Polecane posty

tomek73    579

40 km mam.Teraz nie sprawdzę bo mam go na serwisie, ale pytałem się mechanika o tą skrzynie 30, to mówił że nie zbyt pamięta o co chodzi, dawałem ci do niego nr tel.

Tak myślałem o twoim problemie, najlepsze wyjście było by dla ciebie, żebyś znalazł skrzynie częściową rozebraną i wyjąć z niej te tryby, wtedy niewielkie koszty by wyszły. A podejrzewam że te tryby raczej nie padają. Ale raczej trza rozbierać, ale to jest prosty ciągnik.

Mi wymienia tarcze półbiegów, bo 4 zaczeła się troszkę ślizgać przy obciążeniu, ,silnikiem odjechał, od skrzyni dekiel ściągnął i dwa wałki wyciągnął na których jest 4 półbiegi.Trochę żałuję że sam nie wyciągłem bo za robotę 3 tyś płace, a serwis chciał 6 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcasemx135    0

wiec ja sie przymierzam, mam nagrane tryby mechanika tez , bo roboty nie ma az tyle ile by sie wydawało , chlopaki mowia ze nie trzeba go ropolawiac zeby wyjąć tryby, ani tarczki trzeba odkrecic pokrywe z prawej strony i ten walek jest na tuleji czyli mozna go rozkrecic i zakladac tryby. mnie tylko zalezy na tym zeby case nie jechal wiecej niz 0.9 -1 km/h na biegu 1a i chce zeby ktos to sprawdzil, juz mi podawali ci ktorzy maja reduktor, ale teraz chcialbym zeby ktos podal kto nie ma reduktora wtedy bede wiedzial ile moj po zmianie bedzie jechal najwolniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Za wymiane tarczek 3 tys za samą robociznę :wacko: ? No żałuj, że nie zrobiłeś tego sam, ja te tarczki wymieniłem sobie sam w parę dni, tam nie ma nic skomplikowanego, trochę rozkręcania i skręcania jest szczególnie przy osprzęcie jak klima, węże itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcasemx135    0

to ja zapytam sie w ten sposób kto ma Case bez reduktora i ze skrzynią 40 niech sprawdzi mi predkosci na biegu 1a przy obrotach 700-800 najwolniej ile jedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

ehh ale drążysz, po pierwsze nie ma znaczenia czy ktoś ma reduktor czy nie ma aby ci to sprawdzić bo wystarczy, że go nie włączy i na jedno wyjdzie. Po drugie zdaje się, że ktoś już ci to sprawdzał, pozatym trochę małe te obroty u mnie tyle to są minimalne bez dodawania gazu.

Według mnie raczej daruj sobie zmianę na 40kmh bo możesz mieć jednak problem z tym kombajnem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Chciałbym wymienić końcówkę WOM i nie wiem jak to zrobić. Niby sciągam zabezpieczenie ale nie mogę wyciągnąć tej końcówki. Prosiłbym o szybką odpowiedź

osoby kura już to robiła lub wie jak to zrobić.

 

Odbiegając od tematu, widział to ktoś?

http://www.youtube.com/watch?v=BNeyIqDVtqQ

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Coś jakby blokowało. Lekko można go wyciągnąć (1-2mm) ale więcej nie pójdzie.

W mx 150 jest troche inaczej.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Musi wyjść, wyjmujesz zabezpieczenie i wyciągasz nic tam więcej nie ma, mi w MX 110 raz sam podczas pracy się wysunął jak zabezpieczenie spadło.

 

Co do filmiku to zwykły pomiar mocy ciągnika, a dokładniej mocy generowanej na prądnicy, w tym wypadku, przynajmniej mi się tak wydaje przekonwertowanej na konie mechaniczne bo 150 KW to trochę za dużo bez wspomagaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Wyraźnie widać że przełącznik na tym urządzeniu jest przestawiony na HP czyli KM.

 

Wiem że powinien ręką wyjść ale nie chce..

 

Nie wiem czy to sie nie skończy rozbieraniem skrzyni..

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Wysłał by mi ktoś parę fotek jak ma założoną sprężarkę przy swoim MX i skąd idzie napęd do niej.

Mysle żeby od jakiegoś ursusa trochę przerobić tylko pytanie jak i gdzie przymocować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Jeżeli Ci się nie spieszy to we wtorek będę w domu, mogę parę fotografii zrobić.

Sprężarka jest montowana z prawej strony z przodu, dokręcana jest podstawa do bloku, a na niej kompresor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

W moim pneumatyka nie jest oryginalna,widac byla montowana w serwisie.

naped idzie od podwójnego koła pasowego sprezarki klimatyzacji,a reszta wyglada tak jak na załaczonych fotkach

1post-24335-0-08736600-1393764109_thumb.jpg

2post-24335-0-99639500-1393764137_thumb.jpg

3post-24335-0-21933300-1393764163_thumb.jpg

4post-24335-0-04430900-1393764185_thumb.jpg

Edytowano przez mati00733

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Ciekawe rozwiązanie lecz przy upałach klima i sprężarka z 1 paska nie da rady. Wiesz może co to za tyb sprężarki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

szczerze powiem nie wiem,nie bylo narazie potrzeby jej wyciagac wiec nie wiem co za typ.w lato daje rade i na jednym pasku,jedyny minus takiego rozwiazania ,to ze jak byla regenerowana sprezarka klimy to nie chodzila sprezarka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ale ja w moim mam na jednym pasku klimę i sprężarkę w oryginale, i daje rady, fakt że jak klima ma pełne obiążenie to pasek wyje. ale to chwile.

Sprężarka umie jest do tyłu cofnięta i jeden pasek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Teraz tylko dobrać pasującą sprężarkę i pomyśleć jak ją wcisnąć. Napęd też wezmę od klimy bo ma koło na 2 paski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Ja też mam oryginalną instalacje i z tego co patrzyłem to osprzęt jest firmy wabco kompresor też. Może udało by się cos używanego znaleźć, Zresztą założenie kompresora to nie problem trochę bardziej trzeba by pogłówkować nad zaworem hydrauliczno-powietrznym, który po wciśnięci pedału uruchamiałby hamulce, w oryginale to naprawdę wygląda dość skomplikowanie. U mnie nie wiedzieć czemu czasem nie nabija powietrza jak trochę pochodzi, zgasisz czy poczekasz chwilę i znowu nabija, tak jakby jakiś zawór się blokował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zipo1    2

Ja też mam oryginalną instalacje i z tego co patrzyłem to osprzęt jest firmy wabco kompresor też. Może udało by się cos używanego znaleźć, Zresztą założenie kompresora to nie problem trochę bardziej trzeba by pogłówkować nad zaworem hydrauliczno-powietrznym, który po wciśnięci pedału uruchamiałby hamulce, w oryginale to naprawdę wygląda dość skomplikowanie. U mnie nie wiedzieć czemu czasem nie nabija powietrza jak trochę pochodzi, zgasisz czy poczekasz chwilę i znowu nabija, tak jakby jakiś zawór się blokował.

 

JA też mam wabco i u mnie klima chodzi na oddzielnym pasku niż sprężarka, a tak wogóle to mam do spredania sprężarkę wabco, tyle że bez koła pasowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Wymieniał ktoś filtr oleju w skrzyni bez spuszczania oleju? Chciałbym go wymienić lecz nie wiem czy olej nie poleci ponieważ jest on strasznie nisko.

 

Edit: OD wczoraj mam problem ze wskaźnikiem poślizgu pokazuje mi cały czas maksymalny poślizg. Wczoraj znajomy coś grzebał w ustawieniach bo ustawiał zegarek może tam coś przestawił. Dodam że w menu ustawien licznika umiem wejsc jest 6 opcji i nie wiem gdzie co zmienić.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Dowiedziałem se że stało sie to po tym jak znajomy wpisał średnice koła. Nie pokazuje mi prędkości jazdy.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Wejdź do 3 pozycji w ustawieniach licznika i tam podaj rozmiar swojej opony tylnej, rozmiar opony jest zaszyfrowany pod 3-cyfrowym kodem w instrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj