Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciekawe Filmy


5072 odpowiedzi na ten temat

#201 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 20 kwiecień 2007 - 13:32

Ciekawe Filmy Nie wiem czy było, ale daję


KS Falubaz


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 05:55
  •  

#202 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 20 kwiecień 2007 - 14:42

Ciekawe Filmy w drugim podejsciu miał nie wielkie problemy zauważcie, wiec jeszcze coś wiecej może być przydatne... :wacko:

#203 Share samo

samo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 423 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Nowego Sącza
  • Zainteresowania:konie i jeżdziectwo

Napisany 20 kwiecień 2007 - 19:57

Ciekawe Filmy

-nie ma to jak czysta moc :wacko:

ile ta bestia może mieć KM??

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 05:55
  •  

#204 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 20 kwiecień 2007 - 21:06

Ciekawe Filmy http://www.youtube.c...s...ted&search=

#205 Share Lukasz4255

Lukasz4255

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Piask
  • Zainteresowania:motoryzacja, film ,muzyka, technika rolnicza,

Napisany 20 kwiecień 2007 - 22:22

Ciekawe Filmy Fajne filmiki:



#206 Share samo

samo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 423 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Nowego Sącza
  • Zainteresowania:konie i jeżdziectwo

Napisany 21 kwiecień 2007 - 11:38

Ciekawe Filmy http://www.youtube.c...Q...ted&search= liczy się pomysł :wacko:

#207 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 21 kwiecień 2007 - 11:53

Ciekawe Filmy ja juz opowiadałem o tym sposobie w temacie gdzie sie ostatnio zakopaliście

#208 Share robcio3dz

robcio3dz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice ostrołeki
  • Zainteresowania:Dziewczyny, AF, %, i jazda wszystkim co ma kola:)

Napisany 21 kwiecień 2007 - 12:15

Ciekawe Filmy
Wiecie moze co to za ciagnik? i jaka jest jego moc?
URSUS POLUBISZ POLNĄ DROGIE!!!

#209 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 22 kwiecień 2007 - 01:25

Ciekawe Filmy

-nie ma to jak czysta moc :wacko:

takim monstrum to mozna góry przeciągać...hehe :P nawet nie drgnął, od razu wyciągął dla niego to jest nic i to sie nazywa prawdziwa moc.. :P
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#210 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 22 kwiecień 2007 - 07:17

Ciekawe Filmy jak to nie drgnął? oglądaliście filmik do końca? w drugom podejsciu miał troche problemu

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 05:55
  •  

#211 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 22 kwiecień 2007 - 11:05

Ciekawe Filmy heh. no moze i tak ale czy to jest wazne? liczy się to ze go wyciągnał...ciapkiem bys tak nie zrobił :wacko:
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#212 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 22 kwiecień 2007 - 15:40

Ciekawe Filmy ciapek (pomijając inne szczegóły) nie jest przegubowy :wacko:

#213 Share Axial

Axial

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska lubelskie/ podkarpackie

Napisany 22 kwiecień 2007 - 19:06

Ciekawe Filmy

-nie ma to jak czysta moc :wacko:

Mnie zaintrygowało to, a mianowicie: z czego zrobiona jest ta lina i gdzie można taką kupić???
Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

#214 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 22 kwiecień 2007 - 19:38

Ciekawe Filmy to jakaś specjalna taśma co się wciąga. Jak by im zwykło mocno line dał to by tak nie dało się szarpać bo by coś urwali. Jak ktoś często musi tak "wyjeżdżać" to taka "linka" się na pewną przyda.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#215 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 22 kwiecień 2007 - 22:14

Ciekawe Filmy

ciapek (pomijając inne szczegóły) nie jest przegubowy :wacko:

dobra wygrałeś... :P drgnął ale tylko raz...heh :P

Filmiki:
---- zobaczcie to..hehe taki traktor to jest to..oczywiście JD.
---- Case STX
http://www.youtube.c...8...ted&search= ----- Dla fanów ST
http://www.youtube.c...E...ted&search= ----- o Simtractor
----- Super filmik o marce Claas--- polecam
---- znów Claas (Quadrant)
----- Claas Jaguar, tez fajne ;]
------ Deutz Fahr Topliner
------ NH CR970 w akcji (bez głosu)
-----MCcormick w akcji, tylko wyciszcie sobie to bo język w jakim jest to przedstawiane jakoś mi nie przypadł do gustu i jakby filmik był dłuższy to nie wiem czy bym wytrzymał do końca, ale bez głosu o wiele lepiej się ogląda, filmik dobry, a zamiast głosu puśćcie sobie jakąś fajną muzykę i bedzie super...heh


I to by było narazie tyle...
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#216 Share sztafek#8482;

sztafek#8482;

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Oświęcim

Napisany 23 kwiecień 2007 - 14:02

Ciekawe Filmy a nie wiecie jak sie nazywa ta piosenka co leci w filmiku z DFem? jakoś tak mi wpadła w ucho

#217 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 23 kwiecień 2007 - 14:24

Ciekawe Filmy jeśli chodzi ci o tą piosenkę z tego filmiku co ja dodałem link to własnie mi tez jakoś się ona znajoma wydaje ale nie wiem jak sie nazywa...heh :wacko: nawet fajna.
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#218 Share Pixel

Pixel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 kwiecień 2007 - 14:40

Ciekawe Filmy Jesli chodzi o tego DF co jest w simtractor to ta słynna piosenka sie nazywa Darude - Sandstorm a jezeli chodzi o Toplinera to nie wiem,ale tez mi sie podoba :wacko:

Wszelakie skargi, zażalenia, pochwały i prośby dotyczące mojej pracy na AF i samego AF proszę kierować na PW. Z góry dziękuje :)


#219 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 23 kwiecień 2007 - 15:33

Ciekawe Filmy a nie wiesz czasem jak nazywa się ta piosenka z tego filmiku z Simtractor z tym Stx'em??
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciekawe Filmy Dzisiaj, 05:55
  •  

#220 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 kwiecień 2007 - 19:33

Ciekawe Filmy ciekawe ile kosztowała taka lina kinetyczna sam bym sobie taka kupił ale napewno ze 2000 zł

Podobne tematy belarus wesolo

Tylko na agroFakt.pl: Mocno opóźniony termin siewu zobacz »