Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 3200


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MariuszG

MariuszG

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 04 styczeń 2008 - 09:07

John Deere 3200 Czy można jeszcze pojeździć na takim silniku. traktor jest z 1996 roku, ma 65 KM

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 3200 Dzisiaj, 05:13
  •  

#2 Share michalik

michalik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 04 styczeń 2008 - 18:26

John Deere 3200 Ja bym wolal orginal jd np 6100 lub cos podobnego, w koncu ten 3200 to w polowie renault. A zwolnice w tylu ma cienkie. Wuja ma 3400 i mowi ze jest to zalekki ciagnik. A i podaj cene tego jd ? Wuja kupowal go 2 lata temu to mial 3500mth i ten sam rok. A pojezdzic mozna jeszcze sporo tylkop trzeba ocenic czy silnik nie byl katowany.

#3 Share MariuszG

MariuszG

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 07 styczeń 2008 - 10:40

John Deere 3200 Jego cena to około 50 tys zł

#4 Share michalik

michalik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 07 styczeń 2008 - 16:46

John Deere 3200 Mysle ze cena nie jest zla ale trza jescze cos utargowac, poszukaj moze cos innego znajdziesz w tej cenie a jak nie to ino zbijac cene ile sie da :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 3200 Dzisiaj, 05:13
  •  

#5 Share Seb@

Seb@

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 styczeń 2008 - 21:54

John Deere 3200 6500Mth na silnik JD to mało Mój JD ma już ponad 10tyś Mth a silniczek jak nówka.

#6 Share Tworkowiak

Tworkowiak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pow. Wysoko Mazowiecki-gmina Ciechanowiec
  • Zainteresowania:Różne - napisz to się dowiesz ;)

Napisany 21 luty 2011 - 11:53

John Deere 3200 Skoro taki temat jest to go troszkę odświeżę. Mam na oku właśnie takiego Jelonka 3200X. Wiem, że to zielone Renault z żółtymi felgami, ale doczytałem się, że były lepiej wyposażane niz Ceresy. Wie ktos coś moze o tym? Warto takiego kupic? Prócz kolorów i ewentualnie wyposażenia różni sie czymś od Ceresa?

...McCORMICK... and ...URSUS... B)


#7 Share tomaszpa

tomaszpa

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 luty 2011 - 10:00

John Deere 3200 ja kiedys mialem jd 3100 55 KM.jezdzilem nim nie za dlugo to był 1998 rok z przednim podosnikiem i wałkiem miał 5500 mtg chodził super ale mało komfortowy.i ja go sprzedałem za 42 tys.wiec nie wiem czy cena 50tys jest okazyjna.ale to juz kwestia wyboru.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 3200 Dzisiaj, 05:13
  •  

#8 Share sledziu1995

sledziu1995

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Białystok

Napisany 05 maj 2011 - 20:43

John Deere 3200 ja mam 3300 95r 8900mth wszystko działa jak należy, a jego różnice pomiędzy reno ceres to wiem że niektóre ceresy miały silniki jak w fendt, a druga znajoma mi różnica to pompa hydrauliczna, w jd są wydajniejsze.kabina jak na jedną osobę to jest wygodna ale w dwóch to już tłok szczególnie jak się pracowało wcześniej zetorem 5340:)
KPZ "Zetor Team"

Podobne tematy