Zaloguj się, aby obserwować  
wiecho

ciśnienie na tłokach w zetor forterra 10641

Polecane posty

wiecho    0

Witam, jakie ciśnienie powinno być na tłokach w zetor forterra 10641. Mierzyłem i miernik wskazywał 21 psi na trzech i 20 na jednym . Niewiem czy tyle powinno być czy miernik zle wskazuje bo słyszałem że powinno być 26-28 psi. Mam problem z zetorem, pod obciążeniem nawet niewielkim ,,zbiera,, się strasznie powoli dopiero po osiągnięciu ok. 1700 obr. zaczyna iść normalnie. Niewiem czy to turbina czy może pompa wtryskowa. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

może zacznij od sprawdzenia końcówek wtryskiwaczy -koszt i naprawa nie trudna a dużo może zmienić w dynamice silnika


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Pewien jesteś, że ta jednostka ciśnienia to PSI? Może atmosfer albo barów?

Gdyby miał takie ciśnienie jakie podajesz nie można było by mówić już o silniku.

Jak dokonywałeś pomiaru sprężania? Próbę olejową zrobiłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiecho    0

Oczywiście nie psi tylko 21 barow. Próbę robiłem w następujący sposób. śilnik pracował przez ok.10 minut następnie na miejsce świec żarowych podpinałem miernik i rozrusznikiem kręciłem do uzyskania największego ciśnienia. A na czym polega próba olejowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Może być tak niskie ciśnienie bo te silniki słabo odpalają w niskich tem.Posiadam 11441 i poniżej zera jest nie do odpalenia gdy popsują się świece.A teraz w lato to silnik powinien palić z pół obrotu a niestety musi trochę zakręcić.Dawka rozruchowa jest duża bo gdy odpala to idzie dużo czarnego dymu.Jaką normę spalin ma ten zetor.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

ciężkie odpalanie nie zależy tylko od kompresji ,ale także od kształtu komory spalnia w tłoku


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiecho    0

Ja raczej na zapalanie w zimie nie narzekam , więc wtryski bym wykluczył. W 10540 miałem problemy z rozruchem zimą , okazało się że wrtyski lały, po wymianie końcówek problem znikł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Jak świece sprawne to nie ma problemu,wystarczy kilka sekund.Przy takiej kompresji jak podałeś to bez swiec nie ma mowy o odpaleniu zimą.Są dwa rodzaje uszczelek pod głowicę 1,2mm i1,5mm.Wymiana uszczelki na cienszą podniesie kompresję.Sprawdz kompresję jak będzie dobrze zagrzany ,musi szybko kręcić rozrusznikiem.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj