Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hamulce Ares 720

11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kondziu123

kondziu123

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze elektronika i technika rolnicza

Napisany 15 wrzesień 2013 - 11:02

Hamulce Ares 720 Witam mam problem z hamulcami w aresie mimo że wciskam pedał hamulca to ciągnik nic nie hamuje , pedał ma trochę oporu ale dochodzi do samego końca, płyn hamulcowy widzę że w zbiorniczku jest, ręczny też działa, tak się zastanawiam co się dzieje a może posiada ktoś jakiś schemat odnośnie budowy układu hamulcowego w tym typie ? Z góry dzięki za odpowiedź

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Hamulce Ares 720 Dzisiaj, 15:23
  •  

#2 Share AlaCapone

AlaCapone

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 15 wrzesień 2013 - 20:07

Hamulce Ares 720 Mam starszą Renię (921-4 S) i nie jestem mechanikiem, ale coś mogę doradzić. Jeśli układ nie jest zapowietrzony (odpowietrza się jak w każdym aucie) to wg. mnie na 95% to pompka hamulcowa a dokładnie uszczelniacz na tłoczku po prostu przepuszcza nie tworząc odpowiedniego ciśnienia. Gdzie ta pompka znajduje się u Ciebie dokładnie nie wiem - zapewne pod podłogą kabiny. Powinny z niej wychodzić dwa przewody hamulcowe (rurki) do dwóch cylinderków kół tylnych. Hamulec ręczny bedzie działał niezależnie od głównego.
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#3 Share kondziu123

kondziu123

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 133 postów

Napisany 16 wrzesień 2013 - 16:59