Zaloguj się, aby obserwować  
MF255Rolnik

mały problem z wom-em w mf 255

Polecane posty

MF255Rolnik    9

Witam jestem początkujący także proszę o wyrozumiałość. Mam mały problem z wom w mf 255, podczas jego pracy coś wyje, stuka w skrzyni. Dzieje się tak przy dużym obciążeniu np: rozrzutnik glebogryzarka. Gdy wom pracuje bez niczego czy z rozsiewaczem do nawozu z rotacyjną czy z cyklopem żadnego takiego stukania nie słychać. Dodam że żaden z biegów w skrzyni nie wyje biegi wchodzą bardzo ładnie. Rok temu były wymieniane tarcze sprzęgłowe I i II stopnia jak i przed wymianą jak i po wymianie stuka. Ogólnie to mi to aż tak bardzo nie przeszkadza, chodzi mi o to czy tam się nic nie rozsypnie czy popsuje? Czy Wy też tak macie? Czy można z tym pracować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Wyrobiony wałek sprzęgłowy drugie stopnia WOM z trybem napędowy ,duży luz na zębach i wycie lub stuki pod obciążeniem .

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Pierwsze pytanie, zawsze tak wyje czy tylko wtedy gdy masz wałek załamany np przy skręcaniu?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF255Rolnik    9

przy skręcaniu troszeczkę mocniej a tak to przy dużym obciążeniu. Koledzy można z tym pracować nic się nie rozsypie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF255Rolnik    9

Może to tak ma byś, to aż tak głośno nie wyje. A w waszych ferdkach słychać coś jak jest wom włączony. Nic tu do rzeczy nie ma skręcanie czy załamywanie się wałka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228