Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case mx 135


287 odpowiedzi na ten temat

#41 Share arkadiuszbarzynski

arkadiuszbarzynski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 17 grudzień 2013 - 21:50

Case mx 135 Jesteście nie źli w te klocki, ale ja niestety nie bardzo, rozkrecic umiem ale ze zlozeniem pewnie bylby kłopot. Tylko jest jeszcze jedna sprawa jesli zmienie te tryby to predkosc na biegu 1A bedzie szybsza niż jest teraz prawda ?!Bo ja nie mam tego reduktora za siedzeniem. Aktualnie jedzie najwolniej 0.7 km/h jest to dla mnie ważne ponieważ mam kombajn do pora i optymalna prdekosc to 0.7 do 1 km/h.Tak sobie to przeanalizowałem to jezeli zaloże wieksze zebatki to na biegu 1A bedzie jechał nawolniej pewnie 2 razy tyle co teraz czyli 1.4km/h.Ciekawe tylko czy mam racje. Czesci już mam nagrane. Mam prośbe napiszcie do mnie na priv albo podam numer pusccie sms a lub sygnał , bo pisząc trudno jest sie dogadac. Zależy mi na czasie

Edytowany przez arkadiuszbarzynski, 19 grudzień 2013 - 12:40.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case mx 135 Dzisiaj, 03:22
  •  

#42 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1910 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 19 grudzień 2013 - 18:02

Case mx 135 No według moich obliczeń aby osiągnąć prędkość ok 40km/h trzeba zwiększyć przełożenie skrzyni o jakieś 30%, teoretycznie powinieneś się więc zmieścić na najniższym biegu do 1km/h przy tych samych obrotach jakimi teraz jeździsz. Chyba że ktoś ma tabelke z prędkościami to niech się wypowie bo ja nie mam. Na pewno z tej bocznej pokrywy skrzyni koło aku nie wychodzi żadna dźwigienka, bo tam jest ten reduktor? Standardowy reduktor (czy jak kto woli biegi pełzające) redukuje prędkość o 20%, ale nie sądze abyś zakładał mu jeszcze ten reduktor jeśli go nie masz

Edytowany przez grego, 19 grudzień 2013 - 18:06.


#43 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 19 grudzień 2013 - 20:41

Case mx 135 Dodany obrazek

#44 Share arkadiuszbarzynski

arkadiuszbarzynski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 20 grudzień 2013 - 13:32

Case mx 135 szukałem dzisiaj tego reduktora. ?Niestety nie ma go obok akumulatorów. Chcialem wrzucic tą nkalejke którą mam na drzwiach ale nie moge. Na niej jest pasek od 0 do 40km/h lecz zaznaczona krzywa tylko jest do 30. Pewnie tego reduktora nie ma wlasnie dlatego. Postaram sie wrzucić ją wieczorem. Dziwi mnie jeden fakt, dlaczego nie jedzie maksymalnie 29 chociaz albo 28 tylko 27.

#45 Share Mycek5120

Mycek5120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 20 grudzień 2013 - 21:11

Case mx 135 Mozesz miec zle skalibrowany licznik i okłamuje na predkosci. Sprawdzałes go z samochodem?

#46 Share casemx110

casemx110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2013 - 21:15

Case mx 135 Charakterystyka prędkości obrotowej silnika i aktualnego biegu od prędkości jazdy [skrzynia 40km/h]


http://img46.imagesh...6/6783/k90w.jpg

Edit: Przepraszam to jest skrzynia [30km/h]
Mam złą naklejkę na szybie <_<
Nigdy nie zwróciłem na to uwagi :blink:


Drążek od biegów pełzających

http://img819.images...9/3001/fw4i.png

a w pokrywie nad pompą hydrauliczną jest taka dźwignia

http://img46.imagesh...6/9397/exi3.png

Edytowany przez casemx110, 20 grudzień 2013 - 21:53.


#47 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 20 grudzień 2013 - 21:23

Case mx 135 A jak to dokladnie jest z reversem,on miesci sie z przodu czy z tylu skrzyni?z tylu chyba sa połbiegi...a revers musze zrobic,bo za ,,ostro,, rusza-MX 150

#48 Share casemx110

casemx110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2013 - 21:41

Case mx 135 Mati kosze od rewersu są z tyłu skrzyni, z przodu znajdują się kosze od półbiegów, wg mnie to nie jest przyczyną.

Kiedy ostatni raz była przeprowadzana kalibracja?

#49 Share arkadiuszbarzynski

arkadiuszbarzynski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 20 grudzień 2013 - 22:56

Case mx 135 Nie nie sprawdzalem go za samochodem. U mnie jest dokladnie taka sama naklejka do 30 km/h. I niestety nie mam zadnej z tych dzwigni azni w kabinie ani na pokrywie. Głowie sie tylko nad tym czy jesli założe tryby od 40 km/h to czy Case duzo przyśpieszy? Na ten moment jedzie najwolniej 0.7 km/h na biegu 1A i nie wiem czy jesli bym założył tryby od 40 to nie byloby ponad 1km/h. Z tego względu zalezy mi na tym ponieważ uprawiam pory i posiadam kombajn do tego i to kopie sie wolno bo nie wiecej niż 0.7>1.0 przy 1000 obrotach silnika i wałku na 1000 uwierzcie mi ma co robić. ? Mam taką prosbe jesli byscie mogli to sprawdzcie ile waqsze Casy jadą na biegu 1A najwolniej ale przy tym reduktorze niech bedzie przestawione na zającą tzn. nie na pełzające. Boje sie zeby on za szybko nie zapitalał

#50 Share Ziel

Ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 994 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2013 - 23:19

Case mx 135 Wie ktoś może jak sie przeprowadza kalibracji skrzyni?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case mx 135 Dzisiaj, 03:22
  •  

#51 Share casemx110

casemx110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2013 - 00:17

Case mx 135 Ziel chodzi Ci o kalibracje prędkości obrotowej silnika względem wałka wom? Czy o kalibrację podnośnika dyferencjału i przedniego napędu?

Jeżeli o tą pierwszą to jest tu tutorial naszego kolegi z forum

Wyłącz kluczyk. Zdejmij lewy panel obok kierownicy. Po prawej stronie obok bezpieczników masz cztery złaczki (puste miejsca) ułożone pionowo - połacz przewodem drugą i czwarta liczac od góry.Uruchom silnik i ustaw obroty na 1000 - zielona lampka zamiga trzy razy. Włącz wałek - nastąpi synchronizacja i lampka zamiga 4 razy. Wyłacz wałek. Wyłącz silnik i wyjmij przewód łaczący - zrobione.


Arek jutro sprawdzę prędkość na biegu 1A dziś już sąsiadów nie będę budzić :)

Edytowany przez casemx110, 21 grudzień 2013 - 00:17.


#52 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1910 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 grudzień 2013 - 12:56

Case mx 135 w mx skrzyń się nie kalibruje bo tam skrzynią czy też rewersem nie struje komputer. Elektrozawory służą jedynie do przestawiania rozdzielacza, a całą resztę czyli zwiększanie ciśnienia i przepływu robi układ mechaniczno-hydrauliczny którego też się niestety w żaden sposób nie reguluje, a szkoda. Generalnie jest to zrobione na zasadzie dysz i tłoczków ze sprężynami z obu stron które, mają płynnie sterować olejem, może z czasem średnica dysz się poprostu minimalnie zwiększyła bądź sprężyny straciły swoje parametry lub coś z tarczkami ciężko powiedzieć. Bo faktycznie chociaż przy rewersie można było zrobić jakąś regulacja do płynności. Kalibruje się jedynie WOM oraz podnośnik bo tym sterują moduły elektroniczne.

#53 Share casemx110

casemx110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2013 - 17:37

Case mx 135 Arek skrzynia 40km/h, bieg 1A obroty silnika 1000 obr/min 1.2km/h to jest prędkość na utwardzonym podłożu, bez załączonego przedniego napędu, bez obciążenia prędkość odczytana z czujnika prędkości obrotowej na skrzyni, teraz pytanie czy tobie podczas użytkowania w polu pokazuję tą prędkość czy koryguje to radar prędkości

#54 Share Ziel

Ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 994 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2013 - 18:26

Case mx 135 Wydaje mi sie że jeden siłownik w podnośniku szybciej sie podnosi co powoduje wycieki.

#55 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 21 grudzień 2013 - 20:19

Case mx 135 No walsnie z tego co ja czytałem,i dostałem info to reversu sie nie kalibruje.Od jednego z uzytkownikow otrzymałem informacje ze nalezy przeprowiadzic regenracje ,,płyty reversu,,i dlatego pytalem sie jak tam sie bodrac:)skrzynie ma chamska,ale z tego co mowia niezniszczalna:)wiec to reversu przez tył,podobnie jak na tym filmiku?


#56 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1910 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 21 grudzień 2013 - 21:41

Case mx 135 Jak już pisałem według mnie przyczyny mogą być właściwie 2 czyli coś z koszami rewersu ( przegrzane tarczki, przecieki czy co tam jeszcze) lub coś z modulatorem, który źle steruje olejem po zmianie kierunku ale bardziej to pierwsze. Nie wiem co dokładnie znaczy "regeneracja płyty" reversu, bo jeśli ma na myśli wymiane tarczek, przekładek itd no to trzeba go właśnie rozkręcić przy tylnym moście jak na filmie, aby wyciągnąć wałek z koszami. Ale ogólnie to jest już "spora" robota. A czy przy puszczaniu sprzęgła też szarpie lub cięzko płynnie ruszyć? Bo to są te same kosze tyle że sterowane nożnie, on nie ma osobnego sprzęgła.

#57 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 21 grudzień 2013 - 22:39

Case mx 135 Pompa hydrauliczna jest nowa.przy ruszaniu z reversu-szarpie.przy ruszaniu ze sprzegła-nie szarpie,mozna delikatnie ruszyc.Mi sie wydaje,ze jakby sie tarczki slizgały,lub bylo za slabe cisnienie to miałby muła i slizgałby sie poprostu,a tu ewidentnie jest na odwrót;)jak sie machnie reversem az przydusi silnik :blink:

3 minuta 48 sekunda na filmiku



#58 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1910 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 22 grudzień 2013 - 09:36

Case mx 135 łee ja tam nie widziałem nic strasznego, myślałem że aż ci przód podrywa przy zmianie tego rewersu ;) . U mnie jak zmieniam rewers np. na biegu 2c lub 2d to dopiero przydusi silnik aż czarnego dyma puści z komina. Jak jeżdzę na 3 biegu to nawet nie używam rewersu tylko sprzęgło bo aż strach. One tak poprostu mają i mi się wydaje, że szkoda twojej roboty żeby pół ciągnika rozkręcać bo to nic nie da. Ja się łudziłem że jak zregeneruje półbiegi to nie będzie tak na nich szarpał i lipa jest jak było, a się tylko narobiłem. Może coś pokombinuje z modulatorem kiedyś, żeby wolniej napełniał kosze olejem.
A może ciśnienie oleju jest za duże;) ale bardzo w to wątpie.

#59 Share arkadiuszbarzynski

arkadiuszbarzynski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 22 grudzień 2013 - 10:14

Case mx 135

Arek skrzynia 40km/h, bieg 1A obroty silnika 1000 obr/min 1.2km/h to jest prędkość na utwardzonym podłożu, bez załączonego przedniego napędu, bez obciążenia prędkość odczytana z czujnika prędkości obrotowej na skrzyni, teraz pytanie czy tobie podczas użytkowania w polu pokazuję tą prędkość czy koryguje to radar prędkości



Juz pisałem ze potrzebuje wiedziec ile jedzie na 1A bo mam kombajn do warzyw ktorym sie jezdzi do 1km/h. I z ciekawosci chcialem zobaczyc ile wam jedzie, po prostu chce miec porównanie ile moj bedzie jechał na tym biegu. Jednak bede chciał zaryzykować i przełozyc te tryby.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case mx 135 Dzisiaj, 03:22
  •  

#60 Share mati00733

mati00733

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj War-Maz,Olecko
  • Zainteresowania:Maszyny,Komputery,Motory

Napisany 22 grudzień 2013 - 11:25

Case mx 135 grego,tu nie widac,ale szarpie szarpie zdrowo:)wciska w fotel:p no cisnienie to musi miec dobre,hamulce strasznie czule,az strach by nie wyleciec przez przednia szybe:p lekko nacisniesz i juz hamuje na 4 kola.moze rzeczywiscie,one tak maja...ogladalem pompe hydrauliczna,i jest inna niz w podobnym mx150 jakiego ogladalem,pozniej wrzuce foto:)


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case