Zaloguj się, aby obserwować  
Harnas88

Zwiększenie prędkości maksymalnej w napędzie hydrostatic

Polecane posty

Harnas88    12

Czy wie ktoś jak zwiększyć prędkość max w napędzie hydrostatycznym w sieczkarni jd 7400? Czujnik 3 biegu już jest ominięty i w tej chwili max jest 22-25km/h Druga sieczkarnia 6810 ma ten sam hydrostat wedle katalogu i jedzie 30-35. Jedna i druga na klapie ma nalepkę 20. Powodem tego postu jest to ze na wstecznym spokojnie osiąga 30km/h czyli pompa i hydromotor spokojnie wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Problem rozwiązany. Sieczkarnia lata 32km/h poleciała by więcej ale komputer sam obniża obroty silnika ale 30km/h przy 1700obr. to i tak bardzo dobry wynik. Wcześniej było 2200 i tylko 22Max W paliwie napewno bedzie różnica:) szkoda tylko że nikt nie pomógł:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Pompa hydrostatu jest pompą tłoczkową ze zmienną wydajnością. Dziala to na takiej zasadzie że jest bębenek z tłoczkami i bieżni która sie wychyla w jedną albo w drugą stronę za pomocą dwóch tłoków. Na jednym z tłoków od jazdy do przodu jest ogranicznik, w moim przypadku wystarczyło 5 obrotó kluczem imbusowym tylko ze po 2 tygodniach padła pompa hydrostatu a więc jeśli jest zdrowy hydrostat to można tą śróbę wykręcić nawet na max ale jak juz na wolnych obrotach po rozgrzaniu maszyna ma problemy z ruszeniem a tym bardziej jak w takich momentach miga kontrolka od hydrostatu to raczej bym nie radził podkręcać bo to przyspiesza już śmierć owej pompy. W moim przypadku zestaw naprawczy hydrostatu czyli ten bembenek z tłoczkami i podkładka ślizgowa która u mnie była bezpośrednią przyczyną zgonu hydrostatu kosztowała w serwisie john deera 9,5tyś zł. A więc jak chcecie podkręcać to na własne ryzyko:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez drewcio
      Witam, problem z przelaczaniem predkosci womu.
      W moim mtz 82 nie ma sruby na klucz do przestawiania 540 1000 obr/min od spodu jest tylko takie cos jak na foto:   Zdjecia robione od spodu skrzyni reduktora.
      Pytanie co to jest i jak tym sterowac? Jest mozliwosc by przestawiac predkosc womu bez wychodzenia z kabiny?. W srodku nie znalazlem dodatkowych przelacznikow/dzwigni oprocz tych standardowo montowanych i opisanych w instrukcji dostepnych do w/w modelu na necie.
      Dodam iz pacjent to mtz 82 w malej kabinie z 78' przyjechal z niemiec. /Bynajmniej wg. dowodu rejestracyjnego i tabliczek/
    • Przez Marcin06
      Witam, myślę nad przyspieszeniem pracy podbieracza tak aby prasa lepiej pobierała materiał. Bo jak do tej pory to materiał stawia się, szczególnie przy dużej ilości słomy. Na forum odszukałem, że pracę można przyspieszyć poprzez zmianę jednego z trybów na mniejszy, ale ta zmiana pozwoli tylko przyspieszyć podbieracz a widły podajnika nadal będą chodzić bez zmian.
       
      Może przerabiał ktoś z was, aby zwiększyć prędkość pracy podbieracza i wideł podajnika lub ma jakieś pomysły.
    • Przez kamil800
      Witam
      Jakiś czas temu przestało mi rozłączać przedni napęd, elektrozawory itp. wszystko sprawne wiec odkręciłem sprzęgło przedniego napędu i tam na walku wypadła ta zaślepka od przeciwnej strony niż frez. Została zamontowana i po 2 tygodniach znowu ten sam objaw. Zdejmuje sprzęgło ale tym razem wyrwało ten duży gumowy oring przy tarczkach, zakupiłem go, złożyłem i działało, po około miesiącu znowu to samo, rozbieram sprzęgło lecz tym razem w nim wszystko jest ok, wałek zaślepiony, oringi cale. Złożyłem to do kupy ale i tak nie działa. Elektrozawory są sprawne. Podłączyłem elektrozawór od przedniego napędu na ostro i odkręciłem ta rurkę co idzie do sprzęgła przedniego napędu i słabo tam leci ten olej, jak to powinno być? czy tam powinno być wysokie ciśnienie? czy właśnie ma tak sobie spokojnie lecieć?
    • Przez miles3147
      Witam. Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na przesmarowanie krzyżaków w przednim napędzie? Do jednego może i jakoś jest dostęp ale do drugiego w żaden sposób.
    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich,
      Ciągnik Renault 103.54, od jakiegoś czasu przy załączonym przednim napędzie oraz przy skręcie słychać jakby trzaski wydobywające się z napędu. Widać nawet po  przednich  kołach, tak jakby trochę stopniowały. . Rozebrałem przedni most, wszystko wygląda ok, nie ma śladów żeby coś przeskakiwało na trybach. Zwolnice planetarne w porządku, koło talerzowe z wałkiem atakującym również, zęby jak nowe. Na satelitach w mechaniźmie różnicowym również nic nie widać - tryby jakby nowe. Dziś zdjąłem przystawkę, sądząc że tam coś znajdę, ale tryby też w dobrym stanie, jedynie wzdłużny luz na ośce. 
      W przednim moście zauważyłem też poluzowane śruby koła talerzowego, tzn odkręciłem je ręką, ale nie były na tyle luźne, żeby koło latało i jeździło po zębach, ruszało się jedynie 2 mm tam i z powrotem  ze względu na to, że otwory są większe od śrub.
      Czy ktoś może miał już taki problem. Renówka służy mi już kilka lat i jeżeli chodzi o napęd to nigdy nie było nic słychać.
      W tej chwili jest wszystko rozebranie i nie wiem czy składać, czy ewentualnie coś wymienić.
        
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj