Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co robić w zimie?

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share patry2k

patry2k

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 05 wrzesień 2013 - 21:02

Co robić w zimie? Witam. Nie jestem rolnikiem. Nie mam sprzętu, ale tylko 2ha ziemi IV klasy. Mam stałą pracę, ale sporo wolnego czasu i chciałbym sobie dorabiać. Około 10 arów obsadzam maliną w tym roku. Także lato/jesień miałbym zajęcie ale co robić na przełomie zimy? Jest jakiś sposób na dorobienie sobie chociaż kilku groszy ?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Co robić w zimie? Dzisiaj, 15:19
  •  

#2 Share janusz20

janusz20

<<<<<<<<<<<<<<<<

• Members
  • PipPipPip
  • 2001 postów
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 05 wrzesień 2013 - 21:28

Co robić w zimie? Możesz pleść koszyki... jak sobie wierzby zasadzisz kawałek. opasac byka ale to trudne i nie bezpieczne, może świnia?

#3 Share PiotrekNHts

PiotrekNHts

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 221 postów

Napisany 05 wrzesień 2013 - 22:19

Co robić w zimie? tytoń uprawiaj a w zimę będziesz produkował papierosy :P

#4 Share STIG0013

STIG0013

Studenciak :)

• Members
  • PipPipPip
  • 1083 postów

Napisany 06 wrzesień 2013 - 05:00

Co robić w zimie? do czasu aż miły sąsiad da donos i wpadną faceci w czerni :)

Jeżeli pomogłem lub podoba Ci się mój wpis, to wciśnij ,,FAJNE" 

#5 Share Skura

Skura

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 06 wrzesień 2013 - 07:14

Co robić w zimie? Witam. Skoro masz 2 ha ziemi i sporo wolnego czasu w zimę, a do tego chęci do pracy to uważam, że: