Zaloguj się, aby obserwować  
Bartosz880308

zetor 8145 jaki wał korbowy

Polecane posty

witam mam taki problem rozebrałem wczoraj ciągnik i okazało się ze wał nie nadaje się juz do szlifu i teraz moje pytanie czy kupować nowy ze sklepu czy używany podobno nominalny

ciągnik nie posiada turbiny

Edytowano przez Bartosz880308

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Ciężka sprawa bo jak bym miał kupić nowy ze sklepu jakiś made in India to już bym raczej wolał ten używany, tylko żeby była pewność, że wszystko w nim jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Proponowałbym nowy oryginał, ale to koszt ok 5000zł

Pozdro


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rico39    0

Za 5000 to dwa takie silniki mozna wyremontowac. Czesci do zetorow sa stosunkowo niedrogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

a ja mysle ze jesli sytuacja pozwala podjechac gdziesc do szlifierza niecg go pomierzy i sprawdzi osiowosc oczywiscie tego urzywanego wtedy bedziesz wiedzial na czym stoisz


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

nawet jak kupisz indyjski, dobrze mechanik złoży silnik i dobrze go dotrzesz to wytrzyma Ci te 4-6 tys godzin.

Ja wiozłem wał prawie 100km a i tak średnio jestem zadowolony.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Za 5000 to dwa takie silniki mozna wyremontowac. Czesci do zetorow sa stosunkowo niedrogie

Już to widzę, wstaw tylko chinśkie zestawy naprawcze, znajomy oszczędzał na remoncie to terazna pusto pod góre nie może wjechać


Zetor Team
Pomogłem? Naciśnij zieloną strzałkę obok mojego postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj