Zaloguj się, aby obserwować  
MichalM1

EGR w Zetor 7341

Polecane posty

MichalM1    0

Witam. Chciałbym się pozbyć systemu EGR (bo chyba taki był montowany w moim Zetorze). Jestem laikiem jeżeli chodzi o silnik, dlatego moje pytanie. Czy przewód/ rura łącząca, wskazana na zdjęciu zamieszczonym poniżej, odpowiada za EGR? Czy ktoś już ją zaślepiał i czy nie spowodowało to wzrostu temperatury silnika? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

http://docs.google.c...dit?usp=sharing - link do zdjęcia

http://imageshack.us...s/547/r7xl.png/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

z tego co widzę chciałeś zatkać rurę wydechową :P Po zaślepieniu jej by ci traktor po prostu zgasł... EGR'u na tym zdjęciu nie widze.

Edytowano przez Kamil1998

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalM1    0

no to się popisałem :D dzięki chłopaki za odpowiedź. Jeżeli nie jestem w błędzie traktor spełnia Euro 3. W jaki spsób jest to zrealizowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

euro 2 to jeszcze się zgodzę ale na pewno nie euro 3 u mnie jest dołożony intercooler a na turbinie jest nabita tabliczka euro 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.