Skocz do zawartości

Zdjęcie

ciągnik dla amatora

38 odpowiedzi na ten temat

#1 Share emilmag

emilmag

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 28 sierpień 2013 - 18:52

ciągnik dla amatora Witam jestem amatorem rolnikiem jeśli tak można powiedzieć. Opiszę krótko swoją sytuacje. obecnie mój tata zajmuje się gospodarstwem z podejściem hobbistycznym ma 10 ha klasy 6 i bardzo suchej piaszczystej. i pracuje tam c330 ( stan opłakany ) ja mam możliwość dostania w dzierżawę od 1 do 15 ha ziemi też klasa 6 i 5 ale w pobliżu rzeki obecnie są tam łąki i pola ( trzeba pryskać bo nic tam nie urośnie jak perzu nie zwalcze. razem z dzierżawą będę mógł wydzierżawić ursusa c355 (stan bardzo beznadziejny ) chce siać wyłącznie facelie i żyto proszę o podanie mi jakiś propozycji czy kupować ciągnik czy remontować bo remonty to kapitalne i ciągniki są bez dowodów i nie zbyt mi to odpowiada maszyny jakie mam możliwość mieć to 2i 3 skibowe pługi kultywator z wałkiem 2,5 oraz rozsiewacz nawozów siewnik ( dodam ze na tych polach nie będe miał ani grama obornika jedynie nawozy sztuczne myślałem o 330m oraz MF 255 kasa jaka będe dysponował to 25 tyś chce dodać również że żyto od razu do młyna bym odwoził a facelia siana by była z myślą o moich pszczołach proszę o poradę

Ogłoszenia agrogrosik

• agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
ciągnik dla amatora Dzisiaj, 03:28
  •  

#2 Share lukasz222

lukasz222

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1662 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo, hodowla bydła mięsnego

Napisany 28 sierpień 2013 - 19:22