Polecane posty

farmer15555    85

Witam mam pytanie. W dźwigni zmiany biegów PowerShift jest przycisk do czego on służy ? Do zmiany biegów głównych ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieniu101    2

Do płynnej zmiany z 4na3 półbiegu i odwrotnie bez szarpnięcia tzw.pół sprzęgle, przycisk działa tylko na 4 biegu, za często się go nie używa bo szybciej idzie tarcza sprzęgła

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer15555    85

Mam jeszcze jedną sprawę mianowicie mam case 110 i wczoraj przyslali mi instrukcję po polsku i jest napisane żeby na wom 540 nie zapinać maszyny która ma zpotrzebowanie więcej niż 85 km to prawda ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1734    47

Witam od wczoraj Pali mi się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego. sprawdziłem czujnik jest ok. nie wiem gdzie leży przyczyna? Płyn jest, bezpieczniki sprawdziłem. Zwarłem te dwa kable i dalej się pali. Jak zdiagnozować przyczynę? chodzi o case mx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Ja również mam pytanie. Chciałem sprawdzić stan oleju w piastach przednich. Ciagnik zgaszony stał na równej powierzchni. Podniosłem lewarkiem jedno koło żeby ustawic otwór w pozycji poziomej. Mimo uniesionego koła nie mogłem nim pokręcic. Słychac jak obraca sie wał od napędu. Czy przy wyłaczonym silniku napęd jest załączony?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    204

Napęd na zgaszonym jest załączony ale konstrukcja mechanizmu róznicowego powinna umożliwić kręcenie kołem ale tylko wtedy jak masz podniesione obydwa koła, wtedy jak kręcisz jednym kołem to te z drugiej strony pójdzie w odwrotnym kierunku, ale za to jak podniesiesz tylne koło to już nie można obrócić kołem i trzeba odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Dzięki za info cos podobnego wyczytałem w serwisówce ale nie byłem pewny. Prawde mowiac nie próbowałem podniesc obu przednich kół, ale spróbuje :) Wydaje mi sie ze delikatnie puszcza mi simering na piaście przedniej czy ktos go wymieniał? Duzo z tym roboty? W serwisówce wyglada to na niezbyt trudne ale moze ktos sie podzieli doswiadczeniem?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    16

Ja wymieniałem już w moim MX 100c. Robota jest dość prosta, tylko simmering z lekka kosztowny. W porównaniu do zwolnic Zetora, ta jest jak zabawa klockami Lego :). JD1052 ma rację, napęd przodka jest spięty na zgaszonym.

Edytowano przez Rafik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Ja 1 150 wymienialem za wszystkie uszczelki wraz na osi zaplaciłem około 500 zł z  4 lata temu w serwisie, w sklepie 100 zł taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Dzięki za info cos podobnego wyczytałem w serwisówce ale nie byłem pewny. Prawde mowiac nie próbowałem podniesc obu przednich kół, ale spróbuje :) Wydaje mi sie ze delikatnie puszcza mi simering na piaście przedniej czy ktos go wymieniał? Duzo z tym roboty? W serwisówce wyglada to na niezbyt trudne ale moze ktos sie podzieli doswiadczeniem?

http://allegro.pl/uszczelniacz-case-cat-carraro-new-holand-2295092-i5100522282.html?reco_id=fcf0b89e-0db7-11e7-bf89-027d0b99d793&ars_rule_id=201

 

Wymiana trwa około 1h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Koledzy czy ktos mógłby mi zrobic zdjecie w jaki sposób jest mocowany tylny łacznik podnośnika (ciegno) w czasie gdy na podnosniku nie ma maszyny? Mam oryginalne ciegno, , mniej wiecej na wysokosci jego połowy mam w ciagniku jakis drut ze spreżynką do ktorego pewnie jakos się je mocowało ale nie moge dojsc jak mam zawiesic na nim ciegno. Mam nadzieje ze napisałem zrozumiale o co mi chodzi


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    16

Postaram się wysłać wieczorem, tak jak w moim MX wygląda.

 

No i miało być dobrze,wyszło jak zawsze. Zdjęcia zrobiłem, ale w ten dzień wylądowałem na pogotowiu, co prawda nie ze sobą, ale musiałem kogoś zawieźć no i tak zeszło. Zaraz spróbuję wkleić fotki.

post-18929-0-05916900-1492177042_thumb.jpgpost-18929-0-60001600-1492177068_thumb.jpg 

Edytowano przez Rafik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Mam nadzieje że wszystko skonczyło sie dobrze. Dzięki za zdjecie dokładnie o to mi chodziło. Mam ułamane to uszko na ktorym opiera się ciegno, dlatego nie wiedziałem po co ta blokada.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    16

To metalowe zaraz nad ręką to przyłącze hamulców hydraulicznych, a wyżej plastikowe, to zakończenie odpowietrzenia skrzyni biegów i mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Witam.Mam pytanie troszkę z innej beczki.jestem po wymiane uszczelnień na koszach połbiegów.po wymianie,jak i przed,slizga mi się na 2 pół biegu.mierzylem ciśnienia,to pokazuje 12 na każdym koszu.taczki mialy grubość 2,2 mm,więc nie wymieniłem,skoro nowe mają 2,5.nie mam pomysłu, zamienialem cewki od polbiegow ale nie przyniosło to efektu.pozostaje chyba znowu rozbierac mi pakowac Nowe taczki,choć naprawde wyglądają jak nowe.mi się wydaje,że tarczki powinien się zjechać do końca.czyżby za małe ciśnienie szlo na kosz pół biegu?nie mam pomysłu, wszelkie uszczelnienia są nowe,nowy olej,itp.A polbieg jak się slizgal tak się slizga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zipo1    2

U mnie ciśnienie na każdym półbiegu to 16, ale skoro ślizga się tylko na 2 półbiegu to pewnie tak jak mówisz - tarczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    16

Nie jestem jakimś specjalistą, ale przyczyn może być wiele. Te tarczki jeżeli wcześniej się ślizgały, to może są przypalone czy coś w tym stylu. W instrukcji napraw pisze żeby nie zamieniać tarczek między koszami półbiegów, chociaż mają ten sam wymiar, czyli materiał się musi różnić. Poza tym ciśnienie masz jakieś małe. U mnie jak pompa szwankowała to fachowiec orzekł, że ciśnienie na portach pomiarowych powinno być około 25 bar, i tak też ustawił mi ciśnienie tzw. stand by na pompie. Ponadto warto też sprawdzić czy ten kosz od półbiegu jest szczelny. Być może ma jakieś mikro pęknięcie. To tyle co mi z rana do głowy przyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Dzięki za odpowiedź. No właśnie ciśnie małe. Uszczelniacze na kosztach wszystkie nowe. Właśnie ciśnienie 12na wszystkich, ale.slizgq.sie tylko na.2-gim polbiegu. Chyba trzeba będzie znowu rozbierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    16
Napisano (edytowany)

Zanim rozpołowisz dowiedz się u kogoś jakie ma być prawidłowe ciśnienie i spróbuj to ustawić, to praktycznie nie kosztuje a może rozwiąże problem. I jeszcze coś mi do głowy przyszło. Pisałeś o wymianie uszczelek na koszach, a wymieniałeś uszczelki z przodu wału, te których są 4 i chodzą w nakładanej tulei, no i oringi na rurkach doprowadzających olej do tej tulei? Je się trochę trudno wymienia, bo trzeba je najpierw rozciągnąć a po nałożeniu ścisnąć do wymiaru.

Edytowano przez Rafik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Tak, wszelkie uszczelniacze, teflony na.walkach, na głównych tlokach również. Na tłoku pod teflonem są oringi, również wymienione zostały. Taki grubszy przegląd był robiony. Dziwne te słabe ciśnienie, i dlaczego wszędzie takie same, q ślizga się tylko na drugim polbiegu. Rewers dalej ostro szarpie, natomiast spokojniej zmienia poobiegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Przed złożeniem sprawdzałaś powietrzem że dobrze złożyłeś? powietrze nie ucieka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj