DamianWladimirecT25

problem z t-25

Polecane posty

Cześć Zrobiłem remont t-25 w tą zimę i teraz podczas prac polowych zauważyłem ze z komina razem z dymem leci olej. nie wiem czy to normalne i czy tak powinno być. Może za bardzo go od razu przyciskałem w polu ale nic takiego ciężkiego nie robił więc nie wiem. Prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Albo pierścienie popękały, albo zrobiłeś ze 20 mth na luzaka i się jeszcze nie ułożyły, Daj mu większe obciążenie i trochę obrotów i zobaczysz. Wynikiem będzie brak mocy i wydmuchiwanie oleju, albo się dotrze i będzie chodził. Odmą nie dmucha mocno, nie leci biały dym? Tylko nie przegrzej go i pamiętaj o zmianie oleju przy docieraniu. Olej przy dobrze dotartym silniku nie będzie leciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Retragon    3

Miałem ten sam problem dwa lata temu dwukrotnie zmieniałem pierścienie tłoki tuleje a jak się okazało to była wina głowicy daj do regeneracji bądź wymień na nowe problem na bank ustąpi pozdrawiam retragon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, czy aby na pewno to jest olej, należy sobie zadać to pytanie u mnie też wydawało mi się że to olej, a jednak okazało się że jeden z wtrysków lał, i to było paliwo z sadzą podobne do oleju,również zbyt mały luz na zaworach będzie powodował podobne, wręcz identyczne objawy nie całkowite spalanie paliwa i wyrzucanie nie spalonego paliwa z sadzami i częściowo rozpuszczonym nagarem przez komin.Sprawdż wtryski i zawory najpierw zanim zaczniesz rozbierać silnik :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Retragon    3

u mnie z tego co pamiętam to w głowicach wstawiono nowe prowadnice i po problemie a gdyby wtryskiwacz lał to silnik by był słabszy i dymił na biało ,,,,,,,,,pozdrawiam retragon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam , dzis wsiadam do ciągnika pale a tu nagle cos piszczy,szumi nie wiem dokładnie co to za dzwiek . Sprzęgło wszystko działa normalnie , co to moze byc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, co pierwsze to zlokalizuj gdzie ten dżwięk słychać, z silnika, sprzęgła,wentylatora ,alternatora itd. , dokładnie ustal ,a dopiero można stawiać jakieś diagnozy :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,zdejmij pasek klinowy i kręć kółkiem pasowym wentylatora jak też altka i będziesz słyszał czy łożyska szumią ,ponadto zobacz luz na łożyskach i wówczas okaże się gdzie tkwi przyczyna owej awarii :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, jako ośka wentylatora jest tuleja z dwóch stron z toczona pod łożyska, a przez nią przechodzi śruba na przelot i z drugiej strony nakrętka, weż załóż klucze po obu stronach, jeden od strony koła pasowego drugi od wiatraka i w ten sposób rozkręcisz i wyjmiesz śrubę, po tym zdjąć koło pasowe następnie wiatrak, a w obudowie wentylatora będziesz widział zabezpieczenia trzeba je wyjąć, potem w ten wałek przez jakieś drewko lekko pukaj i przebijesz ośkę z jednym łożyskiem na drugą stronę, a jedno łożysko zostanie Ci w obudowie i też go łatwo wybijesz, chyba nie muszę pisać co z wierzchu pozdejmować, to sam to będziesz widział, zwróć uwagę na szerokość łożysk przy zakupie aby takie same były lub musisz w razie węższych podkładkami wyregulować, i jeszcze jedno co ważne, łożyska wysokoobrotowe czy tam szybkobierzne jak kto woli nazywać bo różnych określeń ludzie używają i zaznaczam że zwykłe jak założysz to na krótką metę i w krótkim czasie wysiądą, ja tak miałem, założyłem zwykłe bo innych nie mogłem dostać, a na czasie zależało bo robiłem zasiewy, to nawet tygodnia nie wytrzymały :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

U mnie też były węższe łożyska i chodziły nawet 10 lat, ale pod koniec to już nieźle gwizdały, ktoś nawet tylejki dystansowe dotoczył, a ja zamontowałem oryginały ijuż nie pamiętam jakiej firmy, ale raczej dobrej, bo miały naładowane dużo smaru, a teraz to robią na sztukę i każde łożysko trzeba otwierać i sprawdzać, bo czasami nie kładą smaru i łożysko po kilku minutach pracy się zaciera.

Załączam linki do kilku pomocniczych zdjęć, z tego, co u mnie było zamontowane w wentylatorze: (jeśli facebook nie będzie stwarzał problemów)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj