Zaloguj się, aby obserwować  
PATr

Wersja versu- ile wytrzyma

Polecane posty

PATr    409

Witam, bedę kupował ciągnik Valtra T153 i mam taki dylemat między skrzynią versu a hitech. Hitech wiadomo bardziej mechaniczna więc raczej dlużej wytrzyma a jak jest z versu? Wiadomo większa wygoda ale jak ona działa na tarczkach? Ile one wytrzymają? Może ma ktoś wersje versu, nie musi być ten model, jak z awaryjnością w nich?

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
madas_szab    2

w hi tech masz też tarczki od pólbiegów u mnie już 2500 mtg wytrzymały ;p ale co innego niestety nie

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

No tak w versu jest 5 tarczek? A to nie jest tak ze kazdy zakres ma swoja tarczke czyli 30? Mam już jedną Valtrę N101 hitech, ma okolo 2400 mth i w tamtym tygodniu bylą wymieniana tarczka na womie bo się już ślizgała dlatego tak się tego obawiam bo mam zarys ile te tarczki kosztują. @janosik ty masz versu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Ona jest z turem, więc jakieś 1000 mth przepracowała z prasą deutz-fahr, lekka to ona nie jest więc zapewne temu się zużyła ta tarczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromaro    9

opisz co za awarie miales

 

w hi tech masz też tarczki od pólbiegów u mnie już 2500 mtg wytrzymały ;p ale co innego niestety nie

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
madas_szab    2

opisz co za awarie miales

błędy modułu id

chłodnica

zymering przedniego mostu

uszczelniacz na kole pasowym silnika

wąż od klimy

uszczelniacz między pompą wtryskową a kadłubem silnika(wytciek oleju z silnika)

uszczelniacz w środku pomy wtryskowej (wyciek paliwa)

przekaźnik od nawiemu

no i tylny tuz to za 5 lat do wymiany bo sie elementy wycierają w zawrotnym tempie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farm    84

A z jakimi maszynami ta Valtra będzie współpracowała ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

Witam, bedę kupował ciągnik Valtra T153 i mam taki dylemat między skrzynią versu a hitech. Hitech wiadomo bardziej mechaniczna więc raczej dlużej wytrzyma a jak jest z versu? Wiadomo większa wygoda ale jak ona działa na tarczkach? Ile one wytrzymają? Może ma ktoś wersje versu, nie musi być ten model, jak z awaryjnością w nich?

Witam

tez przymierzam sie do kupna valtry T153 i tez mam taki sam dylemat jaka skrzynia versu czy hitech. A mozna wiedziec co juz wybrałes i jak cenowa skrzynie cenia sie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Wybrałem skrzynię versu z takiego powodu że akurat był taki na placu, jak różnica cenowo to nie wiem z racji różnych wyposażeń więc ciężko porównać

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

310 tys netto, rocznik 2012, skrzynia versu, 10 złącz hydr. z tyłu, 2 z przodu, tuz,wom, tempomat, amortyzacja osi i kabiny i kilka innych bajerów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ansowa3
      Co sadzicie o lamborghini w wersji komunalnej R1 35 DT, 45 DT oraz 55 DT czy warto kupic chodzi mi o koszta eksploatacyjne ile pali srednio na moto godzine. Co jest w standarcie podstawowym i ewentualnie co mozna jeszcze doposazyć. Czy warto kupic uzywany do czterolatka maksymalnie.
    • Przez Dawid18
      Witam. Mam takie pytanko: Ile może uciągnąć i jaki nacisk maximum może wytrzymać zaczep rolniczy w c-360???
    • Przez tombar123
      Jest do kupienia ciągnik, Zetor 16145. Pytanie do Was- to wersja eksportowa czy jakiś składak?
      Otóż:
      -rok produkcji 1984
      -jest silnik zwykły (właściciel zlikwidował turbo)
      -skrzynia 4 biegi
      -kabina trochę jak od Ursusa bo drzwi się otwierają jak "kurołap", klamka z przodu, ale w środku tapicerowana i podniesiona

      Orientujecie się co to za wersja? Czy takie były produkowane seryjnie czy to składak?

      Pozdrawiam  
    • Przez mikim
      Witam. 
      rozglądam się za nowym (używanym) traktorem. Moją uwagę mocno zwracają Valtry z okolic 2010roku i mocy 180-200kM.  Oglądałem kilka sztuk i mam kilka pytań:
      w których wersjach jest niezalezny obieg oleju hydraulicznego?? nikt nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie... Oglądałem taka t202 w wersji Versu z 2011roku (skrzynia mechaniczna sterowana z podłokietnika 4biegi i 5 zakresów) - i ponoć w niej nie ma dodatkowego zbiornika (tez nie zauważyłem)
      Znajomy ma też valrte versu z 2009 i u niego jest i mówi, że w każdej być powinien...
      jak to jest?? 
      Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tych maszyn? Jak z serwisem przy ok 6-7tys Mth? ponoć warto wymienić profilaktycznie tarczki w skrzyni?
    • Przez gadget
      Witam
      Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo  problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
      Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
      Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową  sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
      Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę  sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj