Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki ciągnik ...


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share chorzel221

chorzel221

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie/Włocławek

Napisany 04 wrzesień 2013 - 18:47

Jaki ciągnik ... Witam , za nie długo będzie kasa a drugi ciągnik będzie potrzebny , do orki ,transportu, i kombajnu orlik . Stara c360 nie wyrabia , non stop się sypie mimo licznych remontów ;/ Do rzeczy :) Potrzebuję ciągnika o mocy do 70 km , najlepiej 4x4 .Ziema jaką dysponuję to 13 ha (4-5 klasa) oraz kasą 30 tyś . Myślałem nad LTZ ale za bardzo nic o nim nie wiem ;/

Edytowany przez chorzel221, 04 wrzesień 2013 - 18:47.

Łokieć, pięta i nie ma klienta ! Gitara, siema  :D :lol: 


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki ciągnik ... Dzisiaj, 13:53
  •  

#2 Share Adam224360

Adam224360

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2013 - 20:21

Jaki ciągnik ... Masz do wyboru w takiej cenie i wymaganiach zetory, 7045, 7245, 6245 itp ;)
Ewentualnie mtz, za 30tys kupisz z lat 90tych, ale do kombajnu to chyba nie bardzo, natomiast do transportu idealny.

#3 Share chorzel221

chorzel221

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie/Włocławek

Napisany 04 wrzesień 2013 - 20:29

Jaki ciągnik ... Mam okazję kupić ursusa c385 :) za 13 patoli

Łokieć, pięta i nie ma klienta ! Gitara, siema  :D :lol: 


#4 Share rafal2511

rafal2511

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 05 wrzesień 2013 - 07:40

Jaki ciągnik ... za 30 tyś znajdziesz fajny ciągnik lecz nie radze się pchać w c385 lepiej poszukaj coś zachodniego z przednim napędem przydaje się .

propozycję

-http://allegro.pl/ci...3517154267.html
-http://otomoto.pl/sa...80-A312182.html
-http://allegro.pl/de...3508601345.html

#5 Share chorzel221

chorzel221

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie/Włocławek

Napisany 05 wrzesień 2013 - 12:51

Jaki ciągnik ... Czemu nie c385 ?
Ten same fajny ;) ale deutz za mocny xD
Mam strasznie zacofanego ojca ... Dla niego sprzęt zachodni to same kłopoty ...

Edytowany przez chorzel221, 05 wrzesień 2013 - 13:01.

Łokieć, pięta i nie ma klienta ! Gitara, siema  :D :lol: 


#6 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 05 wrzesień 2013 - 14:22

Jaki ciągnik ... Znając życie to taka tania c385 to bedą same kłopoty :P Na dzień dobry półbiegi pewnie rozwalone :D

A ten Same za tą cenę też mi się podoba - kiedyś oglądaliśmy Explorera 55 bez 4x4 ale był kompletnie zmasakrowany i do cna wyeksploatowany...

Za podobną sumę można jeszcze znaleźć Landini 6550 & 7550, Massey Ferguson 675, Valmet 605 & 505
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki ciągnik ... Dzisiaj, 13:53
  •  

#7 Share chorzel221

chorzel221

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie/Włocławek

Napisany 05 wrzesień 2013 - 16:36

Jaki ciągnik ... a może zetorek ? 7211 ?

Łokieć, pięta i nie ma klienta ! Gitara, siema  :D :lol: 


#8 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 05 wrzesień 2013 - 17:54

Jaki ciągnik ... Wiesz teoretycznie nie jest tragicznie ale osobiście bym bez 4x4 na główny nie kupił.
Nie bój się zachodnich marek one nie gryzą...
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#9 Share chorzel221

chorzel221

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie/Włocławek

Napisany 05 wrzesień 2013 - 18:29

Jaki ciągnik ...

Wiesz teoretycznie nie jest tragicznie ale osobiście bym bez 4x4 na główny nie kupił.
Nie bój się zachodnich marek one nie gryzą...

Ja się nie boję :P Tylko tata jest uprzedzony bo "sąsiad mówił ......" i sami wiecie co -.-

Łokieć, pięta i nie ma klienta ! Gitara, siema  :D :lol: 


#10 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 05 wrzesień 2013 - 19:57

Jaki ciągnik ... Mój miał kiedyś podobnie - do czasu aż się kupiło 1 zachodni ciągnik Deutz-Fahr'a Dx4.50 tez były rozmyślania o Zetorze ale na szczęście na nich się zakończyło :D
Oczywiście nie neguje tej marki bo w gospodarstwie pracują do tej pory 2 Zetory od nowego i są to prawie niezawodne maszyny ale nie oferują one takich rozwiązań ani takiej ergonomii która znacząco podnosi komfort pracy. ;)
Nie zapatruj sie nigdy na nikogo(zwłaszcza na jakiegoś uprzedzonego sąsiada który pewnie do dis maluchem gania) zawsze miej swój rozum i nim sie kieruj...
Zerknij na tego:
http://tablica.pl/of...html#13de45a9f0

Edytowany przez MgrLukash, 05 wrzesień 2013 - 20:19.

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#11 Share rafal2511

rafal2511

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 05 wrzesień 2013 - 21:29

Jaki ciągnik ... zachodni nie oznacza same kłopoty a ns sąsiada to bym się nie oglądał posiada zachodni sprzęt że tak się udziela. ja miałem mam do czynienia z zetorem niestety i po prostu dla mnie to jest szrot nie ciągnik. w nim co chwila jest coś do naprawy zero komfortu wszystko wyje a ciężko chodzi a idź pan w ch.. z taką robotą. gdy sam jechałem nim w pole to nie miałem pewności że coś w nim się nie ro***erdoli. ja najchętniej bym go zmienił ale niestety mój brat nie zostaje na gospodarce a on by tylko go przerabiał choć to pieniądze wyrzucone w błoto.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki ciągnik ... Dzisiaj, 13:53
  •  

#12 Share chorzel221

chorzel221

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko Pomorskie/Włocławek

Napisany 06 wrzesień 2013 - 18:35

Jaki ciągnik ...

Mój miał kiedyś podobnie - do czasu aż się kupiło 1 zachodni ciągnik Deutz-Fahr'a Dx4.50 tez były rozmyślania o Zetorze ale na szczęście na nich się zakończyło :D
Oczywiście nie neguje tej marki bo w gospodarstwie pracują do tej pory 2 Zetory od nowego i są to prawie niezawodne maszyny ale nie oferują one takich rozwiązań ani takiej ergonomii która znacząco podnosi komfort pracy. ;)
Nie zapatruj sie nigdy na nikogo(zwłaszcza na jakiegoś uprzedzonego sąsiada który pewnie do dis maluchem gania) zawsze miej swój rozum i nim sie kieruj...
Zerknij na tego:
http://tablica.pl/of...html#13de45a9f0

Dzięki za linka :D ale tak daleko po niego jechać mi się nie paczy , 100 km max :) jestem z okolic Włocławka

Co myślicie o tym ? http://tablica.pl/of...html#7ee4da4950

Edytowany przez chorzel221, 06 wrzesień 2013 - 18:50.

Łokieć, pięta i nie ma klienta ! Gitara, siema  :D :lol: 



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy ciagnik