Zaloguj się, aby obserwować  
fortz99

New Holland TD80D problem z oświetleniem

Polecane posty

fortz99    24

Mam problem z oświetleniem w moim TD80D z 2007 roku. Problem polega na tym że nie działo mi nic związanego z elektryką a mianowicie :

- światła mijania

- światła drogowe

- klakson

- spryskiwacz wycieraczki

- światła stop

-kierunkowskazy

 

Zawsze w takim przypadku pomagał jeden sprawdzony sposób mianowicie wyjęcie bezpieczników i przekaźników, przedmuchanie sprężonym powietrzem skrzynki z bezpiecznikami,sprawdzenie bezpieczników i wymiana ewentualnych wypalonych bezpieczników.Po złożeniu wszystkiego zawsze było ok. Jednak tym razem okazało się że nie i doszło kilka problemów. Teraz lista rzeczy które nie działają mocno się wydłużyła :

-światła pozycyjne

- światła mijania

- światła drogowe

- klakson

- spryskiwacz wycieraczki

- światła stop

-kierunkowskazy

-radio

 

Jeżeli chodzi o kierunkowskazy to prawy działa ok a lewy miga jak szalony (tak szybko). Co do świateł drogowych działają jedynie gdy włączane są chwilowo (tzw mruganie światłami). Co do objawów słychać prztyknięcia w przekaźnikach przy próbie uruchomienia świateł drogowych, mijania, klaksonu i przy naciśnięciu na pedał hamulca jednak nic nie działa. Jeżeli ktoś miał podobny problem lub potrafi pomóc mi go rozwiązać bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

zobacz czy nie masz spalonego jakiegoś bezpiecznika i posprawdzaj wszystkie przekaźniki i zobacz czy nie masz przetartej wiązki która idzie z kabiny do tych bezpieczników pod maską (przetarta o te mocowanie maski do silnika) bo w tym miejscu lubi się przecierać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MKrajes    133

Wiązka jest cała, bezpieczniki wszystkie są nowe przecież pisze w pierwszym poście. Ja bym radził ci sprawdzić włącznik świateł tania rzecz to nie jest koszty ok 700 zł jak mnie pamięć nie myli ale to on zawodzi najczęściej

Edytowano przez MKrajes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

Skoro prztyknięcia są w przekaznikach to jednak włącznik świateł działa a pozatym to co ma włącznik świateł do stopu i do radia? ja bym radził jeszcze posprawdzac przekaźniki może nie łączą dobrze bo być może są zakurzone w środku :) przekaźniki są pod maską i pod włącznikami z prawej strony (trzeba je odkręcić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fortz99    24

Wiem sprawdzałem i jedne i drugie bezpieczniki i przekaźniki, zamieniałem nawet przekaźniki jedne z drugimi bo są takie same i nic nie pomagało. Wymiana włącznika świateł nie jest wcale taką tanią sprawą jak się okaże że nie w tym problem. Pytałem się w serwisie i powiedziano mi że pewnie włącznik świateł ale musieliby sami sprawdzić a koszty serwisu i części nh to kosmos więc chcę spróbować jakoś samemu dojść do problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

możesz sprawdzic czy działa włącznik omijając go tzn. połączyć kable tylko trzeba uważac, wg mnie to jak by było coś z włącznikiem nie tak to radio,stop i spryskiwacz wycieraczki by działały ale nie zaszkodzi go sprawdzic , a w jakim serwisie pytałeś?

Edytowano przez crative009

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

oo a z jakiej miejscowości jestes? primator zgadza się drogo bierze bo ok 250 zł za godzine pracy więc się nie zawzinają nad robota, u jak sprawdzałeś czy działa włącznik przez jego ominięcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj