Zaloguj się, aby obserwować  
kzarczyn

Uszczelnianie układu paliwowego

Polecane posty

kzarczyn    0

Witam

Miałem silnik pomalowany po remoncie i nic nie ciekło.

Musiałem wymienić przewód przelewowy od wtrysków i zaczęły się schody.

Nowy przewód, nowe śruby drążone, nowe podkładki pod śruby i cieknie na trzech wtryskach.

Dokręcone na chama po rozgrzaniu cieknie nadal na dwóch wtryskach.

Rozebrane, przeczyszczone odtłuszczone i dalej cieknie. Zarówno przewód jak i obudowy wtrysków są płaskie, równe i bez zadziorów.

Na wiosnę jak wszystko zawiodło dałem silikon temperaturowy pod podkładki miedziane i kilka miesięcy był spokój.

Teraz znowu puściło i leje się konkretnie, że jeździć się z tym nie da.

Są jakieś patenty na uszczelnienie czy wymieniać przewód i obudowy wtrysków do skutku?

 

Atualnie w akcie desperacji zamiast podkładek mam wycięty plasterek gumowy z przewodu paliwowego i chwilowo się sprawdza, ale znając życie pewnie tez puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Podkładki są wąskie i szerokie.Spróbuj założyć wąskie .Może przewód przelewowy jest wadliwy.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

  1. daj od zetora razem z kołnierzami wtrysków ja mam tak w zetorze 4011

post-61606-0-26526700-1377725046_thumb.jpg

Edytowano przez Dzikizetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Zastosuj podkładki z układów hydraulicznych. Mają taki gumowy kołnierz uszczelniający.

 

Właśnie czegoś takiego szukałem po sklepach ale nikt nigdy nie widział.

Mam takie przy pompce paliwa i sprawują się super, ale przyszły razem z pompką.

Gdzie można kupić takie podkładki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W sklepie z hydraulika, tam gdzie naprawiają hydraulikę, w sklepie z częściami do cięzarówek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubala    0

skombinuj narzynke 8x1 zdaje się , tam jest drobnozwojowy gwint a przynajmniej był :rolleyes: i dogwintuj te śrubki z dziurkami z jeden zwój lub więcej jak sie uda. Potem nowe grubsze podkładki na wszelki wypadek jakby było za mało, a że dokręciłaś " na chama" to śrubę we wtryskiwacz ale nie znaczy że zacisnałeś uszczelki do granicy mozliwości. Ten opór to nie zaciśnięcie uszczelek tylko niemożnośc dalszego wkręcenia tej śrubki!!! Stąd i nieszczelność. aa dokręcaj z czuciem. łatwiej ukręcić tak podrasowane śruby. Krótko- te nowe śrubki są za mało podgwintowane

Edytowano przez kubala

d.zamojskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Uporałem się w końcu z wyciekiem. Okazało się, że otwory w kołpakach wtrysków są już rozbite, (normalnie tego nie widać, dopiero jak się z nowym porówna) nowe śruby też nie trzymają wymiaru jeżeli chodzi o średnicę i długość gwintu.

Nowe śruby, nowy przewód przelewowy, jeden nowy kołpak wtrysku, nowe uszczelki z gumką zamiast miedzianych i nie cieknie.

 

A teraz pytanie za sto punktów. Przy odkręcaniu kołpaka odkręcił się razem tą wkrętką, co ustala ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.

Wkręciłem ją z powrotem mniej więcej na taki sam wymiar, odpaliłem i nie słychać różnicy w pracy silnika.

Czy jest patent na ustawienie tego ciśnienia bez wyciągania wtryskiwacza?

Ewentualnie czy jeden zwój w tą czy w tamtą daje duże zmiany w ciśnieniu?

Czy warto się tym przejmować, wyciągać wtryskiwacz u ustalać ciśnienie na próbniku czy nie zawracać sobie tym głowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tak w ciągniku nie ustawisz idealnie każdego wtryskiwacza.I nie będzie słychać za bardzo czy jest dobrze czy nie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Tak w ciągniku nie ustawisz idealnie każdego wtryskiwacza.I nie będzie słychać za bardzo czy jest dobrze czy nie.

 

Tak też myślałem. Traktor sprawdzony już w polu, a w zimie wyjmę wszystkie wtryskiwacze, i posprawdzam ciśnienia i rozpylanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj