Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem ze smarowaniem silnika w C330M


10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Tanco96

Tanco96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sochaczewa
  • Zainteresowania:Motoryzacja i rolnictwo

    KPK Kumurun Team

Napisany 13 sierpień 2013 - 16:32

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Witam.Na wstepie chciałbym podkreślić iż sytuacja jest napięta jak plandeka na żuku a to wszystko przez dziwny problem z kontrolką smaowania w ciapku. Dziś wymieniłem olej i pojechałem podorywać. Dodam iż przed wymianą oleu wszystko było wporządku,gdy wymieniłem olej to odpaliłem ciapka na troszkę silnik popracował na wolnych obrotach i wszystko było wporządku tzn.żadnych wycieków,smarowanie się nie paliło,zgasiłem go i po ok.30minutach sprawdziłem stan oleju i był w normie. Wyjechałem w pole podorywałem ok. godziny aż tu nagle na nawrocie zapaliła się lampeczka smarowania. No to zgasiłem silnik zrobiłem oględziny silnika czy nie ma oleju w chłodnicy czy nie wywala do z pod korka oleju itd. i po 15 minutach sprawdziłem stan oleju i był w normie lecz gdy odpaliłem traktor najpierw kontrolka zgasła a potem się znów zapaliła ale nawyższych obrotach zgasła no więc zjechałem z pola i chciałbym się was poradzić co może przyczyną tego incydentu. Z góry dziękuje serdecznie za odpowiedź :)
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ze smarowaniem silnika w C330M Dzisiaj, 23:37
  •  

#2 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 13 sierpień 2013 - 16:41

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Tematów takich już było sporo...
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia oleju manometrem bo czujnik wiesz mógł się zepsuć itp manometr pokaże faktyczne ciśnienie
Jeśli będzie zbyt niskie wtedy trzeba szukać dalej, nic nie pisałeś o filtrze kiedy wymieniany??? Jeśli filtr wymieniany i czysty trzeba zdjąć misę i zacząć od pompy czyli mocowanie smoka, zaworek przelewowy, połączenie pompy z blokiem(rurka)

#3 Share Tanco96

Tanco96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sochaczewa
  • Zainteresowania:Motoryzacja i rolnictwo

    KPK Kumurun Team

Napisany 13 sierpień 2013 - 16:57

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Przepaszam jeśli taki temat juz był. Filtr oleju wymieniany dziś razem z olejem. Dziwne to troszkę bo ta kontrolka działa teraz jak kontrolka od ładowania.Jeszcze się zastanawiam czy ten olej czasami jakiś felerny nie jest niby jak brałem go wlewałem to nic dziwnego nie zauważyłem.
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

#4 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 14 sierpień 2013 - 09:56

Problem ze smarowaniem silnika w C330M zacznij od zmiezenia ciśnienia oleju... jak będzie niskie to zacznij od wymiany oleju bo może być felerny
KPK Kumurun Team

#5 Share Tanco96

Tanco96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sochaczewa
  • Zainteresowania:Motoryzacja i rolnictwo

    KPK Kumurun Team

Napisany 15 sierpień 2013 - 03:50

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Panowie wczoraj odpaliłem ciągnik z samego rańca i nic się nie paliło wszystko w jak najlepszym porzadku pojeździłem z 2 godziny z kosiarką rotacyjną i kontrolka się zapaliła więc zgasiłem go na 10 minut odpaliłem pojeździłem jakieś 15 minut i znowu to samo.Im dłuższa przerwa w działaniu silnika tym później dłuższy czas jego pracy bez tej kontrolki. Myślę że ten olej moze być jakiś felerny bo kupowany był na targowicy luzem (kupowaliśmy tak od długiego czasu i nic się nie działo)
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

#6 Share lukasz222

lukasz222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1662 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, hodowla bydła mięsnego

Napisany 15 sierpień 2013 - 10:03

Problem ze smarowaniem silnika w C330M z oleju robi Ci się po prostu woda z tego wynika, ma tak małą lepkość po rozgrzaniu, że nie potrafi utrzymać ciśnienia

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ze smarowaniem silnika w C330M Dzisiaj, 23:37
  •  

#7 Share Tanco96

Tanco96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sochaczewa
  • Zainteresowania:Motoryzacja i rolnictwo

    KPK Kumurun Team

Napisany 15 sierpień 2013 - 18:01

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Czyli nie ma innego wyjścia jak ponownie wymienić olej na jakiś lepszy.
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

#8 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 sierpień 2013 - 19:39

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Kup sobie kolego taki zestaw i zamontuj http://allegro.pl/cz...3457535630.html
i będziesz wiedział jakie masz ciśnienie a co do kontrolki może czujnik lecieć w kulki.A co do oleju to ja leje do wszystkich klamorów tedex 20 w 50 i jestem zadowolony z tego oleju.

#9 Share Tanco96

Tanco96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sochaczewa
  • Zainteresowania:Motoryzacja i rolnictwo

    KPK Kumurun Team

Napisany 18 sierpień 2013 - 15:14

Problem ze smarowaniem silnika w C330M wymieniłem olej ale nie potrzebnie bo po wymianie oleju kontrolka zaczęła mi się palić jak ładowanie czyli na małych obrotach się zapalać itd. W końcu poprzeglądałem wszystkie kable i okazało się że jeden jest nadpalonyczyli został sam drut a osłonka się spaliła dołączyliśmy inny kabelek i jak na razie się nie pali ale pojawiają się inne cuda wianki itp. Czyli bez elektryka się nie obejdzie.
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

#10 Share mark21

mark21

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 22 sierpień 2013 - 19:52

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Pierwsze co bym zrobił w tej sytuacji to wymienił czujnik oleju lub zmierzył ciśnienie.
Z tego co opisujesz wnioskuję, że na starym oleju kontrolka nie zapalała sie bo ciśnienie było większe, olej był przepracowany i gęsty.
po wymianie nowy olej ma mniejszą lepkość. Przy zimnym oleju ciśnienie zawsze jest większe. Jak silnik się rozgrzeje ciśnienie spada. Na nowym oleju po rozgrzaniu silnika ciśnienie jest mniejsze niż na starym
Z tego wynika, że albo czujnik jest walnięty albo faktycznie masz za niskie ciśnienie.
Miałem taką usterkę kiedyś w swoim "maluchu". Wtedy walnięty był czujnik

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem ze smarowaniem silnika w C330M Dzisiaj, 23:37
  •  

#11 Share Tanco96

Tanco96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sochaczewa
  • Zainteresowania:Motoryzacja i rolnictwo

    KPK Kumurun Team

Napisany 25 październik 2013 - 00:23

Problem ze smarowaniem silnika w C330M Żeby zakończyć ten temat to podsumuje to wszystko
-został wkręcony zestaw do mierzenia ciśnienia oleju i w orce ciśnienie było mniej więcej na większej części zielonej skali (patrząc od lewej strony)
-ciągnik został zaprowadzony do elektryka by zrobił porządek z elektryką (bo czasami kontrolka ciśnienia paliła się z takim samym natężeniem światła tak jak kontrolka ładowania)
-został wymieniony również czujnik i problemy zniknęły
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Podobne tematy c330m ursus siilnik