Adik_ziel

Pompki Paliwowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Adik_ziel    3

Mam pytanko co ile wymieniacie pompki w zetorach?

 

I jakiej firmy kupujecie. W tamtym tygodniu kupiłem pompke firmy Bosch za 250zł ile u was kosztują?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

 

miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje :D i jak na razie jestem zadowolony ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje ;) i jak na razie jestem zadowolony ;]

 

Sama pompuje w sensie jest napędzana krzywką z pompy wtryskowej :D

 

Co do porannego pompowania to ta pompka nic nie pomoże jeśli nie będziesz miał idealnie szczelnych przewodów doprowadzających paliwo, wymiana całej pompki, wszystkich podkładek miedzianych i przewodu łączącego zbiornik z pomką powinna pomóc, przewód ten powinien być z miękkiej gumy aby łatwo dał się zacisnąć cienkim drucikiem na połączeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0
A czy wymiana tej pompki zmieni to że rano nie trzeba będzie pompować przed odpaleniem??

To nie jest przyczna pompki tylko może być niesprawny zawór który utrzymuje ciśnienie zasilania pompy paliwowej /ten co go słychać przy ręcznym pompowniu/. Proponuję najpierw sprawdzić filtry i napływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

 

Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Oprócz tego taką ręczną pompkę zasilającą ( nie wspomagającą) można kupić w wersji na przewód paliwowy i zamontować choćby na dachu, jeśli tam wygodniej pompować. Do postu wyżej - krzywka jest w pompie wtryskowej, a w zasilającej zazwyczaj popychacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

W tamty tygodniu wstawiłem boscha-150 zł. Od tej pory nie musze pompować rano, przyczyną pompowania jest niesprawny zaworek zwrotny w pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj