Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Zwiększenie prędkości maksymalnej w napędzie hydrostatic
Przez
Harnas88, w Sieczkarnie
-
Podobna zawartość
-
Przez drewcio
Witam, problem z przelaczaniem predkosci womu.
W moim mtz 82 nie ma sruby na klucz do przestawiania 540 1000 obr/min od spodu jest tylko takie cos jak na foto: Zdjecia robione od spodu skrzyni reduktora.
Pytanie co to jest i jak tym sterowac? Jest mozliwosc by przestawiac predkosc womu bez wychodzenia z kabiny?. W srodku nie znalazlem dodatkowych przelacznikow/dzwigni oprocz tych standardowo montowanych i opisanych w instrukcji dostepnych do w/w modelu na necie.
Dodam iz pacjent to mtz 82 w malej kabinie z 78' przyjechal z niemiec. /Bynajmniej wg. dowodu rejestracyjnego i tabliczek/
-
Przez Marcin06
Witam, myślę nad przyspieszeniem pracy podbieracza tak aby prasa lepiej pobierała materiał. Bo jak do tej pory to materiał stawia się, szczególnie przy dużej ilości słomy. Na forum odszukałem, że pracę można przyspieszyć poprzez zmianę jednego z trybów na mniejszy, ale ta zmiana pozwoli tylko przyspieszyć podbieracz a widły podajnika nadal będą chodzić bez zmian.
Może przerabiał ktoś z was, aby zwiększyć prędkość pracy podbieracza i wideł podajnika lub ma jakieś pomysły.
-
Przez kamil800
Witam
Jakiś czas temu przestało mi rozłączać przedni napęd, elektrozawory itp. wszystko sprawne wiec odkręciłem sprzęgło przedniego napędu i tam na walku wypadła ta zaślepka od przeciwnej strony niż frez. Została zamontowana i po 2 tygodniach znowu ten sam objaw. Zdejmuje sprzęgło ale tym razem wyrwało ten duży gumowy oring przy tarczkach, zakupiłem go, złożyłem i działało, po około miesiącu znowu to samo, rozbieram sprzęgło lecz tym razem w nim wszystko jest ok, wałek zaślepiony, oringi cale. Złożyłem to do kupy ale i tak nie działa. Elektrozawory są sprawne. Podłączyłem elektrozawór od przedniego napędu na ostro i odkręciłem ta rurkę co idzie do sprzęgła przedniego napędu i słabo tam leci ten olej, jak to powinno być? czy tam powinno być wysokie ciśnienie? czy właśnie ma tak sobie spokojnie lecieć?
-
Przez miles3147
Witam. Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na przesmarowanie krzyżaków w przednim napędzie? Do jednego może i jakoś jest dostęp ale do drugiego w żaden sposób.
-
Przez Krzysw5
Witam wszystkich,
Ciągnik Renault 103.54, od jakiegoś czasu przy załączonym przednim napędzie oraz przy skręcie słychać jakby trzaski wydobywające się z napędu. Widać nawet po przednich kołach, tak jakby trochę stopniowały. . Rozebrałem przedni most, wszystko wygląda ok, nie ma śladów żeby coś przeskakiwało na trybach. Zwolnice planetarne w porządku, koło talerzowe z wałkiem atakującym również, zęby jak nowe. Na satelitach w mechaniźmie różnicowym również nic nie widać - tryby jakby nowe. Dziś zdjąłem przystawkę, sądząc że tam coś znajdę, ale tryby też w dobrym stanie, jedynie wzdłużny luz na ośce.
W przednim moście zauważyłem też poluzowane śruby koła talerzowego, tzn odkręciłem je ręką, ale nie były na tyle luźne, żeby koło latało i jeździło po zębach, ruszało się jedynie 2 mm tam i z powrotem ze względu na to, że otwory są większe od śrub.
Czy ktoś może miał już taki problem. Renówka służy mi już kilka lat i jeżeli chodzi o napęd to nigdy nie było nic słychać.
W tej chwili jest wszystko rozebranie i nie wiem czy składać, czy ewentualnie coś wymienić.
-