Zaloguj się, aby obserwować  
marius21

cięgło centralne New Holland t5.95

Polecane posty

marius21    0

Witam

mam taki problem. kupiłem niedawno taki ciagnnik i teraz przy podczepieniu pługów (4 skibowy zagonow Akpil CZh350) podczas pracy cięgło wygieło sie w łuk.

rozmawiałem z kierownikiem serwisu i stwierdził, że to z mojej winy tak sie stało bo było cięgło źle ustawione do pracy. uważa że pługi powinny być ustawione na otworze plywającym tylko że w tym pługu nie ma takiego otworu, oraz, że pewnie było rozkrecone za bardzo co też jest nieprawdą. ustawiłem pług tak samo jak w poprzednim ciągniku deutz Fahr dx6.05 i tam nic takiego sie nie działo. pługi zaorały 1ha pola. nidzie nie było nimi zawadzone alni udezone. pole jest zaorane super wiec nie wiem czego to ma byc moja wina. poradzćie jak zrobić, żeby mieć jakies szanse na uznanie reklamacji. (oadam, że przy takim ustawieniu jak mi mowil serwis plugi nie zaorałyby nawet 1m pola) dzieki z gory za pomoc.

 

 

P.S. jak nie ten dział to prosze o przeniesienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

nalegaj aby przyjechali i sami zobaczyli jak pług jest zaczepiony i jak wszystko było założone.

Edytowano przez ChiquitaB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje ze skoro pługi powiny być na otworze pływajacym to tak powino być a skoro w pługu nie ma otworu plywajacego to po co go do tego ciągnika przypinałeś?!

ciężko moim zdaniem bedzię o jakąkolwiek reklamacje :(

a ile poprzednim ciągnikiem orałeś że ci to cięgło wygieło?

Edytowano przez xXPioner1999Xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja też wygiołem w Case MX 150, i to cięgło, łącznik kategorii 4 i nie wiem czemu i jak to się stało. Po 0,5 ha zaoranego. Pług 5 skib obracany zapięty na fasolkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marius21    0

Mi się wydaje ze skoro pługi powiny być na otworze pływajacym to tak powino być a skoro w pługu nie ma otworu plywajacego to po co go do tego ciągnika przypinałeś?!

ciężko moim zdaniem bedzię o jakąkolwiek reklamacje :(

a ile poprzednim ciągnikiem orałeś że ci to cięgło wygieło?

 

 

no własnie w poprzednim ciągniku orałem tymi pługami 6 lat i ciegło jest proste i tez bez otworu plywajacego. wg mnie to to cięgło to jakaś lipa żeby sie po 1 ha wygieło

 

P.S. po co mi taki ciagnik co nie moge pługa przyczepić??

Edytowano przez marius21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@marius21 ciągnik ok ale to cięgno mogło być rozkręcone o czym wcześniej wspominałeś cięgło wymień, i na przyszłość wyciąg z tego jakieś wnioski d^_^b

Edytowano przez xXPioner1999Xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciegło w nh jest wadliwym elementem który podczas pracy mógł się rozkręcić u mojego znajomego tak było,ale po dłuższej pracy! a po zaoraniu 1 ha nic nie powino się stać nie mam info dotyczących tego t5.95 ale może to wadliwy model albo wadliwe ciegło..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

a może rączka do obracania Ci się otworzyła w pozycję do obrotu i gdzieś przy podnoszeniu pługa zahaczyła i wygięło cięgło. Bynajmniej jak masz takie jak w td/jx występowało z rączką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marius21    0

no własnie po 1 ha to raczej wada cięgła

jest z taka raczka ale do tej raczki jest tez zabezpieczenie. no chyba ze i ono nie zdaje egzaminu to tym bardzie nie jest to moja wina i nalezy mi sie uznanie gwarancji

Edytowano przez marius21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Trzeba uważać na tą śrubę która jest między wspornikami do montażu łącznika centralnego w pewnych położeniach łącznik zapiera się o nią i jest to powodem wyginania się łącznika modele td i t do 105 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

to zależy kogo by do ciebie z serwisu przysłali. Bo jak wiadomo człowiek człowiekowi nierówny. Jeden od razu powie że wymiana a drugi nie będzie chciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj