Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez ansowa3
Co sadzicie o lamborghini w wersji komunalnej R1 35 DT, 45 DT oraz 55 DT czy warto kupic chodzi mi o koszta eksploatacyjne ile pali srednio na moto godzine. Co jest w standarcie podstawowym i ewentualnie co mozna jeszcze doposazyć. Czy warto kupic uzywany do czterolatka maksymalnie.
-
Przez Dawid18
Witam. Mam takie pytanko: Ile może uciągnąć i jaki nacisk maximum może wytrzymać zaczep rolniczy w c-360???
-
Przez tombar123
Jest do kupienia ciągnik, Zetor 16145. Pytanie do Was- to wersja eksportowa czy jakiś składak?
Otóż:
-rok produkcji 1984
-jest silnik zwykły (właściciel zlikwidował turbo)
-skrzynia 4 biegi
-kabina trochę jak od Ursusa bo drzwi się otwierają jak "kurołap", klamka z przodu, ale w środku tapicerowana i podniesiona
Orientujecie się co to za wersja? Czy takie były produkowane seryjnie czy to składak?
Pozdrawiam
-
Przez mikim
Witam.
rozglądam się za nowym (używanym) traktorem. Moją uwagę mocno zwracają Valtry z okolic 2010roku i mocy 180-200kM. Oglądałem kilka sztuk i mam kilka pytań:
w których wersjach jest niezalezny obieg oleju hydraulicznego?? nikt nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie... Oglądałem taka t202 w wersji Versu z 2011roku (skrzynia mechaniczna sterowana z podłokietnika 4biegi i 5 zakresów) - i ponoć w niej nie ma dodatkowego zbiornika (tez nie zauważyłem)
Znajomy ma też valrte versu z 2009 i u niego jest i mówi, że w każdej być powinien...
jak to jest??
Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tych maszyn? Jak z serwisem przy ok 6-7tys Mth? ponoć warto wymienić profilaktycznie tarczki w skrzyni?
-
Przez gadget
Witam
Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
-