Skocz do zawartości




Reklama



Farmtrac Escort 550/550 DT

ft farmtrac escort 550 550 dt dt

  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
26 odpowiedzi na ten temat

#1 TheKarolZaremskiTV

TheKarolZaremskiTV

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szklarka Myślniewska
  • Zainteresowania:Interesuję się rolnictwem :)
    Zapraszam również na moją stronę na FB :D
    https://www.facebook.com/pages/Polskie-Rolnictwo/224966267663283

    Oraz na mój kanał na yt :)

    http://www.youtube.com/user/TheKarolZaremski

    Pozdrawiam

Napisany 27 lipiec 2013 - 20:38

Witam !
Ostatnio w internecie zauważyłem nowe FT escort i nie wiem za bardzo co to jest.
Czytałem, że jest on zaprojektowany przez polaka, ale nie dokońca jestem pewien dlaczego ESCORT ?!
Czy to może jakaś licencja albbo cuś.
I czy jest on warty swojej ceny (39 900) tak twierdzą media.
Bo jak by był dobry to by się trochę kasy nazbierało i by sie kupiło.
Koledzy Agrofotowicze Ratujcie ;]!!!

Załączone miniaturki

  • FARMTRAC_ESCORT_550_DT_3169.jpg


#2 Kondziu1832

Kondziu1832

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamość

Napisany 27 lipiec 2013 - 21:56

Bez kabiny to to jest jakieś nie porozumienie?

#3 kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Members
  • PipPipPip
  • 5591 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 27 lipiec 2013 - 21:58

Za 40 netto masz model bez przedniego napędu i nie wiadomo co ma w standardzie. Ciągnik wygląda podobnie do oferowanego modelu 555DT z kabiną. To co podałeś na zdjęciu kosztuje już 50tys netto, model z kabiną kosztuje 30tys więcej, a technicznie niczym się nie różni, więc pytanie jest takie- czy sama kabina jest warta 30tys? Czy zaoszczędzono na czymś więcej?

#4 bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC/ELC

Napisany 28 lipiec 2013 - 08:46

z tego co ja się doczytałem to jest to stary model Forda delikatnie dostosowany do dzisiejszych realiów, wygląda to na prostą mechaniczną konstrukcję, na allegro podstawowa wersja jest w cenie 49tys.zł brutto, do tego widziałem też kabinę za 5500zł, według mnie dobra oferta w zastępstwie starych c-330, MF, c-360, nawet wersja bez przedniego napędu.
Jeśli nowy ciągnik z kabiną ma kosztować ok. 56tys. zł brutto, to dla mnie jak najbardziej ok, a parametry ma lepsze niż c-360, którego wg. mnie może ten FT z powodzeniem zastąpić

#5 pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1796 postów
  • 15681422
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 30 lipiec 2013 - 20:17

Mam farmtraca 555 ostatnio bardzo dużo widzę reklamowany model escort 550/550dt i z tego co widze na zdjęciach i parametrach to jest to identyczny ciągnik co mój tylko tgzw. wersja budżetowa czyli coś jak ursusy 3512 z kabiną KK a w wersji pomostowej . Bardzo chętnie porównałbym model 550 z swoim , jestem ciekaw czy dużo traci na komforcie pracy w wersji bez kabiny , propozycja godna zastanowienia bo różnica w cenie spora , ciekawe czy wynika tylko z braku kabiny i jej wyposażenia czy materiały na konstrukcję są może gorszej jakości ... ?

  Chyba farmtrac uparł się na wyparcie z eksploatacji starych ursusów itp. bo nowe modele są szeroko reklamowane i cena też kusi , bo jeśli ktoś miałby możliwość wziąć taki ciągnik na program typu Modernizacja gospodarstw rolnych to może mieć nowy ciągnik za 20-30tyz sł .

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#6 Marcin349

Marcin349

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 lipiec 2013 - 10:42

Tylko żeby on miał skrzynię 8/8 i biegi z boku to byłby miód, no bo tak naprawdę wygląda to jak ursus 3512 z dołożonym napędem bo skrzynia podobna 8/2 silnik 3, i ogólny zarys. Przydało by się zamontowanie obciążników  z większych i niech cena będzie 65k z kabiną bo jak 60 normalny to z tymi dodatkami co chciałbym to spoko.

#7 bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC/ELC

Napisany 31 lipiec 2013 - 11:12

sądzę że dla kogoś kto przesiądzie się na ten sprzęt z c-330/360 to i tak będzie ok w stanie takim jak obecnie
skrzynia-fakt, mogłaby być 8/8, ale przy tej cenie można pójść na pewne ustępstwa
obciążniki-nie każdemu są potrzebne, można dokupić w swoim zakresie, więc po co zwiększać cenę za coś co nie każdy potrzebuje
kabina wg. allegro kosztuje 5,5k zł do tego pojazdu, czyli cały z kabiną 4x2 i bez tura kosztuje 55k zł brutto, dla mnie bomba

#8 Marcin349

Marcin349

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 lipiec 2013 - 12:59

z tego co wiem to z 4x4 bez kabiny kosztuje 56k a porównując go do c-360 w nowego typu kabinach i zadbanrgo to oprócz 4x4 i wspomagania niczym się nie wyróżnia bo kto po przesiadce z c-360 będzie się chciał schylać.

#9 bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC/ELC

Napisany 31 lipiec 2013 - 18:08

http://otomoto.pl/fa...dt-A339286.html
cena za 4x4, czyli 550 DT to 65k zł

#10 stop

stop

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 sierpień 2013 - 15:33

550 chyba nie ma instalacji pneumatycznej i dlatego jest tańszy od 555 ;)

#11 bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC/ELC

Napisany 06 sierpień 2013 - 18:24

gadałem dziś z bratem, podobno za 40k zł dostaje się totalnego golasa, brak nawet tylnych zaczepów, tak wyczytał w jakiejś gazecie, po doposażeniu go w te d*perele cena rośnie

#12 marcin28176

marcin28176

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 sierpień 2013 - 20:55

Nie wiem czy się opłaca ponieważ ma tylko 48 koni chyba to c360 ma 52 ;). Za tą kasę nic nie dostaniesz nowego ale już ładnego zetorka (z używki) :D

#13 bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC/ELC

Napisany 11 sierpień 2013 - 08:38

za 50k zł ten zetor to będzie miał z 15 lat i przebieg 7tys.mtg. <_<

#14 Mariuszt5050

Mariuszt5050

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 11 sierpień 2013 - 10:19

Za farmtraca escort 550 bez przedniego napędu w wersji standardowej kosztuje 39 990 zł. Za model 4x4 trzeba zapłacić 52 990zł. W opcji jest za układ hydrauliczny jednosekcyjny z 2 szybkozłączami -1190zł lub dwusekcyjna z czterema szybkozłączami to koszt 1690zł.  Zaczep górny i dolny- 1450zł. Przedni TUZ- 6790zł. Pneumatyka jednoobwodowa-3390zł lub dwuobwodowa-5990zł. Podgrzewacz cieczy chłodzącej- 990zł. Komplet obciążników przednich 172kg- 900zł. I tylnich 800zł.         Wszystkie ceny netto

Edytowany przez Mariuszt5050, 11 sierpień 2013 - 19:26.


#15 bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC/ELC

Napisany 11 sierpień 2013 - 15:18

czyli tak na szybko co by paoswało mieć: 4x4,hydraulika 2-sekcje,zaczepy, pneumatyka 1-obwodowa-razem prawie 60k zł netto, trochę marnie, chyba z e wersja 4x2- razem ok 48k zł, nie ma jeszcze tragedii
koloego mariuszt5050-proszę edytuj post, nieprawidłowo podajesz wartości liczbowe-nie potrzebne te tys. na końcu kwoty

#16 Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • 5384 postów
  • 1277053
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 11 sierpień 2013 - 17:11

dziwny jest udźwig podnośnika. W wersji z przednim napędem podnośnik jest słabszy o 400kg. No i nie ma nigdzie podanej prędkości na poszczególnych biegach o prędkości maxymalnej nie wspomnę.
W sumie niegłupi ciągnik pomocniczy zamiast trzydziestki czy sześćdziesiątki jednak cena 53 netto za wersję z przodem to lekkie przegięcie.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#17 Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 11 sierpień 2013 - 19:01

Co do udźwigu to już tłumaczę. Wersja DT (4x4) ma przykręconą przystawkę w tylnym moście od napędu przedniej osi, przez co jeden tryb w tylnym moście jest podniesiony do góry, co skutkuje tym, że nie można było większego cylindra wstawić. Przez to wersja DT ma mniejszy udźwig, bo po prostu mniejszy cylinder wstawiony.
Sprzedam zaczep hitch do ciężkiej serii Ursusa/Zetora kompletny

#18 Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • 5384 postów
  • 1277053
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 11 sierpień 2013 - 19:44

dobrze wiedzieć ;)
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#19 pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1796 postów
  • 15681422
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 12 sierpień 2013 - 23:54

Zobacz postMariuszt5050, o 11 sierpień 2013 - 10:19, powiedział:

Za farmtraca escort 550 bez przedniego napędu w wersji standardowej kosztuje 39 990 zł. Za model 4x4 trzeba zapłacić 52 990zł. W opcji jest za układ hydrauliczny jednosekcyjny z 2 szybkozłączami -1190zł lub dwusekcyjna z czterema szybkozłączami to koszt 1690zł.  Zaczep górny i dolny- 1450zł. Przedni TUZ- 6790zł. Pneumatyka jednoobwodowa-3390zł lub dwuobwodowa-5990zł. Podgrzewacz cieczy chłodzącej- 990zł. Komplet obciążników przednich 172kg- 900zł. I tylnich 800zł. Wszystkie ceny netto


To by tłumaczyło różnicę w cenie między ft 555 a ft escort 550 , bo ten pierwszy zaczepy , 4 wyjścia hydrauliczne , instalację pneumatyczną ma w standardzie .

  Ciekawe czy ta kabina "dokupowana" posiada podłogę i czy nie trzeba jeszcze stosu elementów dokupować by połączyć z nią ciągnik pomostowy (na zdjęciu w allegro tablicę rozdzielczą ma jak w 555 ) . Jeśli chcieć dokupować elementy wyposażenia typu sprężarka , hydraulika kabina itp. to wyjdzie już cena bliska 555 , a na pewno nie będzie to tak dograne (chodzi mi głównie o kabinę) .

Więc już może pozostać przy usprawnianiu c-360 lub 3512 ? :D Z farmtrackiem jak z starym zetorem - jego główny atut to "komfort" dla kierowcy

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#20 marcin28176

marcin28176

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 sierpień 2013 - 14:04

Zobacz postbratrolnika, o 11 sierpień 2013 - 08:38, powiedział:

za 50k zł ten zetor to będzie miał z 15 lat i przebieg 7tys.mtg. <_<
Liczy się stan nie wiek. Ja myślę że jeszcze nie jeden zetor przechodzi tego escorta :D





Zobacz także