Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciekawe Filmy


5079 odpowiedzi na ten temat

#741 Share marecki

marecki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 17 listopad 2007 - 12:17

Ciekawe Filmy Filmik dla tych co lubią jak się kółka kręcą w miejscu.moja produkcja.
filmik
<blockquote>
</blockquote>

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 07:32
  •  

#742 Share Piochu

Piochu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Gołańczy
  • Zainteresowania:Rolnictwo.

Napisany 17 listopad 2007 - 12:35

Ciekawe Filmy Golf w starciu z Bizonem

Ursus w tractorpullingu
http://www.youtube.com/user/Piochu2 - moje filmy na YT. Pozdrawiam

#743 Share biker

biker

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Działdowo/ Lipowiec Kościelny

Napisany 17 listopad 2007 - 13:03

Ciekawe Filmy @marecki co to za nuta w twoim filmie???:lol:

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 07:32
  •  

#744 Share jankowski17

jankowski17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Lubelskie ;)
  • Zainteresowania:rolnictwo, ciężarówki, ciągniki, maszyny budowlane i rolnicze, komputery, gry, TVN Turbo, transport drogowy, program Na osi, pioruny, błyskawice, burze itp

Napisany 17 listopad 2007 - 19:42

Ciekawe Filmy http://pl.youtube.co...feature=related kozacki filmik chyba najfajniejszy jaki dotychczas ogladalem.
16 biegów, 500 koni, 40 ton za sobą... To jest to... SCANIA
MAN TGA 41,440 8x6 tym teraz pomykam

POZDROWIONKA DLA CAŁEGO AGRO FOTO

#745 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9425 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 17 listopad 2007 - 21:04

Ciekawe Filmy http://pl.youtube.co...feature=related 6200 w ogniu

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#746 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 17 listopad 2007 - 21:29

Ciekawe Filmy

http://pl.youtube.co...feature=related 6200 w ogniu


szkoda go

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...


#747 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 17 listopad 2007 - 22:03

Ciekawe Filmy

http://pl.youtube.co...feature=related kozacki filmik chyba najfajniejszy jaki dotychczas ogladalem.


Muzyka jest zmieniona.
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#748 Share rolnikbezpola

rolnikbezpola

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Południowa wielkopolska

Napisany 17 listopad 2007 - 22:10

Ciekawe Filmy oki moze wiesz co to za muza
Zdrowia szczęścia pomarańczy niech Ci Żona nago tańczy!!!;). Życzy Wojtek :D :D :P
__________________________________________________________________________
Zdradzę Ci największą tajemnice internetu:
google nie gryzie wikipedia też!!!

#749 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 17 listopad 2007 - 22:28

Ciekawe Filmy To jest "Gummi Bear Im Your Funny Bear" tylko ze tamto jest chyba Remix

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...


#750 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 listopad 2007 - 12:52

Ciekawe Filmy http://www.youtube.c...feature=related nie ogladalem wszystkich filmikow umieszczonych w tym temacie wiec jakby sie powtorzylo to dajcie znac
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 07:32
  •  

#751 Share silver95

silver95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 323 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CRA

Napisany 18 listopad 2007 - 14:33

Ciekawe Filmy http://pl.youtube.co...h?v=Iz0H49MotLg moj nowy film
Moje filmiki
www.youtube.com/user/manieks119

#752 Share Pejus94

Pejus94

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:płd. wlkp.

Napisany 18 listopad 2007 - 14:43

Ciekawe Filmy http://www.youtube.c...feature=related sprzęt @ Viper
W moim gospodarstwie żądzą MF 255 i URSUS C330

#753 Share Bamboocha

Bamboocha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 492 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ostrołęki

Napisany 18 listopad 2007 - 17:05

Ciekawe Filmy

http://pl.youtube.co...h?v=Iz0H49MotLg moj nowy film


mógłbyś mi podac tytuł pierwszej piosenki??
http://www.youtube.c...er/michalqaz123 <------ Moje dzieła :)Polecam!!!

#754 Share SzTyWnY

SzTyWnY

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 18 listopad 2007 - 17:10

Ciekawe Filmy :P Moja produkcja http://pl.youtube.co...h?v=WNk0vfzph68 :lol:

#755 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 listopad 2007 - 18:29

Ciekawe Filmy Związane z rolnictwem i śmieszne. http://pl.youtube.co...feature=related
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

#756 Share DjKrak

DjKrak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radomsko

Napisany 18 listopad 2007 - 18:55

Ciekawe Filmy

mógłbyś mi podac tytuł pierwszej piosenki??


"Bittersweet Symphony" to jest pierwsza piosenka.

#757 Share oki39

oki39

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 18 listopad 2007 - 19:49

Ciekawe Filmy

oki moze wiesz co to za muza


Adik ziel napisal;) Ale wlasnie chyba cos innego, bo slyszalem cos podobnego. :lol:
Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

#758 Share Seweryn

Seweryn

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bytom

Napisany 20 listopad 2007 - 18:27

Ciekawe Filmy http://pl.youtube.co...h?v=1XhYj2H0vdU wielki Fendt :lol:

#759 Share black08

black08

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 20 listopad 2007 - 19:39

Ciekawe Filmy http://www.maxior.pl...ear_Traktory_PL :P :lol:
kujawy to jes to!!!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 07:32
  •  

#760 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 20 listopad 2007 - 19:58

Ciekawe Filmy

http://www.maxior.pl...ear_Traktory_PL :P :lol:


z samolotem jest mocne xD

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...


Podobne tematy belarus wesolo

Tylko na agroFakt.pl: Jak żywić krowy w sezonie zimowym? zobacz »



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk