Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przekładka silnika, zwiększenie mocy


288 odpowiedzi na ten temat

#241 Share waldek2005

waldek2005

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 08 grudzień 2013 - 19:24

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Sam miałem c 360-3p i powiem krótko to ch** nie traktor.wstawiłem 5 lat temu silniik od 360 4 cylindrowy i do dzis bez zadnych napraw lata.Perkins w porownaniu do 4 cylindrowego silnika w 60 to kupa złomu.

Edytowany przez razor275, 08 grudzień 2013 - 22:50.
Wulgaryzmy


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przekładka silnika, zwiększenie mocy Dzisiaj, 13:56
  •  

#242 Share kamyk82

kamyk82

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów

Napisany 09 grudzień 2013 - 00:15

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Odgrzałeś starego kotleta kolego a do tego pleciesz głupoty .

Być może Twój 360 3p był kupą złomu bo o niego nie dbałeś albo poprzedni właściciel również tylko lał paliwo i nic więcej .
Dlaczego sądzisz że 3p to złom tylko w Twoim przypadku ? To że Polacy kradną auta w Niemczech nie znaczy że każdy Polak to złodziej .
360 3p chwalona jest przede wszystkim za oszczędność paliwa , fakt że ten silnik wymaga większej troski , głównie chodzi o jakość paliwa .
To że ma jeden cylinder mniej od zwykłej 60 nie znaczy że jest od niej dużo słabsza bo od 4011 i 355 jest nawet mocniejsza .
U mnie na wsi jest sporo 60 3p i każdy robi nimi takimi maszynami jak zwykłe 60 i nikt nie narzeka na brak mocy .

#243 Share nik23

nik23

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 95 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Kobiety, alkohol, dobra zabawa niekoniecznie w tej kolejności

Napisany 10 grudzień 2013 - 23:02

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Posiadam c360 i c360 -3p. Ciagniki maja swoje wady i zalety. Wady c360 to napewno dymienie jak sie go przydusi albo bardzo obciazy, spalanie niejest aż tak znaczna różnica, niech nikt niepisze ze c360 pali 70 litrow na8h bo wiem jak z belownica jezdzilem a gazu przy niej sie nie załuje to bak paliwa wystarczał mi od 4 rano do okolo 22. A co do 3 p to wady to przede wszystkim cieknięcie z za koła zamachowego, szybkie spadanie z obrotów pod znacznym obciażeniem, szybsze zuzywanie sie sprzegła, tendencja do wypalania uszczelek pod glowica, ciekniecie oleju zpod koła pasowego, konieczność ruszania ze znacznym obciażeniem z bardzo niskich biegów. Jak napisałem posiadam obydwa ciagniki, c360 jestem drugim wlascicielem poprzednim byla spółdzielnia rolnicza jest 76 rok 2remonty mial ale moc jest nieporównywalna do 3 p. 3p posiadam od nowosci.
Jeżeli pomogłem klik zielona strzałka, to nic nie kosztuje a daje motywacje do pomocy dalej.

#244 Share pi0mak

pi0mak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:07

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Witam wszystkich.
Mam dylemat czy ramotowaci silnik c-360 czy kopić po remoncie silnik c-360 3p ?
A jeśli tak to ce będę musiał zmieć w oryginalnym c-360 ?
Z góry dzięki :D

#245 Share krzysztoftores

krzysztoftores

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:24

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Taniej ci wyjdze wyremontowac silnik niz kupowac perkinsa.Zeby zrobic przekladke musisz miec przejscie pomiedzy silnikiem a skrzynia i pomiedzy wspornikiem a silnikiem ktore napewno malo niekosztuje.Kolejny problem to sprezarka ,chyba ze masz silnik z osprzetem .

#246 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:26

Przekładka silnika, zwiększenie mocy To samo tylko że w drugą stronę http://www.agrofoto....nika-na-zwykly/

#247 Share pi0mak

pi0mak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:31

Przekładka silnika, zwiększenie mocy to jest ma zasadzie ze daje swój silniki i place 3 tys za 3p . a mnie interesuje co trzeba zmieć w c-360. wiem ze walki ze skrzyni i obudowę po której się posuwa łożysko oporowe ..

#248 Share damianraki3

damianraki3

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:33

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Ważne jest czy silnik 3p ma koło zamachowe do ciągnika czy do tarpana bo to jest duży koszt nowego. Trzeba zakupić jeszcze flansze do przodu i do skrzyni aby przykręcić silnik. I nie jestem pewien czy wałki sprzęgłowe w skrzyni też do wymiany nie są. Jeszcze obrotomierz:) trzeba sobie przeliczyć koszty części i silnika. A nie lepiej oddać silnik do remontu tylko do konkretnej firmy. Bo remonty w "stodole" różnie ludziom wychodzą :)

#249 Share pi0mak

pi0mak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 17 styczeń 2014 - 21:44

Przekładka silnika, zwiększenie mocy dzięki :D TA zmianę mi proponuje facet który zajmuje sie remontami silników :D

#250 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 21 styczeń 2014 - 19:13

Przekładka silnika, zwiększenie mocy nie zamieniaj, ja za 3p nie przepadam co 4 gary to 4 i ta praca :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przekładka silnika, zwiększenie mocy Dzisiaj, 13:56
  •  

#251 Share kukum

kukum

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2014 - 21:16

Przekładka silnika, zwiększenie mocy W zależności co robi ciągnik czy ciągnie wóz z zielonka czy dostaje w d*pę jak ciągnie tylko wóz z zielonka to się bardziej opłaca 3p a jak dostaje w d*pę no to nie stety ale zwykły silnik c-360 jest wiele wytrzymalszy od 3p i mocniejszy

#252 Share Nowy85

Nowy85

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Grudziadza
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 07 luty 2014 - 10:06

Przekładka silnika, zwiększenie mocy napewno flansze ktore lacza skrzynie z silnikiem i silnik z wspornkiem , i walek sprzeglowy . Jezeli chodzi o zamiane silnika to jak kto lubi , jeszcze jest pytanie jak ten remat tego 3P byl zrobiony . Ja moge tylko powiedziec ze jezeli o 3P sie dba to sie odwdzieczy , moj 3P byl kupiony nowy i remat trzeba bylo zrobic po 15 latach sluzby a napracowal sie przez te 15 lat , przez 5 lat sam obrabial 26 ha i 10 lat 13 ha . A remat byl zrobiony w Ilawie i jestem bardzo zadowolony juz 7 lat po remacie i nadal super

#253 Share kukum

kukum

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2014 - 16:24

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Takie mam pytanie czy trzeba bylo by duzo przerabiac aby taki silnik wrzycic na rame od zwykłej 60 tki i czy duzo wiecej by palil od mf 255??
Dodany obrazek

#254 Share Tombrady

Tombrady

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 26 marzec 2014 - 19:06

Przekładka silnika, zwiększenie mocy to nie łatwiej wrzucić silnik od zetora 5211

#255 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 26 marzec 2014 - 21:36

Przekładka silnika, zwiększenie mocy 3011 to zabytek. w moich stronach jak w takim 3011 usiadł silnik to wkładali od 60 więc teoretycznie powinno dać radę. lepiej moim zdaniem wstawić motor od 5211

#256 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 27 marzec 2014 - 15:53

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Tak jak piszą koledzy,to jest słabizna.35KM chyba tylko,czy coś takiego.Ta wersja silnikowa ma tą samą pojemność,co 60-ka,więc cudów tam nie ma.Do lekkich prac może być,ale tak,to szkoda roboty.Nowsze silniki,jak ten od wspomnianego 5211 miały większe tłoki itd,więc i moc większa.Tamte silniki zaczynały się chyba na 45KM aż do coś chyba koło 52KM,wiec jak ulał do 60-ki.No i chodzi jak 3P,jeśli ktoś lubi ten dźwięk. :P

#257 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 29 marzec 2014 - 19:15

Przekładka silnika, zwiększenie mocy silniki zetorowskie beda bez problemu pasowac do skrzyni, w koncu to od czechow nasi zerzneli ciagnik, z przodu o ile pamietam trzeba zmieniac pokrywe rozrzadu, jesli przod byl przykrecany na 8 srub
reszta to kosmetyka, skacanie maski, drazkow itp.

Polska B

 


#258 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 31 marzec 2014 - 14:33

Przekładka silnika, zwiększenie mocy znajomy ma silnik z Zetora 3011 wsadzony do Ursusa 4011
@Marioboss piszesz że ten silnik ma taką samą pojemność jak C-360, według mnie nie, przecież ten silnik ma tylko 3 cylindry

#259 Share muflon19

muflon19

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów

Napisany 31 marzec 2014 - 20:16

Przekładka silnika, zwiększenie mocy Ja włożyłem do C360 silnik od 5211 wyciągnięty z agregatu miał 300mtg jak go kupiliśmy i spasował bez problemu trzeba tylko założyć pokrywe rozrządu od 60 tki żeby pasował na wspornik od 60 tki. W drugą włożyłem zetora 4 cylindrowego (6911 jakiś taki model) to też jest wszystko ok zostawiłem pokrywe zetora bo mam cały przód od 7211 wiec ok. Jak masz jakieś pytanie to pisz. Ja na twoim miejscu zamiast od majorka włożył bym własnie albo 5211 albo 4 cyl od jakiegos starszego zetora (6911, 7011) itp.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przekładka silnika, zwiększenie mocy Dzisiaj, 13:56
  •  

#260 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 02 kwiecień 2014 - 09:23

Przekładka silnika, zwiększenie mocy

znajomy ma silnik z Zetora 3011 wsadzony do Ursusa 4011
@Marioboss piszesz że ten silnik ma taką samą pojemność jak C-360, według mnie nie, przecież ten silnik ma tylko 3 cylindry

Ja pisałem o pojemności skokowej,ale zajrzałem jeszcze raz na tą stronę :
http://www.konedata....t/Zetor2011.htm
i według informacji tam zamieszczonych,ten silnik 3-cylindrowy z Majorka 3011 ma pojemność skokową 2340cm3 i moc 35KM,więc to jeszcze mniejsze garczki,niż w C-360/4011,więc poniekąd przyznaję Ci rację,że to nie ta sama pojemność,ale silniki są chyba identyczne pod względem konstrukcyjnym.Pewnie można mu zapakować większe tuleje,takie z 60-ki bez rozwiercania bloku,ale pewności nie mam,bo jak wszyscy wiedzą,w 60-ce trzeba blok rozwiercać pod tuleje z 72xx.Z tego co widzę na tej stronie,to 5211 w wersji 51KM nadal ma pojemność mniejszą,niż 4011,bo tylko 2696cm3,więc gdyby mu dodać jeden gar,to by pewnie sporo przegonił 60-kę.Widać,ze zmian w tych zetorkach było od groma, i co model,to inaczej.Niemniej jednak,tak samo jak koledzy,zalecam montaż mocniejszej wersji 51KM,bo tamten nie da rady.To już 3P mocniejszy jest,bo 47KM.

Podobne tematy