama zaplala sie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegow.

Polecane posty

filp3090    0

witam!

tak jak w temacie zapala sie edy sie jej zachce i wtedy wlącza się rzedni naped .

Czy ktoś wie co może byc pzyczyna i jak to zrobic ?

Z gory dzieki za pomoc :rolleyes:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BobsMF    40

Chyba do tego służy ta kontrolka i nie zapala się kiedy jej się chce tylko jak wykryje spadek ciśnienia w układzie za to załącza się przedni napęd. Trzeba sprawdzić układ niskiego ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zmierz ciśnienie w układzie. Skoro pompa nowa to bardziej trzeba przyjąć inne nieszczelności które powodują spadek ciśnienia, albo pompa nie ma oleju.

No cóż rozbieraj, rozbieraj bo przez obudowy nie zobaczysz. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mattheoo    0

zbadałbym stan oliwy w hydraulice skoro twierdzisz że pompa była nowa lub możliwe że nowa pompa nie działa poprawnie może też być wina zatkanych filtrów hydraulicznych. nie czujesz różnicy podczas przekładaniu biegów tak jak byś nie musiał przekładać ich z większą siłą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filp3090    0

filter na wiosne był nowy , stan oleju jest , może to przedni naped jest nieszczelny na clinderkach - co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    1

Hmm, no na odległość To Ci nikt ciągnika nie naprawi, opisz dokładnie się dzieje, to że filtr był wymieniany 6 msc temu nie znaczy że jest czysty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

Zanim zaczniesz wymieniać części najpierw sprawdz czy masz kompletny obwód cisnienia oleju w skrzyni. Czy masz przy nim opornik 60 omów. Ale jeżeli kontrolka zapala sie i gasnie w "rytm" ruszania się kabiny tzn. kiedy wpadniesz w dziurę itp. to raczej masz uszkodzony panel sterujący autotronic. Kiedy zapali Ci się kontrolka to spróbuj poruszać kablami od autotronic. KOnkretnie dociśnij środkowa kostke zabezpieczona drutem z tyłu panelu (od strony tylnego koła). Jeżeli ten zbieg pomoże to wcale nie znaczy ze wsuwki nie łączą. Po prostu pin D1 ewentualnie D4 na którym osadzone są wsuwki "odlutowały się" od płyty i nie ma przejścia. Stad ta choinka na desce rozdzielczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robigal    0

Co może być że jak włącze światła to włącza się przedni napęd i nie można wyłączyć, blokada zaś jak jest włączona i włączy się światła to blokade rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

rozwalone lampy tylne na błotnikach. Skorodowane kable i zwarcie. Popraw tam instalację i wszystko wróci do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tduda    1

panowie prosił bym o pomoc jak pracuje z tylnym wom to zapala sie kontrolka od przedniego napedu przyciskiem odrazu nie moge jej wyłaczyc tylko musze nacisnac pedał hamulca a potem przycisk dopiero gasnie i wszytko jest wporzadku prosiłbym o jaka porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

Kolego u mnie w 3060 zapalała się kontrolka z powodu zapchanego filtra oleju. Wymieniłem filtr główny, podłużny oraz ten na dnie skrzyni taki wkręcany imbusem w blok. I wszystko było ok. Dla wszystkiego możesz przefiltrować olej przez jakąś "pończochę" bo może podczas wymiany pompy coś się nasypało do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    3

Odświeżę trochę temat, bo nie ma sensu zakładać nowego. Dziś w moim 3090T zapaliła się kontrolka od skrzyni biegów, najpierw migała z 3 razy, a następnie zapaliła się na stałe. Stało się to podczas przejazdu z pustymi przyczepami, po przejechaniu ok. 10km podczas opadów śniegu. Po dolaniu oleju (stan minimum) kontrolka zgasła, lecz po kilku minutach znów się zapaliła. Podnośnik, wspomaganie kierownicy, półbieg, tur działa bez problemów, natomiast włączanie blokad przedniego i tylnego mostu, przełączanie żółw/zając i WOM nie odpowiadają. Olej to Agro Utto wraz z filtrem, wymieniany wiosną ubiegłego roku. Objawy za każdym razem po odpaleniu takie same, kilka razy kontrolka miga i zapala się na stałe. Stało się to nagle, nie wykonywałem żadnych napraw lub wymian w ciągniku. Wg mnie filtr odpada, bo nic by nie działało, bardziej mi pasuje na elektronikę. Jakieś propozycje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktormen    0

Mam to samo, z tym że do kompletu świeci się jeszcze żółta kontrolka wałka (PTO), mimo że niezałączony wom. Musisz spróbować oszukać sterownik: jeśli masz sprawny autotronic, to do zielonego kabla idącego do czujnika ciśnienia w skrzyni (zaraz za pięcioma elekktrozaworami, przed filtrem hydrauliki) wmontuj szeregowo opornik 55 ohm. Jeśli nie to to może nowy czujnik (120 zł). U mnie nic to nie daje, ale czytałem że ludziom pomogło. Napisz co dalej, bo przeprowadzam diagnoze i kończą się już pomysły na rozwiązanie problemu. Pozdro   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    3

Ja u siebie mam akurat wersję datatronic. Po ostygnięciu silnika, wszystko wróciło do normy :/ dopiero na rozgrzanym silniku dzieją się takie cuda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktormen    0

Czyżby nie taki olej w skrzyni? A poziom oleju? Tam wchodzi 42 litry. Jeśli nie wiesz jaki był poprzednio, to nie dolewasz a wymieniasz cały. Np Agrol utto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktormen    0

Czujnik ciśnienia oleju jest między elektrozaworami a filtrem hydrauliki pod kabiną. http://images64.fotosik.pl/190/71da2af99e8e9a9d.jpg Ten 3; Czujnik wygląda tak:http://tracker.shoper.pl/pl/p/CZUJNIK-CISNIENIA-MF-3381387M5%2C-3381387M3%2C-3900428M91%2C-3795628M12/1175


A tak na marginesie to jakie powinno być napięcie na prawidłowo działajacym czujniku bez zapalonej kontrolki? Czy któryś dobrodziej mógłby to sprawdzić (na załączonym silniku gdyż przy zgaszonym czujnik nie przepuszcza prądu). wystarczy lekko wysunąć piny nie odłączając czujnika i przystawić miernik na obydwa bieguny. Z góry dzięki. Poza tym czy czarny kabel powinien być zmasowany? (na schemacie chyba jest) http://obrazki.elektroda.pl/7320890200_1299716017.jpg


A poza tym gdzie jest czujnik obrotów wałka wom, czyli PTO. Jestem przekonany że to ten z tyłu pod siłownikiem podnośnika na wysokości wałka. Czyżby czujnik obrotów z pozycji nr 2 na zdjęciu powyżej to ten? Tamten z tyłu mam dobry, tylko tego jeszcze nie sprawdziłem.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    3

Olej w całości wymieniłem na nowy Agro Utto, problem pojawia się tylko na rozgrzanym silniku. Zauważyłem też, że olej mi kapie z przedniego napędu jak się rozgrzeje... Czy to może być przyczyną? Dlaczego połowa hydrauliki działa, a połowa nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedizetor56    95

trzeba bylo kupic ursusa,a nie teraz mam problem.to mi sie najbardziej podoba ze w innych tematach to mf,renowka i tp. sa super ,a jak sie zapali jakas kontrolka to juz panika


Zetor Team.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

W takim razie od czego jest czujnik z numerem 1 bo to on wygląda jak od ciśnienia oleju w skrzyni . Zapalała mi się kontrolka ta czerwona z zębatką i kroplami gdy się paliła zdejmowałem przewód właśnie z czujnika 1 i kontrolka przestawała świecić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj