bomba997

case 5130 jaki olej hyd. i silnikowy??

Polecane posty

bomba997    0

witam jestem szczesliwym posiadaczem case 5130 wszystko dziala jak nalezy, mechanicznie sprawny z malym mankamentem bo jak go zgasze to zeby zapalic jeszcze raz musze go pokrecic troche tak jakby sie zapowietrzal czy cos bo jak zapali to juz nie ma problemu.

i tak zwracam sie do was z wielka prosba bo niedlugo musze nim wyjechac w las a nie mam pojecia jaki olej silnikowy wlac nie ma zadnych wyciekow ani tym podobnych, i nie wiem czy wymieniac olej chydrauliczny czy nie i na jaki przedewszystkim... gosc co go sprowadzil mowil ze jest agrol stou zalany czy to dobry olej?

a co do silnika mam od znajomego nowy olej co do tirow zalewa 15w/40 castrola za 8 zl za litr czy moge zalac takim czy mam gdzies szukac tych olejow po serwisach?? prosze o szybka odpowiedz

dzieki z gory pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

jak to Castrol Delvac to śmiało go lej do silnika, do tych skrzyń oryginalnie to chyba Akcela HY Trans był. Czy wymieniać to nie wiem jeśli masz pewność że jest w miarę świeży i nie mieszany to trochę możesz pojeździć z tego co wiem to leją go do zachodnich ciągników, ale jeśli to handlarz tak mówił to bym mu nie wierzył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomba997    0

ok dzieki za info napewno wymienie olej hyd. i filtr nie ma co ryzykowac... a jeszcze takie pytanie zaczyna mi lac uszczelniac od walu napendu przedniego przy bloku ciagnika. czy to moze byc spowodowane wyrobionym olejem czy trzeba to juz wymienic i jakie ewentualni koszty?? dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

raczej wyrobiony uszczelniacz, choć mi ciekło z piasty tylnego koła i po wymianie jakoś nie leci już. Na stronie case masz katalog online zobacz nr tego uszczelniacza i wpisz w google czasami takie simeringi potrafią kosztować ze 300zł także żebyś się nie zdziwił...jak już będziesz miał spuszczony olej to możesz sobie go wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomba997    0

a nie wiesz moze jak wyglada wymiana takiego czegos mozna to chyba zrobic z zewnatrz czy nie?

 

a i takie pytanko wicie gdzie moge kupic w dobrej cenie taki olej do niego i filtr?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia424    5
Dnia Wednesday, August 21, 2013 o 17:33, 123wojtex napisał:

Ja do swojego leje Akcela Engine Oil do silnika, a do skrzyni Akcela Nexplore.

Po ile litrow lejesz do skrzyni i silnika ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj